Resultados globales: 21 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 12 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Documentos de investigación Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
79 p, 3.4 MB Análisis del tratamiento de los JJOO de Pieonchang 2018 en la prensa escrita deportiva española / Trabado Pardo, Cristian ; Blanco Pont, Josep María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball s'analitzarà i observarà el grau de dedicació a nivell d'espai i continguts que els quatre diaris esportius més llegits de l'estat espanyol (Marca, As, Mundoo Deportivoo i Sport) van dedicar als últims JJOO d'hivern disputats, en aquest cas els de Pyeongchang 2018.
En el presente trabajo se analizará y observará el grado de dedicación a nivel de espacio y contenidos que los cuatro diarios deportivos más leídos del estado español (Marca, As, Mundo Deportivo y Sport) dedicaron a los últimos JJOO de invierno disputados, en este caso los de Pieonchang 2018.
In the present work we will analyze and observe the degree of dedication at the level of space and contents that the four most read sports newspapers of the Spanish state (Marca, As, Mundo Deportivo and Sport) devoted to the last winter Olympic Games played, in this case those of Pieonchang 2018.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
131 p, 2.6 MB Uso de Twitter como transmisor de información deportiva. Estrategias utilizadas por las principales cabeceras españolas de prensa deportiva para informar sobre La Liga. / Morales Alonso, Víctor ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'interès de la societat per l'esport i la irrupció de les xarxes socials han originat que els mitjans de comunicació s'hagin adaptat als nous usos de la gent i hagin començat a utilitzar aquestes eines per informar al públic i comunicar-se amb els seus lectors. [...]
El interés de la sociedad por el deporte y la irrupción de las redes sociales han originado que los medios de comunicación se hayan adaptado a los nuevos usos de la gente y hayan empezado a utilizar estas herramientas para informar al público y comunicarse con sus lectores. [...]
The interest of society for sports and the emergence of social networks have caused that the media have adapted to new uses of people and have begun to use these tools to inform the public and communicate with their readers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
275 p, 4.6 MB Impacto del contenido negativo de influencers "lifestyle" sobre Vueling en Instastories a la imagen de sus seguidores / Ferrero Cantón, Lucía ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al present treball es pretén descobrir si el contingut negatiu sobre una marca emès per influencers a Instagram Stories pot arribar a afectar la imatge corporativa que tenen els seus seguidors d'aquesta marca. [...]
En el presente trabajo se pretende descubrir si el contenido negativo sobre una marca emitido por influencers en Instagram Stories puede llegar a afectar a la imagen corporativa que tienen sus seguidores de dicha marca. [...]
In the present project it is intended to discover if the negative content on a brand emitted by influencers through Instagram Stories can affect the corporate image that their followers have of that brand. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
101 p, 4.1 MB Influència de la parcialitat en la transformació que fan els mitjans de comunicació esportius de les declaracions dels esportistes sobre el 'procés' / Gracia López, Albert ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La situació a Catalunya ha motivat el posicionament polític d'alguns esportistes d'elit. Jugadors com Gerard Piqué o Sergio Ramos i entrenadors com Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expressat el seu sentiment envers el 'procés' català. [...]
La situación en Cataluña ha motivado el posicionamiento político de algunos deportistas de élite. Jugadores como Gerard Piqué o Sergio Ramos y entrenadores como Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expresado su sentimiento sobre el 'procés'. [...]
The situation in Calalonia motivates the political position in some elite athletes. Players as Gerard Piqué or Sergio Ramos and coaches as Pep Guardiola and Sergio del Bosque have expressed their feelings about the Catalan 'procés'. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
63 p, 2.0 MB La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP / Espallargas Casellas, Lluís ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. [...]
The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
7.
104 p, 4.0 MB Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube / Piulachs Castrillo, Alba ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. [...]
El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. [...]
The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
130 p, 4.4 MB El periodisme digital dels esports de muntanya a Catalunya : anàlisi del sector / Pujol Alabau, Xavier ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme digital que tracta els esports de muntanya a Catalunya ha experimentat un augment important de producció en els últims anys. Aquest treball analitza els mitjans que pertanyen a aquest grup, observant la seva producció i conversant amb els experts que hi treballen. [...]
El periodismo digital que trata los deportes de montaña en Catalunya ha experimentado un crecimiento de producción importante en los últimos años. Este trabajo analiza los medios que forman parte de este grupo, observando su producción y conversando con los expertos que trabajan en ellos. [...]
Digital journalism about mountain sports in Catalonia has experienced an important increase in the last years. This research analyze the media which are part of this group, observing their production and conversing with the experts who work in them. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
299 p, 3.8 MB Diseño de un protocolo para la gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis en procesos penales que implican a un club de fútbol de élite : el caso del Fútbol Club Barcelona (junio 2003 - febrero 2017) / Moreiro Martínez, Júlia ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els clubs de futbol d'elit s'han convertit en multinacionals de l'oci, grans empreses amb beneficis milionaris que operen al món sencer. Donades les seves dimensions, estan sotmesos a riscos de naturalesa diversa que poden derivar en crisis comunicatives que han de saber gestionar. [...]
Los clubes de fútbol de élite se han convertido en multinacionales del ocio, grandes empresas con beneficios millonarios que operan en el mundo entero. Dadas sus dimensiones, están sometidos a riesgos de naturaleza distinta que pueden derivar en crisis comunicativas que deben saber gestionar. [...]
Elite football clubs have turned into multinationals of leisure, big companies with millionaires benefits that works all over the world. Because of their size, they are subjected to different types of risk that can turn into a crisis of communication that they have to know how to manage. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
231 p, 11.9 MB La construcció de la polèmica esportiva en formats i gèneres periodístics no estrictament opinatius : estudi de les principals capçaleres esportives digitals espanyoles / Béjar Permanyer, Marc ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent transcendència de l'esport en els mitjans digitalsha obligat els periodistes i professionals de la comunicació a adaptar els seus llenguatges i crear continguts que busquen atraure els lectors i fidelitzar nous usuaris. [...]
La creciente trascendencia del deporte en los medios digitales ha obligado a los periodistas y profesionales de la comunicación a adaptar sus lenguajes y crear contenidos que busquen atraer lectores y fidelizar nuevos usuarios. [...]
The increasing transcendence of sport in the media has forced journalists to adapt their discourse and create new content which attracks readers and bind new users. In this situation, a concept which is getting importance on websites is "polemic", that appears in a large number of articles. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
4 p, 100.6 KB Teoria i Tècniques de la Construcció del Discurs i l'Elocució [104785] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'aborda el discurs en totes les seves etapes: el naixement d'una idea, la cerca de la informació que permeti fonamentar-la, l'elaboració de l'argument, la selecció i exposició depenent del mitjà i el posterior diàleg amb el receptor. [...]
Se pretende abordar el discurso en todas sus etapas: el nacimiento de una idea, la búsqueda de la información que permita fundamentarla, la elaboración del argumento, la selección y exposición dependiendo del medio y el posterior diálogo con el receptor. [...]

2019-20
1422 [1422]
3 documentos
2.
6 p, 110.1 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
Presentación En los últimos años la comunicación ha pasado a convertirse en una pieza clave en la gestión de las organizaciones. En la actualidad se está evidenciando el importante valor de la imagen y la reputación corporativa de las empresas, todo ello debido a factores como la participación más activa de la sociedad en el consumo, la homogeneización de los productos / servicios y / o la necesidad de diferenciarse, entre otros. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
3.
6 p, 116.0 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
- Capacitar al alumnado para adquirir y desarrollar los fundamentos teóricos que lo conviertan en un buen comunicador sobre cualquier cuestión relacionada con el deporte y la práctica de la actividad Deportiva. [...]

2019-20
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
4.
6 p, 98.4 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
- Capacitar al alumnado para adquirir y desarrollar los fundamentos teóricos que lo conviertan en un buen comunicador sobre cualquier cuestión relacionada con el deporte y la práctica de la actividad Deportiva. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
5.
6 p, 93.0 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
6.
7 p, 96.1 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
4 p, 26.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
4 p, 102.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
4 p, 102.3 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
2013-14  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.