Resultats globals: 48 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 21 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Articles, 7 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 239.6 KB Taller de Redacció de Premsa [20755] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1996-97
Llicenciat en Periodisme [72]  
2.
4 p, 883.6 KB Teoria i Pràctica de la Redacció Periodística [20693] / Arkotxa, Xabier ; Bertran, Xavier ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Borrat, Hector ; Burguet, F. ; López, M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
3.
5 p, 725.2 KB Teoria i Pràctica de la Redacció Periodística [20693] / Gallego Ayala, Juana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Arcotxa, Xabier ; Bertran, Xavier ; Burguet, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
4.
5 p, 813.5 KB Teoria i Pràctica de la Redacció Periodística [20693] / Gallego Ayala, Juana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; López, M. ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Arcotxa, X. ; Bertran, X. ; Burguet, F. ; Tuñón, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
5.
1 p, 209.6 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [29758] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Ramos, Isidre ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2008-09
Llicenciat en Periodisme [72]  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 202.5 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
2n Semestre 2008-09
Llicenciat en Periodisme [72]  
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 268.9 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Ramos, Isidre ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2007-08
Llicenciat en Periodisme [72]  
 Accés restringit a la UAB
8.
1 p, 272.8 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Ramos, Isidre ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2007-08
Llicenciat en Periodisme [72]  
 Accés restringit a la UAB
9.
5 p, 45.7 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Niqui, Cinto ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Torrejón, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2008-09
Llicenciat en Periodisme [72]  
10.
5 p, 45.5 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Torrejón, Susana ; Niqui, Cinto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2008-09
Llicenciat en Periodisme [72]  

Materials de curs : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
59 p, 11.7 MB Comunicación efectiva en Redes Sociales de contenido efímero. Snapchat / Caraballo Curiel, Sadery María ; Blanco, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reto de la tendencia hacia el contenido efímero en las redes sociales representa una dificultad para los profesionales del marketing cuando se trata de analizar y crear casos de éxito una vez finalizadas las campañas ya que los datos generados desaparecen y muy pocos están a disposición de las empresas. [...]
The challenge towards ephimeral content in social media networks represents a difficulty for marketers when it comes to analize and generate success cases of study after a digital campaign is finished, as the generated data disappear and very few are available to the Brand. [...]

2017
3 documents
2.
61 p, 1.4 MB Factores clave para la promoción de campañas de crowdfunding de películas de cine independiente en redes sociales / Holguín Rangel, Natalia ; Blanco, Josep Ma.
El crowdfunding, llamado también micromecenazgo, es un fenómeno que en los últimos años ha revolucionado la forma de financiar proyectos en distintas áreas, (arte, música, editorial, social, tecnología, etc. [...]
2017  
3.
140 p, 3.2 MB La transmissió de valors que afavoreixen l'adopció de gossos : anàlisi per a la creació de missatges persuasius / Muñoz Campoy, Raquel ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per tal de proporcionar eines que ajudin a resoldre el problema de l'abandonament de gossos a les grans metròpolis, el present treball analitza els valors que poden associar-se a la seva figura o imatge amb l'objectiu de generar missatges que promoguin la seva adopció a una ciutat com Barcelona. [...]
Para proporcionar herramientas que ayuden a resolver el problema del abandono de perros en las grandes metrópolis, el presente trabajo analiza los valores que pueden asociarse a su figura o imagen con el objetivo de generar mensajes que promuevan su adopción en una ciudad como Barcelona. [...]
With the aim of providing the tools required to resolve the problem of abandoned dogs in big cities, the present paper studies the values which may be associated to this figure or image, with the objective of generating an adoption message in a city like Barcelona. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
187 p, 3.3 MB La normalització de l'ús de les xarxes socials entre els atletes com a eina de promoció, difusió i augment de l'interès de la pràctica esportiva : implementació de Twitter com a eina potenciadora de la marca personal d'un atleta. / Tinoco Mogas, Laia ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials ocupen un rol important en el dia a dia dels atletes, sobretot en esports minoritaris com l'atletisme. Els esportistes es veuen obligats a tenir un perfil per tal d'aconseguir patrocinadors i reconeixement. [...]
Las redes sociales tienen un rol importante en el día a día de los atletas, sobretodo en deportes minoritarios como el atletismo. Los deportistas se ven obligados a tener un perfil para conseguir patrocinadores y reconocimiento. [...]
Social networks have an important role in the day to day of athletes, especially minority sports like athletics. Athletes are required to have an account so they can get sponsors and recognition. It is also an opportunity to be in touch with fans and the press. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
133 p, 13.9 MB La influència de la digitalització en les dinàmiques dels periodistes : l'ús de Twitter com a complement en la tasca professional informativa / Pueyo Busquets, Alba ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La digitalització i la proliferació de les noves tecnologies han capgirat les rutines periodístiques tradicionals. Les empreses de comunicació han començat a incorporar diferents eines i plataformes per a donar informació. [...]
La digitalización y la proliferación de las nuevas tecnologías han cambiado las rutinas periodísticas tradicionales. Las empresas de comunicación han empezado a incorporar diferentes herramientas y plataformas para dar información. [...]
The digitalisation and the proliferation of the new technologies have capsized the traditional journalistic routines. The companies of communication have begun to incorporate different tools and platforms to give information. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
146 p, 2.6 MB Contraste entre la identidad de marca de Mr.Wonderful y la imagen percibida por sus consumidores : aplicación del prisma de identidad de marca de Kapferer / Moreno García, Ivet ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és comprovar si la identitat de marca projectada per Mr. Wonderful correspon amb la imatge de marca percebuda pels seus consumidors d'acord al model teòric brand identity prism desenvolupat per Jean Noël Kapferer i dividit en sis facetes: físic, personalitat, cultura, relació, reflex i auto-imatge.
El objetivo de la presente investigación es comprobar si la identidad de marca proyectada por Mr. Wonderful corresponde con la imagen de marca percibida por sus consumidores de acuerdo al modelo teórico brand identity prism desarrollado por Jean Noël Kapferer y dividido en seis facetas: físico,.
personalidad, cultura, relación, reflejo y auto-imagen.
The aim of this investigation is to check if the brand identity designed by Mr. Wonderful corresponds to the brand image perceived by their consumers according to the theoretical model brand identity prism developed by Jean Noël Kapferer which it's divided into six facets: physical, personality, culture, relationship, reflection and self-image. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
97 p, 2.8 MB La parcialitat com element de fidelització dels programes d'infotainment esportiu : El cas de Deportes Cuatro i Jugones / Cantón Rodríguez, María Jesús ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'auge del periodisme esportiu en l'àmbit audiovisual és cada dia més destacat, i la lluita pels índexs d'audiència enfronta a les cadenes. Per mantenir l'atracció dels seus espectadors, les televisions han arribat a utilitzar estratègies poc ètiques com un tracte parcial de la informació i l'ús del gènere híbrid de l'infotainment. [...]
El auge del periodismo deportivo en el ámbito audiovisual es cada día más destacado y la lucha por los índices de audiencia enfrenta a las diferentes cadenas. Para mantener la atracción de sus espectadores, las televisiones han llegado a utilizar estrategias poco éticas como un trato parcial de la información o el uso del género híbrido infotainment. [...]
The rise of sports journalism in the audiovisual field is higher every day and the deal for improving audience is a struggle that different channels have to face. To keep the viewers attraction, TVs have even used unethical strategies like partial information treatment or the use of infotaiment. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
8.
409 p, 4.9 MB La enseñanza de la comunicación audiovisual en la universidad peruana : análisis de la concordancia de las mallas curriculares con el perfil de egreso / Carpio Valdez, Santiago ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La propuesta de esta investigación tiene por objeto lograr una visión sobre la oferta académica en las escuelas de comunicación audiovisual y su coherencia con el perfil profesional. La acreditación en el Perú, con algunas excepciones, es voluntaria y para las carreras de comunicaciones no hay parámetros, es decir, no hay un Libro Blanco de referencia. [...]
The proposal of this research aims to gain insight about the courses in audiovisual communication schools and its consistency with the professional profile to meet the social and labor demand. Accreditation in Peru, with some exceptions, is voluntary and communications careers do not have parameters, that is, there is not specific guide of resources. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
2350 p, 7.5 MB La crónica deportiva radiofónica de noticia o reporte informativo : definición, características, evolución y vigencia del género en México / Polo Guzmán, Horemheb Darío ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
El presente trabajo trata de analizar qué factores influyen de forma determinante sobre las características del subgénero crónica deportiva radiofónica del tipo noticia o reporte informativo en México, así como su contenido y uso en la programación radiofónica de México. [...]
This thesis work intends to analyze the predominant factors influencing on the characteristics of the genre radio sports chronicle or informative report in Mexico, as well as its content and use in the radio programming in Mexico. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
102 p, 7.7 MB La clau de l'èxit : Factors i atributs que determinen l'evolució d'un youtuber. El cas d'El Rubius / Donadeu Rosas, Mònica ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En l'actualitat, dins les estratègies empresarials, uns nous agents cobren cada vegada més protagonisme: els youtubers. Són capaços d'aportar a les marques un contingut rellevant i capaç de connectar amb les noves generacions. [...]
En la actualidad, dentro de las estrategias empresariales, unos nuevos agentes cobran cada vez más protagonismo: los youtubers. Son capaces de aportar a las marcas contenido relevante y capaz de conectar con las nuevas generaciones. [...]
Nowadays, inside the business strategies, there are some new agents that are playing a leadership role on them: the youtubers. They are capable of creating outstanding content for the brands and be capable of connecting with the new generations. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 7 registres trobats  
1.
13 p, 736.2 KB El habla emocionada en la comunicación audiovisual : una nueva metodología de análisis / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, J. Manel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo se expone la necesidad de nuevas herramientas metodológicas para el análisis de la comunicación audiovisual y al hilo de la investigación expuesta, se presenta, también, un nuevo instrumento de estudio: el "método de análisis instrumental". [...]
This article explains the need of new methodological tools for the analysis of audiovisual communication and, in the context of the expressed research, a new instrument of study is also introduced: the "method of instrumental analysis". [...]

1998
Comunicación y cultura, Núm. 5-6 (1998) , p. 59-71  
2.
9 p, 65.8 KB Tecnología y transformación de la práctica docente en la formación en comunicación en la era 2.0 : un caso de estudio / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las NTIC han transformado la práctica formativa universitaria de un modo radical. En el caso de los docentes cuyas materias se orientan a la elaboración de productos comunicativos profesionales, y que deben emplear otras tecnologías, la complejidad es aún mayor. [...]
The ICTs has transformed the university’s teaching practice in a radical way. The difficulty can be greater for university professors that use technologies to explain the professional production of communication contents. [...]

2013 - 10.5209/rev_ESMP.2013.v19.42145
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 19, Núm. Extra (Abril 2013) , p. 623-631  
3.
11 p, 55.8 KB Les retransmissions esportives televisives com a gènere periodístic espectacular i dramàtic : influència de les innovacions tècniques i tecnològiques en la percepció de l'espectacularitat visual de les retransmissions esportives televisives / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
La meva afició per l’esport, l’anterior pràctica professional i l’eclosió dels Jocs Olímpics el 1992 a Barcelona van influir decisivament en el meu intent per conèixer millor aquestes interessants produccions televisives que són les retransmissions esportives. [...]
2000
Treballs de comunicació, Núm. 15 (Juny 2000) , p. 55-65  
4.
9 p, 78.3 KB La investigació sobre el tractament informatiu de la immigració als mitjans de comunicació : propostes del MIGRACOM / Lorite, Nicolás (Director del MIGRACOM) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Coordinador del MIGRACOM)
En aquest article es planteja la necessitat d'abordar l'estudi del tractament de la immigració als mitjans de comunicació tenint en compte la producció, emissió, recepció i dinamització de continguts textuals, visuals i sonors. [...]
2002
Quaderns del CAC, Núm. 12 (Gener-abril 2002) , p. 53-61  
5.
9 p, 868.7 KB Modelización acústica de la expresión emocional en el español / Rodríguez Bravo, Ángel (Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Oliver, J. Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En esta comunicación se exponen los resultados del proyecto “Modelización Acústica de la Expresión Emocional en el Español” que ha sido financiado por la DGICYT (PB94-0732). Se parte de la construcción inicial de un corpus con 336 discursos en los que 8 actores simularon 7 emociones básicas (alegría, deseo, rabia, miedo, sorpresa, tristeza y asco), que fueron juzgados mediante tests de recepción por 1. [...]
1999
Procesamiento del lenguaje natural, Vol. 25, Núm. (1999) , p. 159-166  
6.
8 p, 60.3 KB El Control objetivo de la implicación de los informantes en el estudio del habla emocionada / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Josep Manel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; González, Mireia
En las investigaciones sobre la influencia de las emociones en el habla aparece sistemáticamente el problema de cómo objetivar el estado emocional de los informantes (locutores). Así, para construir los córpora (o bases de datos) se suele solicitar a uno o varios actores una serie de interpretaciones, proporcionándoles los textos y una serie de indicaciones más o menos completas sobre el tipo de estado emocional que han de interpretar. [...]
1998
Procesamiento del lenguaje natural, Vol. 23, Núm. (1998) , p. 24-31  
7.
24 p, 283.5 KB Las retransmisiones deportivas como género periodístico espectacular y dramático / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
El autor investiga la influencia de las innovaciones técnicas y tecnológicas en la percepción de espectacularidad visual de las retransmisiones deportivas televisivas. Para ello, se examinan, en primer lugar, los procesos periodísticos, las rutinas de producción y las cuestiones que intervienen en la puesta en marcha de las retransmisiones deportivas televisivas. [...]
This research is concerned with the influence of technical and technological innovations upon the perception of visual spectacularity of TV sports broadcasting. The author first examines journalistic processes, production routines and those factors intervening in the transmission of TV sporting events. [...]

2001
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 6, Núm. 11 (Noviembre 2001) , p. 227-272  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
13 p, 101.9 KB Identificación perceptiva de locutores para la acústica forense : las RRV / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Oliver, J. Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació)
En este artículo se exponen los resultados obtenidos hasta este momento en el proyceto de investigación "Identificación percepctiva de locutores para la acústica forense" financiado por el Minsterio de Ciencia y Tecnología (DGCYT PB98-0862). [...]
In this article we expose the results obtained up to now in the investigation project "Perceptive speaker identification for the forensic acoustics" funded by the Science and Technology Department (DGCYT PB98-0862). [...]

2003
Congreso de la Sociedad Española de Acústica Forense, 3r : 2003  

Vegeu també: autors amb noms similars
19 Blanco, J.
2 Blanco, J. Rubén
7 Blanco, J.,
1 Blanco, JA.
2 Blanco, Jose A.
6 Blanco, Josep Ma. (Josep Maria),
11 Blanco, Josep Ma.,
1 Blanco, José Antonio
1 Blanco, José L.
1 Blanco, José María
2 Blanco, Juan
5 Blanco, Juan M.
3 Blanco, Juan Manuel
1 Blanco, Juan Maria
1 Blanco, Julià
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.