Resultats globals: 93 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 33 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Materials acadèmics, 49 registres trobats
Articles 33 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 2.0 MB ¿Qué hay de nuevo, radio? Claves para un análisis sobre el futuro de la radio española desde el constructivismo social de la tecnología / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las claves de lo que será la radio española en el futuro hunden sus raíces en el pasado y dependen en buena medida de la capacidad de transformar ese pasado en una ventaja más que en un lastre. Este artículo repasa lo más destacado de las últimas dos décadas de la radio española para determinar qué es nuevo y qué no lo es, con el fin de no dejar su futuro en manos de profecías autocumplidas. [...]
The keys of what Spanish radio will be in the future are rooted in the past and depend largely on the ability to transform this past into a benefit rather than a burden. This article reviews the highlights of the last two decades of the Spanish radio to determine what is new and what is not, in order not to leave its future in the hands of self-fulfilling prophecies. [...]

2017
Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, 2017  
2.
26 p, 725.5 KB Clearing the skies : European spectrum policy and future challenges of DTT in Finland and Spain / Ala-Fossi, Marko (University of Tampere) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Digital terrestrial television (DTT) in Europe is facing a serious challenge as it will lose about 30 per cent of its current spectrum resources for mobile services by 2020. European countries originally agreed to release only the 800 MHz band from TV to mobile as the digital dividend. [...]
2016 - 10.1386/jdtv.7.3.363_1
International Journal of Digital Television, Vol. 7 Núm. 3 (2016) , p. 363-377  
3.
4 p, 350.2 KB Informe de la comunicació a Catalunya 2000. La culminació d'una llarga tradició catalana en estudis de les indústries culturals / Bonet Bagant, Montse
Anàlisi de l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, elaborat per l'InCom.
2001
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 14 (2001) , p. 186-192  
4.
28 p, 421.3 KB When efficiency meets clientelism : spectrum management policy and broadcasting model. The Spanish case / Bonet Bagant, Montse ; Guimerà i Orts, Josep Àngel
According to the predominating discourse, the radio spectrum has been converted into a technological platform of strategic importance for the economic development of countries. Wireless Internet and the promises of access at ‘any time, in any place’ add political and economic pressure to a platform, which has been an almost exclusive monopoly of radio and television for years. [...]
2016
European journal of communication, Vol. 31 Núm. 4 (juny 2016) , p. 411-425  
5.
8 p, 10.6 MB Només una ràdio privada en català / Bonet Bagant, Montse
A l'extrem esquerre del dial hi han quedat les despulles del que va ser fins fa poc l'única cadena radiofònica privada que emetia en llengua catalana. Cadena 13, nascuda de Ràdio Avui el 1983, va quedar integrada a la COPE sis anys i mig més tard amb el nou nom de Cadena Nova. [...]
1994
Capçalera, Núm. 49 (1994) , p. 11-18  
6.
9 p, 14.6 MB Vint anys de ràdio informativa lliure / Bonet Bagant, Montse
Som a les portes del final de mil·lenni, i la nostra ràdio ja té setanta anys; tot just ho acabem de celebrar amb la degana, EAJ-1 Ràdio Barcelona. La vida de la ràdio s'ha vist qüestionada, de vegades amb insistència, per les veus d'alarma que n'anunciaven la fi. [...]
1995
Capçalera, Núm. 59 (1995) , p. 18-27  
7.
11 p, 15.0 MB Imatges congelades de la televisió digital : una guerra estesa a tot el món pel control de la comunicació audiovisual / Bonet Bagant, Montse ; Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
La batalla digital que, des de fa mesos, enfronta Sogecable amb la plataforma en què Telefónica és el soci majoritari és com la muntanya de sal de Cardona: només una petita part n'aflora a la superfície. [...]
1997
Capçalera, Núm. 81 (1997) , p. 5-15  
8.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos.com, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
9.
17 p, 330.5 KB From rhetorics to practice : implementation of technological innovation within Spanish public service media / Fernández-Quijada, David (European Broadcasting Union) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto (European Broadcasting Union) ; Arboledas, Luis (Universidad de Granada)
In the context of media and Information Society policies, there has been profound controversy in Europe with respect to the legitimate use of new technologies by public service media. Through qualitative interviews and policy documents analysis with a case study, this article illustrates how three Spanish public service media organizations apply technological innovations in order to successfully achieve their public service remit; the article thereby provides one of the first studies of innovation management in this field. [...]
2015 - 10.5617/jmi.v2i2.845
The Journal of media innovations, Vol. 2, Num. 2 (2015) , p. 23-39  
10.
12 p, 162.3 KB Centralidad de la comunicación audiovisual en el entorno digital : propuestas desde la experiencia formativa / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La nueva centralidad ganada en las últimas décadas porla comunicación audiovisual en el entorno digital de nuevo cuño debe estimular para que los estudios de Comunicación promuevan con especial énfasis e interés las investigaciones, los análisis y las reflexiones que les permitan, a ellos y a otros estudios, adecuarse a la nueva sociedad-red, profundizar en la aplicación de las tecnologías de la información y de la comunicación (TIC) al proceso de enseñanza-aprendizaje y promover nuevas todologías docentes, cada día más necesarias y reclamadas. [...]
The new centrality acquired in recent decades by audiovisual communication in the emerging digital environment should stimulate communication studies departments to place special emphasis on research, analysis and debate that will help them (and other departments) to adapt to the new network-society, to make advances in the application of information and communication technologies (ICT) to the teaching-learning process, and to develop new teaching methodologies for which there is an ever increasing need and demand. [...]

2006
RUSC (Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento), Vol. 3, Num. 2 (2006) , p. 1-12  

Articles : 33 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
36 p, 1.5 MB Material docent interactiu elaborat amb Camtasia Studio : l'exemple dels estudis de comunicació de la UAB / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La comunicació exposa els resultats de la primera fase d’un projecte que els autors estan duent a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. La recerca, de naturalesa exploratòria, comença amb el disseny i elaboració d’un exemple de material digital de suport a la docència amb el programa informàtic Camtasia Studio, que és sotmès a testeig per part d’una mostra de docents i discents d’aquests estudis. [...]
This paper shows the results of an early-stage project which authors are currently carrying out at the Faculty of Communication Sciences (Universitat Autònoma de Barcelona). This exploratory research starts with the design and production of a digital content sample made with Camtasia Studio software for supporting learning process. [...]

2008
Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació, : 2008  
2.
16 p, 100.9 KB Beyond DAB : another digital radio is possible / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; European Communication Research and Education Association
Like all the other cultural industries, radio finds itself in the middle of a digitalisation process. However, in contrast to the other industries, digitalisation of radio distribution has practically come to a halt, at least via its traditional broadcasting methods. [...]
2008
European Communication Conference, 2a : 2008  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
13 p, 91.8 KB Innovación docente en los estudios de comunicación en España / Llorens, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid ATIC (Asociación Española de Universidades con Titulaciones de Información y Comunicación) 2016
Jornadas de Formación y Empleo en Comunicación, 2016, p. 97-108  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
285 p, 2.6 MB La representación de la violencia en la televisión pública y la televisión privada en México: Canal 22 vs TV Azteca / Alaluf Castillo, Mireille Mariane Alejandra, autor. ; Bonet Bagant, Montse, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
La presente investigación se centra en la forma en la que la representación de la violencia en la programación informativa de un canal público como el Canal 22 en México forma parte de una estrategia de distinción frente a canales comerciales como TV Azteca, para marcar otras diferencias entre estos canales como el código de ética o la manera en la que conciben a su audiencia, el respeto y compromiso que muestran frente a ella y la calidad en los contenidos que le ofrecen. [...]
The research focuses on the way the portrayal of violence in the news of a public service channel like Canal 22 in Mexico is part of a strategy of distinction in front of private channels such as TV Azteca, to mark other differences between them as the code of ethics or the way in which they conceive their audience, the respect and commitment they show in front of it and the quality in the contents they offer. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
89 p, 7.3 MB Ifni: la guerra oblidada / Fargas Ruiz, Berta ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquest Treball de Fi de Grau és realitzar un reportatge sobre la guerra d'Ifni. Una guerra que es va desenvolupar durant els anys 1957 i 1958 i que en l'actualitat ha quedat oblidada a causa de la censura dels mitjans de comunicació de l'època i la ignorància de la posterior transició democràtica.
El objeto de este Trabajo de Fin de Grado es realizar un reportaje sobre la guerra de Ifni. Una guerra que se desarrolló durante los años 1957 y 1958 y que en la actualidad ha quedado olvidada debido a la censura de los medios de comunicación de la época y la ignorancia de la posterior transición democrática.
The purpose of this TFG is to make a reportage of the Ifni war. This war took place during 1957 and 1958 and now is called "forgotten war" because of the censorship of the media and the ignorance of the subsequent democratic transition.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
614 p, 5.6 MB ¿A quién le importa? Radio especializada musical en España desde la perspectiva del servicio público / Costa Gálvez, Dolores ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La presente tesis tiene como objetivo el estudio de la radio especializada musical en España desde la perspectiva del servicio público. Este objeto de estudio puede abordarse desde múltiples perspectivas y en esta investigación se hace desde el punto de vista del emisor, ya que la motivación es conocer cómo se define el servicio público desde la radio especializada musical. [...]
The present thesis aims to study the specialized music radio in Spain from the public service broadcasting perspective. This subject can be approached from multiple perspectives and in this research is done from the broadcaster point of view, provided that the motivation is to know how public service is defined from specialized music radio. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
4.
105 p, 1.6 MB Nous Mitjans : plataforma de regeneració periodística / Giner Coté, Jordi ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del començament de la crisi econòmica mundial, el 2008, més de 10. 000 periodistes han perdut els seus llocs de feina. Les empreses on treballaven han ajustat despeses per intentar mantenir un model que ja no obté els guanys dels temps de bonança. [...]
Desde que empezó la crisis económica mundial, más de 10. 000 periodistas han perdido su lugar de trabajo. Las empresas donde trabajaban han ajustado gastos para intentar mantener un modelo que ya no obtiene los beneficios de los tiempos de bonanza económica. [...]
Since the global economic crisis started, more than 10000 journalists have lost their job in Spain. The media companies have been forced to adjust their expenditures/costs in order to get back to the profits they had in the past buoyant times. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
93 p, 1.8 MB El EDM en Estados Unidos : Género, Cultura e Industria. / Femenia de Toledo, Marc ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Trenta anys després del boom de la música Disco, Estats Units viu avui en dia el nou fenomen dance: El fenomen EDM. Aquest estudi es planteja analitzar les causes fonamentals per comprendre aquesta demora i quines son les claus de la nova escena EDM com un nou gènere, una nova forma de cultura i una industria multimilionària.
Treinta años después del boom de la música Disco, Estados Unidos vive hoy en día el nuevo fenómeno dance: El fenómeno EDM. Este estudio se plantea analizar las causas fundamentales para comprender esta demora y cuáles son las claves de la nueva escena EDM como un nuevo género, una nueva forma de cultura y una industria multimillonaria.
Thirty years after the boom of Disco music, United States lives today the new dance music phenomenon: The EDM phenomenon. This study attempts to analyze the root causes to understand this delay and what are the key aspects in the new EDM scene as a new genre, a new form of culture and a multibillion dollar industry.

2014
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
86 p, 702.2 KB ¿Cultura como último recurso para el servicio público? : Uso del término “cultura” en los documentos legislativos e institucionales de la CCMA y la RTVA / Hoyos López, Gloria ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una coyuntura en la que la pervivencia de los servicios públicos (de radiodifusión) es cuestionada a diario, la función cultural de éstos es presentada como elemento diferenciador fundamental con respecto a los medios públicos y por ende, razón para su supervivencia. [...]
Con este trabajo nos proponemos aproximarnos al uso de “cultura” que presentan los textos legislativos e institucionales de dos corporaciones públicas autonómicas: la CCMA y la RTVA.
En una conjuntura en la qual la pervivència dels serveis públics (de radiodifusió) és qüestionada diàriament, la seva funció cultural és presentada com a element diferenciador fonamental pel que fa als mitjans públics i, per tant, raó per a la seva supervivència. [...]
Amb aquest treball ens proposem aproximar-nos a l'ús de la paraula “cultura” que presenten els textos legislatius i institucionals de dues corporacions públiques autonòmiques: la CCMA i la RTVA.

2014  
7.
137 p, 4.7 MB Servei públic i innovació tecnològica / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto ; Arboledas, Luis ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquest estudi identifica les principals innovacions tecnològiques posades en marxa pels serveis públics audiovisuals espanyol, català i andalús en el terreny de la distribució (ràdio, televisió, internet) i en determina les polítiques públiques aplicades.
2013  
8.
122 p, 9.9 MB La Ràdio espanyola en el context dels grups de comunicació : evolució de la indústria radiofònica 1924-1994 / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
5 documents

Materials acadèmics 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 83.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de las asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
4 p, 91.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
3.
4 p, 86.7 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Hernández Gómez, Juan Bautista ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
4.
7 p, 96.2 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Mañas Pellejero, Miguel ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el segon i tercer curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Producció i Difusió de la indústria audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Industria Audiovisual, impartida entre el segundo y tercer curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con la otra asignatura que también es parte de la materia, Modelos de Producción y Difusión de la industria audiovisual, ambas de 6 créditos ECTS y Obligatorias. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
5.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Martí, Josep Maria, Universitat Autònoma de Barcelona 1950- ; Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
6.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
7.
5 p, 83.1 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 83.8 KB Treball de Fi de Grau [103054] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau (TFG) és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per continuar altres estudis com per exercir la professió.
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
6 p, 91.6 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Gomez Bernal, Gemma ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el segon i tercer curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Producció i Difusió de la indústria audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
4 p, 71.9 KB Prácticum [103068] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu fonamental del Pràcticum és afavorir que els alumnes complementin els seus estudis teoricopràctics amb un contacte directe amb el món professional. És per això que la Facultat de Ciències de la Comunicació té establerts diferents convenis de pràctiques, regulats pel Reial Decret 1707/2011 de 18 de novembre, BOE núm. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.