Resultats globals: 53 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 16 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles, 27 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.4 KB Valors educatius de la ciència dins i fora de l'aula [102086] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Identificar l'activitat científica com una part significativa de la cultura contemporània. 2. Conèixer els valors que són propis de l'activitat científica. 3. Caracteritzar la diversitat d'institucions on l'educació científica adquireix rellevància social. [...]
2013-14  
2.
4 p, 115.6 KB Treball de fi de grau [102047] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
2013-14  
3.
3 p, 11.9 KB Valors educatius de la ciència dins i fora de l'aula [102086] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Identificar l'activitat científica com una part significativa de la cultura contemporània. 2. Conèixer els valors que són propis de l'activitat científica. 3. Caracteritzar la diversitat d'institucions on l'educació científica adquireix rellevància social. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
4.
4 p, 12.4 KB Treball de fi de grau [102047] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
6 p, 20.3 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
6.
7 p, 23.9 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. Per això des de la concepció fins l'aplicació a l'aula de l'assignatura, les dues àrees treballen en base a una estructura interdisciplinària. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
7.
6 p, 19.4 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura respon a la necessitat d'ensenyar ciències a l'aula de primària i està relacionada amb la presència dins el currículum oficial actual d'educació primària de l'àrea de Coneixement del Medi i a la competència bàsica d'interacció amb el medi físic. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
5 p, 15.8 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
5 p, 15.8 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
10.
5 p, 15.8 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  

Materials de curs : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 71.7 KB Coordinació entre assignatures i implicació de l'alumnat / Ribas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Bigas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Guasch, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Milian, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàtica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Màrquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La coordinació entre el professorat de diferents disciplines és normalment una assignatura pendent a les etapes universitàries. En aquest cas, s'ha portat a terme conjuntament entre dues assignatures de la titulació de Mestre. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 163-172
3 documents

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
343 p, 3.7 MB Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreix la innovació d'equips educatius en contextos de ciència / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreixi la innovació d'Equips educatius en contextos de ciència té la finalitat de proposar un marc de competències professionals per a la innovació dels Equips educatius de ciències (EeC), i alhora un instrument que permeti a aquests Equips educatius analitzar l'assoliment de competències en termes d'innovació. [...]
La tesis doctoral Dibujando cartografías competenciales. Un perfil competencial que favorece la innovación de Equipos educativos en contextos de ciencia tiene la finalidad de proponer un marco de competencias profesionales para la innovación de los Equipos educativos de ciencia (EeC), y a la vez un instrumento que permita a estos equipos analizar el logro de competencias en clave de innovación. [...]
The doctoral thesis Drawing competential cartographies. A competential profile that favours the educative teams' innovation in the education science has the aim of propose a framework of professional competences for the innovation in Science Education Teams (SET), as well as a tool that allow this Science Education Teams analyze their reach of competences in terms of innovation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
443 p, 10.1 MB El pensament sistèmic com una aportació des de la complexitat per avançar en l'ambientalització curricular. El cas d'una proposta educativa per a treballar els vectors ambientals a l'educació secundària. / Gual Oliva, Marta ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquesta investigació se situa en el marc dels processos d'ambientalització curricular dels programes educatius entesos com processos de canvi de les representacions sobre les causes, efectes i solucions dels fenòmens i per tant de canvis en els models interpretatius de l'alumnat, concretament es presenta el pensament sistèmic com una aportació a aquest procés des dels principis de la complexitat. [...]
This investigation is set in the context of the processes of curriculum greening understood as processes of change in the representations about the causes, effects and solutions of the world phenomena and therefore it implies changes in the interpretative models of the students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
192 p, 3.0 MB L'emergència del diàleg disciplinar com a oportunitat per incorporar la complexitat en l'educació científica / Calafell, Genina ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La recerca planteja com a fenomen d'estudi la problemàtica associada a la hiperspecialització del coneixement en disciplines i pretén reflexionar entorn a la diversitat de modalitats de relació entre disciplines. [...]
The research takes as the study phenomenon the problems related to the overspecialisation of knowledge into disciplines, and aims to reflect on the diversity of types of relationships between disciplines. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
7 documents
4.
348 p, 3.6 MB Anàlisi del desenvolupament d'un procés d'innovació sobre l'enfocament didàctic d'un museu de ciència / Soler, Marta ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
L'elaboració d'un enfocament didàctic complex per a museus, així com la descripció i l'anàlisi del procés d'innovació seguit per conceptualitzar-lo i caracteritzar-lo, serà el punt central d'aquesta recerca. [...]
The development of a complex museum didactic and the description and analysis of the innovation process followed to conceptualize it and characterize it, is the focus of this research. This innovation process is guided by a theoretical framework, we analyze why the process from the three blocks that stands out as important to structure implement strategies that encourage innovation process in an educational museum science: thinking (conceptual) to the methodological (framework) and communicate (communication background). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1377  
5.
560 p, 10.7 MB Exploració dels models explicatius sobre mobilitat des de la perspectiva de la complexitat : el cas d'un grup d'alumnes d'Andorra / Fonolleda Riberaygua, Marta ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals
Aquesta recerca pretén descriure els models explicatius al voltant del fenomen de la mobilitat urbana a Andorra per tal de tenir dades que puguin orientar el disseny d'activitats educatives que abordin la mobilitat des de l'educació ambiental. [...]
This research seeks to describe the explicative models regarding the phenomenon of urban mobility in Andorra in order to obtain data that could guide the design of educational activities dealing with mobility as part of environmental education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
6.
76 p, 1.1 MB Avançar cap a un currículum inclusiu / Tusell Palomero, Abraham ; Bonil, Josep, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010
3 documents
7.
137 p, 1.7 MB Pensar en emocions per educar el consum : caracterització de l'equip educatiu de l'Escola del Consum de Catalunya, a l'hora d'entendre l'espai que tenen les emocions en els processos d'e-a vinculats a l'Educació del Consum / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present recerca pretén aproximar-se a la manera d'entendre la integració de l'emoció en les pràctiques educatives d'Educació del Consum, per part dels educadors que duen a terme aquestes pràctiques. [...]
2009  
8.
775 p, 3.0 MB La Recerca avaluativa d'un programa de l'assignatura de didàctica de les ciències experimentals dissenyat prenent com a marc teòric el paradigma de la complexitat : orientacions per al canvi / Bonil, Josep ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Finalitat: La recerca portada a terme s'insereix en el marc del paradigma de la complexitat, aportant elements per a la seva definició i la seva relació amb la ciència escolar, té per finalitat: - Avançar en l'avaluació de programes que orienten els processos d'ensenyament aprenentatge en la formació inicial de mestres, des de l'assignatura de Didàctica de les Ciències Experimentals, prenent com a referent el paradigma de la complexitat. [...]
Finality The investigation is part of the complexity paradigm, bringing forward elements for its definition and its relationship with the school science. It has as a purpose: - Come along with the programmes evaluation, which ones orient the teaching learning processes of the first grade of teacher formation, from the subject of Experimental Science Didactics', taking as a referent the paradigm of the complexity. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  

Articles 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 95.9 KB ¿Qué hacemos con la energía? Una experiencia en el tercer ciclo de primaria / Bonil, Josep (Institució Escolar Montserrat) ; Fortunato, Margarida (Institució Escolar Montserrat) ; Lacueva, Aurora (Institució Escolar Montserrat)
Uno de los elementos que más gestionamos como consumidores es la energía. Desde bien pequeños, niños y niñas realizan acciones durante su vida cotidiana que están ligadas al gasto de energía. [...]
2000
Aula de innovación educativa, Núm. 92 (2000) , p. 53-54  
2.
4 p, 83.9 KB Una experiencia de introducción de las imágenes en el currículo de ciclo superior de educación Primaria / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortunado, Margarita (CEIP Isabel de Villena (Barcelona, Catalunya))
La experiencia que se presenta en este artículo pretende explicar cómo dos docentes de educación primaria, sin una formación específica en el campo del estudio de la imagen, nos hemos planteado el considerar en el currículo de ciclo superior de primaria el trabajo a partir de la imagen.
2002
Aula de innovación educativa, Núm. 92 (2002) , p. 58-61  
3.
3 p, 128.9 KB Introducción de la educación del consumo en el aula a partir de la poesia y el cuento / Bonil, Josep (Institució Escolar Montserrat) ; Rovira Ros, Carme (Institució Escolar Montserrat)
El siguiente artículo presenta dos actividades lúdicas globalizadas, experiencias sobre el diseño de material didáctico, tomando como punto de partida la poesía y el cuento. Esta actividad tiene como eje estructurante la introducción de la educación del consumidor en el currículum de educación infantil y primaria.
2003
Aula de innovación educativa, Núm. 127 (2003) , p. 56-60  
4.
¿Qué experiencias manifiestan los futuors maestros sobre las clases de ciencias? : Implicaciones para su formación / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El presente trabajo tiene como finalidad conocer las experiencias de dos grupos de alumnado de Magisterio, especialidad Educación Primaria, en relación a las clases de ciencias experimentales recibidas a lo largo de su escolaridad para tener información rigurosa que permita rediseñar el programa de la asignatura de Didáctica de las Ciencias. [...]
This paper aimed to explore the experiences of two groups of primary school teachers-in-training in connection with the experimental science classes they took during their own schooling, in order to obtain precise information with an eye to redesigning the programme of the «Teaching science» course. [...]

2011 - 10.4438/1988-592X-RE-2011-354-007
Revista de educación (Madrid), Num. 354 (2011) , p. 447-472  
5.
5 p, 167.7 KB Exploración de los modelos explicativos sobre mobilidad desde la perspectiva de la complejidad / Fonolleda Riberaygua, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Abordar los fenómenos ambientales desde una visión temática tradicional permite profundizar en entidades y estados. El marco de la complejidad añade una visión abierta, dinámica y escalar que asume la indeterminación y que refuerza la dimensión temporal, escalar y de la acción en la interpretación de los fenómenos. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1301-1305 (Innovacions didàctiques)  
6.
6 p, 162.1 KB Ideas de alto nivel : ideas para repensar y avanzar en la ambientalización curricular / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Se presenta una investigación de carácter cualitativo que pretende dar respuestas al diagnóstico compartido sobre el déficit en la formación de los equipos educativos en relación a la ambientalización curricular. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 557-562 (Innovacions didàctiques)  
7.
4 p, 70.3 KB Construyendo el perfil competencial de los educadores de museos y centros de ciencia / Banqué, Neus (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación que se presenta tiene cómo finalidad definir un marco de competencias profesionales e innovadoras para los educadores de Museos y Centros de Ciencias, y proponer un modelo formativo que oriente el diseño de actividades que desarrollen dichas competencias. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 266-269 (Innovacions didàctiques)  
8.
4 p, 507.5 KB Nuevas oportunidades del consumo / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El conflicto y su resolución están presentes en cualquier ámbito educativo. También cuando se aborda la formación de consumidores responsables. Porque implica plantearse un montón de preguntas ante cada elección y valorar los factores racionales, emotivos y de toda índole que intervienen en la toma de decisiones. [...]
2008
Cuadernos de pedagogía, Vol. 383 (2008) , p. 48-51  
9.
1 p, 102.6 KB Un reto con muchas propuestas / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Obra ressenyada: Salvador BERLANGA QUINTERO, La educación del consumidor en el aula, en la familia y en la sociedad. Mira Editores (col. Psicopedagogía). Zaragoza, 2010.
2011
Cuadernos de pedagogía, Num. 411 (Abril 2011) , p. 94  
10.
Pintar con la mirada : un contexto para introducir la educación ambiental en Educación Secundaria Obligatoria / Gual, Marta ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Durante una semana, el alumnado de Secundaria realiza la auditoría ambiental de su localidad en cinco vectores: calidad del aire, acústica, movilidad, gestión del territorio y de los residuos. Los jóvenes acercan al fenómeno complejo de la ciudad desde diversas fuentes, elaboran una propuesta de mejora y pintan un graffiti que la expresa gráficamente.
2011
Cuadernos de pedagogía, Num. 410 (2011), p. 38-40
   

Articles : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat, Maria ; Ribas, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior.
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Vegeu també: autors amb noms similars
8 Bonil, Josep,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.