1.
|
11 p, 131.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramon Riba, Antoni ;
Nociarova, Dominika ;
Empain, Joanna Genevieve ;
Zurita Soto, Juan Manuel ;
Benages Campins, Ester ;
Gari Barcelo, Bernat ;
Cuesta Torralvo, Elisabeth ;
Ortiz Guitart, Ana ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Armentano Oller, Nuria ;
Rodriguez Marin, Melina ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furio Bruno, Marcos ;
Haas Fournel, Carlos ;
Bordetas Jimenez, Ivan ;
Luján Feliu, Oriol ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 106.5 KB |
Història Contemporània de Catalunya i Espanya [103107]
/
Monfort Coll, Aram ;
Bordetas Jimenez, Ivan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es proposa donar als futurs graduats i a les futures graduades en Periodisme una formació bàsica de nivell universitari sobre els fonaments i l'evolució de la Catalunya del segle XX dins del marc espanyol (especialment, des de la proclamació de la Segona República endavant). [...] The subject is aimed to give to future graduates in Journalism a basic university-level training on the fundamentals and evolution of 20th century Catalonia within the Spanish framework (especially, since the proclamation of the Spanish Republic in 1931). [...] La asignatura se propone dar a los futuros graduados y las futuras graduadas en Periodismo una formación básica de nivel universitario sobre los fundamentos y la evolución de la Cataluña del siglo XX dentro del marco español (especialmente, desde la proclamación de la Segunda República en adelante). [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
3.
|
11 p, 129.5 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Riba, Antoni Ramon ;
Nociarová, Dominika ;
Empain, Joanna ;
Zurita Soto, Juan Manuel ;
Benages Campins, Ester ;
Garí, Bernat ;
Cuesta Torralvo, Elisabeth ;
Ortiz Guitart, Anna ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Armentano Oller, Núria ;
Rodriguez Marin, Melina ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Luján, Oriol ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 112.3 KB |
Història Contemporània d'Espanya II, de la Monarquia a la República [100343]
/
Rodrigo Sanchez, Javier ;
Alegre Lorenz, David 1988- ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura pretén facilitar a l'alumnat instruments i recursos adequats per assolir un coneixement sòlid al voltant dels principals factors polítics, socioeconòmics i culturals que van configurar la societat i l'estat espanyols durant el darrer quart del segle XIX i la primera meitat del segle XX, fins el final de la Guerra Civil del 1936-1939. [...] This Course aims to provide students with adequate instruments and resources to achieve a solid understanding of the main political, socioeconomic and cultural factors that shaped Spanish society and the Spanish state during the last quarter of the 19th century and the first half of the 20th century, until the end of the Civil War. [...] La asignatura pretende facilitar al alumnado instrumentos y recursos adecuados para alcanzar un conocimiento sólido en torno a los principales factores políticos, socioeconómicos y culturales que configuraron la sociedad y el estado españoles durante el último cuarto del siglo XIX y la primera mitad del siglo XX, hasta el final de la Guerra cCvl 1936-1939. [...]
2022-23 Grau en Història, Política i Economia Contemporànies / Contemporary History, Politics and Economics [1486] Grau en Història [803]
3 documents
|
|
5.
|
10 p, 125.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
7 p, 122.0 KB |
Història Contemporània d'Espanya II, de la Monarquia a la República [100343]
/
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Rodrigo Sanchez, Javier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura pretén facilitar a l'alumnat instruments i recursos adequats per tal de poder assolir un coneixement sòlid a l'entorn dels principals factors polítics, socio-econòmics i culturals que configuraren la societat espanyola i l'estat liberal el darrer quart del segle XIX i la primera meitat del XX, fins el final de la guerra civil del 1936-1939. [...] The Course aims to provide students adequate tools and resources in order to be able to achieve a solid knowledge about the main political, socio-economic and cultural factors that shaped Spanish society and the liberal state in the last quarter of the Nineteenth century and first half of the Twentieth century, until the end of the Civil War of 1936-1939. [...] La asignatura pretende facilitar a los y las estudiantes instrumentos y recursos adecuados para alcanzar un conocimiento sólido en torno a los principales factores políticos, socio-económicos y culturales que configuraron la sociedad y el estado liberal español durante el último cuarto del siglo XIX, la primera mitad del siglo XX, hasta el final de la guerra civl 1936-1939. [...]
2021-22 Grau en Història [803]
3 documents
|
|
7.
|
9 p, 124.0 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 109.8 KB |
Fonaments del món contemporani [100337]
/
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Solé Sabaté, Josep Maria ;
Casas, Just 1954- ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Forti, Steven 1981- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la crisis de l'Antic Règim i l'inici de la contemporaneïtat fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics així com una sensibilitat amb els aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere. [...] Esta asignatura permitirá acceder a un conocimiento básico de los principales acontecimientos y procesos de cambio y continuidad de la Humanidad en una perspectiva diacrónica, desde la crisis del Antiguo Régimen y el inicio de la contemporaneidad hasta el mundo actual, integrando los diversos espacios geográficos así como una sensibilidad con los aspectos relacionados con la perspectiva de género. [...]
2020-21 Grau en Humanitats [1139] Grau en Història [803]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|