Resultats globals: 17 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 14 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
28 p, 748.9 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
26 p, 1.2 MB Avaluació d'una intervenció basada en mindfulness per a pacients amb fibromiàlgia / Pérez Chalabi, Nora ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La fibromiàlgia és una afectació de dolor crònic que afecta al 2. 9% de la població. Les intervencions basades en mindfulness han mostrat ser efectives per tal síndrome. El present estudi, busca avaluar els efectes d'una intervenció basada en mindfulness de 6 setmanes per a pacients amb fibromiàlgia. [...]

Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documents
3.
34 p, 1012.8 KB Permeabilitat intestinal : la barrera intestinal com a modulador del cervell i el sistema immunitari. Quina és la seva implicació en la salut? / Serra Arumi, Clara ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'intestí és un dels òrgans habitualment més menystinguts del nostre cos. La comunitat científica, però, ha vist com està implicat en molts processos que passen dins nostre, i que per tant, va més enllà de la funció, ja coneguda, d'obtenir els nutrients suficients per viure. [...]
The intestine is one of the most often underestimated organs of our body. The scientific community, however, has seen how it is involved in many processes that go beyond the already well-known function of obtaining enough nutrients to live. [...]

2018
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Materials acadèmics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.5 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Limonero García, Joaquín T. ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació. [...]
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
2.
5 p, 146.7 KB Aspectes biopsicològics de la persona [105047] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los/as estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
3.
7 p, 114.4 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín T. ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andres ; Devi Bastida, Josep ; Gómez Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
4.
6 p, 108.9 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Parrado Romero, Eva ; Blasco Blasco, Tomas ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Castellano Tejedor, Carmina ; Feliu Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...]
La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documents
5.
7 p, 93.9 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín Timoteo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andres ; Devi Bastida, Josep ; Gómez Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
6.
5 p, 84.9 KB Aspectes biopsicològics de la persona [101632] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
7.
6 p, 90.0 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Parrado Romero, Eva ; Blasco Blasco, Tomas ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Garau Florit, Adriana ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...]
2018-19
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
2 documents
8.
5 p, 80.1 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Edo Izquierdo, Silvia ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació. [...]
The objective of this module is to provide students with an expert knowledge of current models of stress and coping research that allow them to analyze and evaluate applications in the health field, as well as design research protocols. [...]
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación. [...]

2018-19
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
9.
7 p, 91.7 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín Timoteo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Fernández Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Olivella Quintana, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
10.
5 p, 84.3 KB Aspectes biopsicològics de la persona [101632] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2017-18
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents

Materials acadèmics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.