Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 728.4 KB Organización de alumnos / Borrell Felip, Núria
1984 - 10.5565/rev/educar.602
Educar, N. 6 (1984) p. 135-157  
2.
13 p, 99.5 KB La reflexión del profesorado universitario sobre la propia formación : los seminarios CCUC / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Borrell Felip, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La reflexió sobre la pròpia professió ajuda els professionals i també l'organització on s'ubiquen a desenvolupar-se. Aquesta idea constitueix l'eix central dels seminaris CCUC. En el present article es dóna a conèixer una experiència continuada i no puntual de reflexió cooperativa del professorat de diverses universitats respecte al seu propi desenvolupament i el desenvolupament organitzatiu de la universitat. [...]
Reflection about one's profession contributes to the professionals' development and at the development of the institution at the same time. This idea is the central axis of the CCUC seminaries. In this article we explain an experience of cooperative reflection among teachers of diverse universities about their own development and about the university's organizational development. [...]
La reflexión sobre la propia profesión ayuda a los profesionales y también a la organización donde se ubican a desarrollarse. Esta idea es el eje central de los seminarios CCUC. En el presente artículo se da a conocer una experiencia continuada y no puntual de reflexión cooperativa de profesorado de diversas universidades sobre su propio desarrollo y sobre el desarrollo organizativo de la universidad. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.264
Educar, N. 33 (2004) , p. 113-125  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.