Resultats globals: 52 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 43 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
29 p, 401.6 KB Ballot structure and satisfaction with democracy / Bosch, Agustí ; Orriols, Lluís
This article analyses the influence of ballot structure over satisfaction with democracy. In line with previous literature, we hypothesize that some ballot structures – such as preferential ballots – generate more satisfaction with democracy than closed ones. [...]
2014 - 10.1080/17457289.2014.888434
Journal of elections public opinion & parties, Vol. 24, Num. 4 (2014) , p. 493-511  
2.
27 p, 1.5 MB Las Funciones de popularidad : estado de la cuestión y principales debates / Bosch, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Díaz i Sàez, Aïda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra)
El artículo pasa revista a las investigaciones sobre la relación que existe entre la evolución de la intención de voto a los gobiernos y la coyuntura económica. Se constata que los ciudadanos suelen premiar con su voto a los gobiernos que mandan durante épocas de prosperidad, y viceversa. [...]
This paper reviews the research conducted on the relationship between the evolution of the voting intention and the economic situation. It notes that citizens tend to reward governments which rule during periods of prosperity by voting for them and vice-versa. [...]

1999
Revista española de investigaciones sociológicas, Núm. 85 (1999) , p. 171-197  
3.
24 p, 589.9 KB Coyuntura económica y voto en España, 1985-1996* / Bosch, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra)
El artículo presenta un modelo de popularidad para el Gobierno español entre 1985 y 1996. El modelo se ha elaborado con datos trimestrales procedentes de encuestas del CIS y de la UE y datos económicos procedentes de la OCDE y del INE. [...]
The article shows a function of popularity for the Spanish government between 1985 and 1996. The model was developed with quarterly data from opinion surveys (CIS and EU) and from economic series (OECE and INE). [...]

2005 - 10.5565/rev/papers/v75n0.1018
Papers : revista de sociologia, N. 75 (2005) , p. 117-140  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 355.6 KB Eleccions en temps de crisi : el vot econòmic a les eleccions catalanes del 2012 / Orriols Galve, Lluís ; Bosch, Agustí ; Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS), 2013 (Quaderns de l’ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 02)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
1 p, 664.4 KB El perfil del militante de Ciudadanos / Mayo Fuentes, Adriana ; Bosch, Agustí, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este trabajo de investigación forma parte de la investigación sobre los afiliados de los partidos políticos españoles que está realizando el Grupo de Élites y Partidos Políticos (GREP)–dirigido por la Dra. [...]
Aquest treball de recerca forma part de la investigació sobre els afiliats dels partits polítics espanyols que està realitzant el Grup de Recerca d’Elits i Partits (GREP) –dirigit per la Dra. Montserrat Baras– per a un projecte d’investigació europeu –Project MAPP– sobre els militants dels partits polítics dels països europeus. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]
2 documents
2.
271 p, 1.8 MB De l'activitat online a l'activisme offline: els efectes dels usos d'internet sobre la participació política a Espanya / Cantijoch Cunill, Marta ; Anduiza Perea, Eva, dir. ; Bosch Gardella, Agustí, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
Aquesta tesi doctoral explora la relació que es dóna entre diverses activitats que els ciutadans duen a terme a través d'internet i la seva participació política offline. La pregunta central d'investigació planteja si aquelles persones que han incorporat internet en la seva quotidianitat tenen més probabilitats de participar políticament. [...]
This doctoral thesis explores the relationship between citizens' online activities and their offline political participation. The main research question we address is whether individuals that have embraced the use of the internet in their everyday lives also have a greater propensity towards being politically active. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
3.
36 p, 968.5 KB Economic well-being and support for the EC / Bosch, Agustí ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya) 1993 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 69)  
4.
19 p, 142.6 KB A Popularity function for the Spanish government, 1985-1996 / Bosch, Agustí ; Riba, Clara ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya) 1999 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 173)  
5.
25 p, 78.5 KB Leadership effects in regional elections : the Catalan case / Bosch, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rico, Guillem ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya) 2003 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 216)  

Materials acadèmics 43 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 565.1 KB Sistema Polític Espanyol i Català [20736] / Baras, Montserrat ; Bosch, Agustí ; Colomé, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
5 p, 83.6 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch Gardella, Agustí ; Barbet Porta, Berta ; Bernardi, Luca ; Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. This section of the module deals with the communicative basis of public opinion, the way its form and the mechanisms through which it changes The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
3.
4 p, 75.3 KB Tècniques de recerca [101102] / Bosch Gardella, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
S'estudien les principals tècniques quantitatives bivariants i multivariants. La major part del curs està dedicada a l'anàlisi de regressió lineal, ja que és la metodologia més emprada actualment en ciència política. [...]
2018-19
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
4.
5 p, 84.1 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch Gardella, Agustí ; Barbet Porta, Berta ; Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
5.
4 p, 75.7 KB Tècniques multivariables de recerca política [101101] / Bosch Gardella, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquesta assignatura es planteja amb una doble finalitat. Una és d'ordre instrumental i l' altra, conceptual. La primera consistirà en presentar a l' estudiant un seguit de tècniques aplicades a l' anàlisi de dades socials. [...]
2017-18
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
6.
4 p, 75.0 KB Tècniques de recerca [101102] / Bosch Gardella, Agustí ; Barbet Porta, Berta ; Elias Valverde, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
S'estudien les principals tècniques quantitatives bivariants i multivariants. La major part del curs està dedicada a l'anàlisi de regressió lineal, ja que és la metodologia més emprada actualment en ciència política. [...]
2017-18
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
7.
5 p, 79.6 KB Comportament polític [101075] / Bosch Gardella, Agustí ; Barbet Porta, Berta ; Elias Valverde, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs té tres objectius fonamentals: - Que els estudiants coneguin els elements bàsics que defineixen i caracteritzen el comportament polític i electoral en sistemes polítics democràtics. - Que els estudiants puguin fer servir les teories i variables que expliquen com actuen els ciutadans en el terreny polític, de manera que puguin entendre qui vota a quin partit o qui s'absté, i per què. [...]
2017-18
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
8.
4 p, 76.4 KB Socio-Political Marketing [42228] / Bosch Gardella, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2016-17
Ciència Política / Political Science [1118]
Màrqueting [1093]  
9.
4 p, 74.6 KB Tècniques de recerca [101102] / Bosch Gardella, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
S'estudien les principals tècniques quantitatives univariants, bivariants i multivariants. La major part del curs està dedicada a l'anàlisi de regressió lineal, ja que és la metodologia més emprada actualment en ciència política. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]  
10.
5 p, 80.3 KB Comportament polític [101075] / Bosch Gardella, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs té tres objectius fonamentals: - Que els estudiants coneguin els elements bàsics que defineixen i caracteritzen la cultura política i el comportament polític i electoral en sistemes polítics democràtics. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]  

Materials acadèmics : 43 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Bosch, A.
1 Bosch, Agustí,
2 Bosch, Alfred
2 Bosch, Assumpció
2 Bosch, Assumpció,
2 Bosch, Àngel
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.