visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Bosco, Alejandra
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
Fires de bestiar i aviram
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
92
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
27
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
5
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Materials acadèmics
,
52
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Articles
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
22 p, 172.6 KB
Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior : el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la e-A en enseñanza superior
/
Rué, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Amador Guillem, Miquel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gené Torrabadella, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
;
Pividori, María Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Torres-Hostench, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Armengol, Jesús
(Universitat Politècnica de Catalunya) ;
Font Ribas, Antoni
(Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]
2009 -
10.4995/redu.2009.6241
REDU : revista de docencia universitaria
,
Vol. 7 Núm. 2 (2009)
, p. 1-22
Registre complet
-
2.
23 p, 850.2 KB
Digital making in educational projects
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Tesconi, Susanna
(Universitat Oberta de Catalunya)
Digital Making as an Educational Project is an innovative educational experience that has been carried out with students of the Primary Education and Social Education degrees for three consecutive years. [...]
2019 -
10.26529/cepsj.629
Center for Educational Policy Studies Journal
,
Vol. 9 Núm. 3 (2019)
, p. 51-73
Registre complet
-
3.
26 p, 997.7 KB
Geografías e historias de aprendizaje de docentes de secundaria. Intersecciones, tránsitos y zonas de no saber
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alonso Cano, Cristina
(Universitat de Barcelona) ;
Miño Puigcercós, Raquel
(Universitat de Barcelona)
El artículo muestra parte de los procesos y resultados de un proyecto de investigación que explora qué, cómo, con qué y dónde aprenden los docentes de secundaria dentro y fuera de sus centros. Tras presentar la perspectiva onto-epistemológica en la que se sitúa el estudio y los avances que se propone alcanzar, nos referirnos brevemente a la aproximación metodológica y a los participantes en la investigación. [...]
2019 -
10.6018/educatio.387021
Educatio siglo XXI
,
Vol. 37, núm. 2 (2019)
, p. 67-92
Registre complet
-
4.
14 p, 687.3 KB
Formación del profesorado en Tecnología Educativa : de cómo las realidades generan los mitos
/
Sancho Gil, Juana Mª
(Universitat de Barcelona) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Alonso Cano, Cristina
(Universitat de Barcelona) ;
Sánchez i Valero, Joan-Anton
(Universitat de Barcelona)
En este artículo explicitamos, en primer lugar, nuestro posicionamiento en torno a la Tecnología Educativa (TE) como ámbito de estudio y aplicación, desde una noción que nos puede ayudar tanto a entender la dificultad de introducir cambios sustantivos en la educación, como a situar el origen de algunos mitos sobre la formación del profesorado. [...]
In this paper we firstly explain our positioning regarding Educational Technology (ET) as a field of study and application, from a notion that can help us both understand the difficulty of introducing substantive changes in education, and place the origin of some myths about teachers' professional development and technology. [...]
2015 -
10.17398/1695-288X.14.1.17
RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa
,
Vol. 14, núm. 1 (2015)
, p. 17-30
Registre complet
-
5.
12 p, 337.2 KB
De la supuesta relación ente tecnología e innovación educativa : ¿Cuándo las TIC mejoran la educación?
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En sus inicios, la Tecnología Educativa en tanto campo de estudio relacionado con el uso de los medios en educación, nace emparentada a la mejora de la educación. Esta mejora pasaba sobre todo por hacer del acto educativo un hecho más eficaz y eficiente, absolutamente controlable, a fin de predecirlo y provocar los mejores resultados. [...]
En els seus inicis, la Tecnologia Educativa com a camp d'estudi relacionat amb l'ús dels mitjans en educació, neix emparentada amb la millora de l'educació. Aquesta millora passava sobretot per fer de l'acte educatiu un fet més eficaç i eficient, absolutament controlable, a fi de predir i provocar els millors resultats. [...]
2008 -
10.1344/reire2008.1.1112
REIRE
,
Vol. 1, núm. 1 (2008)
, p. 11-22
Registre complet
-
6.
13 p, 826.8 KB
La formación del profesorado en el uso educativo de las TIC : una aproximación desde la política educativa
/
Sancho Gil, Juana Mª
(Universitat de Barcelona) ;
Ornellas, Adriana
(Universitat de Barcelona) ;
Sánchez i Valero, Joan-Anton
(Universitat de Barcelona) ;
Alonso Cano, Cristina
(Universitat de Barcelona)
;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En los últimos años, el ingente desarrollo de las tecnologías digitales de la información y la comunicación, que han sido presentadas como la panacea de la educación, ha captado una gran dosis de atención. [...]
2008
Praxis educativa
,
Vol. 12, núm. 12 (2008)
, p. 10-22
Registre complet
-
7.
25 p, 86.7 KB
Las TIC en los procesos de convergencia europea y la innovación en la universidad : oportunidades y limitaciones
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo trata sobre cómo las Tecnologías de la Información y la Comunicación podrían contribuir a implantar una nueva forma de enseñar en la universidad, en contraposición alenfoque bastante extendido basado en clases expositivas y exámenes; una manera de enseñarque el proceso de Convergencia Europea promueve transformar a favor de una enseñanzamucho más centrada en el alumnado. [...]
2005
Aula abierta
,
Vol. 86 (2005)
, p. 3-27
Registre complet
-
8.
17 p, 240.0 KB
Nuevas aportaciones para la tecnología educativa : TIC y un estudio basado en el enfoque sociocultural
/
Bosco, Alejandra
El artículo a continuación presenta parte de lo que ha sido una investigación sobre el uso de la herramienta informática en una escuela primaria de Barcelona. El estudio se centra en las mutuas influencias que se establecen entre el ordenador y el centro educativo desde que éste llega a la escuela hasta que se convierte en un instrumento de enseñanza y aprendizaje para niños y niñas. [...]
This article is based on a research about use of ICT in primary school. Research focuses on interaction between school centre and computer. This interaction begins when computer arrives to school and finishes with the real impact of this tool in teaching and learning. [...]
2002
Revista Fuentes
,
Núm. 4 (2002)
, p. 1-10
Registre complet
-
9.
12 p, 172.8 KB
Las TIC y la educación escolar : tiempo y espacio como obstáculos o aliados de la innovación
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este trabajo presenta un breve estado de la cuestión sobre el uso de las TIC en el sistema escolar en general y en el estado español en particular, haciendo hincapié en cómo las características de la escuela merman las posibilidades de hacer un uso innovador de estas herramientas. [...]
This paper presents a brief state of the question on the use of ICT in the school system, in particular in Spain, emphasizing how school characteristics undermine the possibilities for innovative use of these tools. [...]
Ce document présente un bref état de la question sur l'utilisation des TIC dans le système scolaire en général et en particulier l'Etat espagnol, en insistant sur la façon dont les caractéristiques des écoles sapent les possibilités d'utilisation novateur de ces outils. [...]
2003
Investigación en la escuela
,
Núm. 79 (2003)
, p. 43-53
Registre complet
-
10.
20 p, 294.8 KB
Prácticas de enseñanaza mediadas por entornos 1x1 : un estudio de casos en la educación obligatoria en Cataluña
/
Alonso Cano, Cristina
(Universitat de Barcelona) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corti, Franciele
(Universitat de Barcelona) ;
Rivera Vargas, Pablo
(Universitat de Barcelona)
En este trabajo se presentan algunos de los resultados en Cataluña del segundo año de implementación del proyecto TICSE 2. 0. Con la finalidad de obtener evidencias de las aportaciones de los Programas EduCat 1x1 y EduCAT 2. [...]
This paper presents some of the results obtained in Catalonia in the second year of implementation of the project TICSE 2. 0. In order to obtain evidences of the contributions of the programs "EduCAT 1x1" and "EduCAT 2. [...]
2014
Profesorado
,
Vol. 18 Núm. 3 (Septiembre-Diciembre 2014)
, p. 99-118
Registre complet
-
Articles :
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
5
registres trobats
1.
10 p, 79.1 KB
Com aprenen els nostres alumnes més i millor?
/
Rué, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Amador Guillem, Miquel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gené Torrabadella, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
;
Moreno Colom, Sara,
1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Pividori, María Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
La voluntat d'aquesta recerca és, mitjançant un procediment d'enquesta, identificar aquelles estratègies d'ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. [...]
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 5es : 2008
Registre complet
-
2.
11 p, 53.4 KB
La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jiménez Pelayo, Javier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ;
Oliver del Olmo, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Rifà, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Segura Aliaga, Dídac
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ;
Trafí Prats, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
3.
8 p, 39.4 KB
El treball del grup en xarxa sobre l'aprenentatge en autonomia
/
Rué, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gené Torrabadella, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ;
López, Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària)
;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Pividori, María Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ;
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Sánchez-Gijón, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació) ;
Torres, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
L'experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB - centrada sobre les condicions de millora de l'aprenentatge i, de manera especial en l'aprenentatge en autonomia dels alumnes - ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
4.
7 p, 56.5 KB
Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS
/
Marqués Graells, Pere
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Dorado Perea, Carles
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s'han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d'Educació amb un doble objectiu: a. - En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d'ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
5.
7 p, 63.3 KB
Reflexiones en torno al uso de las herramientas de comunicación en la propuesta de virtual del Instituto Universitario de Postgrado
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El Instituto Universitario de Postgrado (IUP) es una institución de formación superior conformada por tres universidades públicas españolas (Universidad de Alicante, Universidad Autónoma de Barcelona y Universidad Carlos III de Madrid) y Santillana Formación, la empresa del Grupo Santillana especializada en la formación de adultos a través de Internet. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
122 p, 18.3 MB
Experiències docents d'Aprenentatge i Servei a la UAB
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Blanes Garcia, Ian
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Campoy Sánchez, Susana
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia)
;
Casillas Viladerrams, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ;
Castells, Eva
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ;
Estrada Aguilar, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Fernández Córdoba, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Izquierdo Tugas, Ma. Dolors.
(Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Lalueza Sazatornil, José Luis,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Llagostera Casas, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ;
López Sánchez, Maite
(Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtiques i Informàtica) ;
Navarro-Arribas, Guillermo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Aguayo-Gonzalez, Mariela
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Peire Fernández, Tomás
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Ruiz Conca, Mateo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ;
De Toro Valdivia, Maria Carmen
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Villanueva, M.
(Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2022 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 9
)
Registre complet
-
2.
124 p, 1011.8 KB
Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González-Monfort, Neus
;
Jariot, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
337 p, 3.7 MB
El papel de las tecnologías de la información y la comunicación en la reconstrucción de la educación en países afectados por conflictos armados - El caso de Siria
/
Alfarah, Mirey
;
Bosco Paniagua, Maria Alejandra,
dir.
Des del començament del conflicte a Síria en 2011, més del 45% de la població, dels quals gairebé la meitat són menors d'edat, s'ha vist obligada a desplaçar-se. Pel que, per a una gran part d'aquesta, s'ha interromput l'accés a l'educació. [...]
Desde el comienzo del conflicto en Siria en 2011, más del 45% de la población, de los cuales casi la mitad son menores de edad, se ha visto obligada a desplazarse. Por lo que, para una gran parte de la misma, se ha interrumpido el acceso a la educación. [...]
Since the beginning of the conflict in Syria in 2011, more than 45% of the population, of which almost half are children, has been forced into displacement. Hence, for a large part of the Syrian population, access to education has been interrupted. [...]
2020
Registre complet
-
2.
255 p, 2.5 MB
Educación para la convivencia y la cultura de paz a través de las TAC : un estudio multicasos en el contexto bogotano
/
Vargas Sánchez, Ana Dolores
;
Bosco, Alejandra,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La presente investigación tuvo como propósito explorar las experiencias de aula mediadas por Tecnologías para Aprendizaje y el Conocimiento (TAC), como apoyo a los procesos relacionados con la Educación para la Convivencia y la Cultura de Paz en seis colegios distritales en la ciudad de Bogotá Colombia. [...]
The purpose of this research was to explore the classroom experiences mediated by Technologies for Learning and Knowledge (TAC), as support for the processes related to Education for Coexistence and Culture of Peace in six district schools in Bogotá city, Colombia. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
3.
320 p, 4.0 MB
Els Videojocs com a mitjà educatiu
/
Capell Masip, Núria
;
Tejada Fernández, José,
dir. ;
Bosco, Alejandra,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La presència de la tecnologia en tots els àmbits de la societat ha propiciat que aquesta hagi anat formant part de l'entorn immediat quotidià, produint-se canvis en gran part dels seus àmbits. Les activitats infantils no han restat al marge dels artefactes digitals, centrant gran part de les activitats de lleure infantil en els videojocs. [...]
La presencia de la tecnología en todos los ámbitos de la sociedad ha propiciado que ésta haya ido formando parte del entorno inmediato cotidiano, produciéndose cambios en gran parte de sus ámbitos. [...]
The presence of technology in all areas of society has led itself into a role part of the immediate environment, propitiating changes in most of its areas. Children's activities have not been kept apart from digital artefacts, focusing much of the children's leisure activities in video games. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
4.
259 p, 2.0 MB
El docente como maker : la formación del profesorado en making educativo
/
Tesconi, Susanna
;
Bosco, Alejandra,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Con el presente estudio se quiere generar un entorno de formación docente en making que permita reforzar en el profesorado saberes y actitudes necesarias para ejercer de facilitador de procesos creativos y de investigación en contextos ricos en tecnología. [...]
This dissertation is aimed to design a learning environment in maker-centred education to foster in teachers the needed knowledge and attitudes in order to act as facilitator of creative processes in technology rich educational contexts. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
5.
249 p, 5.6 MB
Las tecnologías de la información y comunicación como recurso didáctico para la adquisición y desarrollo de la competencia digital en alumnos de educación secundaria : estudio de casos
/
Fernández Abuín, Juan Pablo
;
Bosco, Alejandra,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El Decreto 86/2015, de 25 de junio, por el que se establece el currículo de Educación Secundaria Obligatoria y de bachillerato en la Comunidad Autónoma de Galicia, establece siete competencias clave que en el futuro, los alumnos necesitarán para su realización y desarrollo personal, para su inclusión social, su empleabilidad y para formar parte de una ciudadanía cada vez más activa y participativa. [...]
Decree 86/2015, of June 25, which establishes the compulsory secondary education and baccalaureate curriculum in the Autonomous Community of Galicia, establishes seven key competences that in the future, students will need for their personal development and development, for their social inclusion, their employment and to be part of an increasingly active and participatory citizenship. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
Materials acadèmics
52
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 129.0 KB
Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC)
[
43224
] /
Mas Torelló, Óscar
;
Bosco, Alejandra
;
Mercader Juan, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 117.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barcelo, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Morales Hernández, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
8 p, 128.4 KB
Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC)
[
43224
] /
Bosco, Alejandra
;
Mas Torelló, Óscar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 113.7 KB
Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC)
[
101656
] /
Bosco, Alejandra
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 115.7 KB
Comunicació i interacció educativa II
[
103683
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barceló, Esteban
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Bosco, Alejandra
;
Pozos Perez, Katia Veronica
;
Silva Galan, Jose Maria Silva
;
Morales Hernandez, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Subject of approach to the educational fact from the perspective of the communicative phenomena and those of the interaction present in all educational reality. It is one of the four subjects that make up the shared basic education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional 1 education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional needs. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción presentes en toda la realidad educativa. Es una de las cuatro asignaturas que componen la formación básica compartida de la Facultad que prepara en competencias básicas y funcionales de cualquier profesional de la educación. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 124.9 KB
Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC)
[
43224
] /
Bosco, Alejandra
;
Mas Torelló, Óscar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]
2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
7.
6 p, 112.4 KB
Comunicació i interacció educativa II
[
103683
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barceló, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Silva Galan, Jose Maria Silva
;
Morales Hernandez, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción p 1 lquier profesional de la educación necesita. La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña Objetivos formativos generales: Desarrollar competencias sociales, emocionales y de trabajo en equipo. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
7 p, 118.6 KB
Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC)
[
101656
] /
Bosco, Alejandra
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 2.4 MB
Informàtica Educativa
[
21945
] /
Bosco, Alejandra
;
Dorado Perea, Carles
;
Santiveri, N..
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil
[
74
]
Mestre, Especialitat d'Educació Especial
[
80
]
Mestre, Especialitat d'Educació Física
[
69
]
Registre complet
-
10.
10 p, 124.0 KB
Comunicació i interacció educativa II
[
103683
] /
Santiveri Papiol, Noemí
;
Pont Barceló, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Mercader Juan, Cristina
;
Silva Galan, Jose Maria Silva
;
Urrea Monclus, Aida
;
Morales Hernandez, Juan
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción p lquier profesional de la educación necesita. La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña 1 La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña Objetivos formativos generales: Desarrollar competencias sociales, emocionales y de trabajo en equipo. [...]
2019-20
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
52
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
Herramientas digitales para la educación
/
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.
2020 (
La UAB respon
)
Registre complet
-
Vegeu també: autors amb noms similars
108
BOsco, ALejandra
4
Bosco, A.
4
Bosco, Alejandra,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.