Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
1 p, 56.1 KB Desarrollo y cooperación / Botey Vallès, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Este primer bloque informativo ofrece una radiografía sobre el pasado reciente, el presente y el futuro de la cooperación para el desarrollo. El lector encontrará datos actualizados, reflexiones cualificadas y opiniones plurales sobre las ayudas, modelos e intervenciones de la cooperaci ón. [...]
1996
Cuadernos de pedagogía, Núm. 249 (Julio-Agosto 1996) , p. 9-9  
2.
4 p, 28.2 KB El perfil formativo del alfabetizador (dins del nº monogràfic del Año Internacional de la Alfabetización) / Botey Vallès, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Flecha, Ramón (Universitat de Barcelona)
Diferentes concepciones acerca del rol de alfabetización y de los criterios globales que deben orientar la formación global del analfabeto. En la primera parte, se exponen dos posturas contrapuestas según el énfasis en el alfabetizador como militante o técnico. [...]
1990
Cuadernos de pedagogía, Num. 179 (Mar 1990) , p. 78-81  
3.
27 p, 1.4 MB Presencia de Freire en el naixement i l'evolució de les escoles d'adults a Catalunya / Botey Vallès, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Formariz, Alfons (Associació d'Educació Permanent d'Adults)
Las Escuelas de Adultos, tal y como se cónciben en la actualidad, nacen en el contexto del movimiento popular de la última etapa del franquismo, como respuesta del propio movimiento a los bajos niveles de instrucción a que habían estado ser metidas las capas populares, pero también como instrumento cultural de objetivos más amplios. [...]
Les Ecoles d'Adultes, telles quelles sont conçues actuellement, sont nées dans le contexte du mouvement populaire de la derniere période du franquisme, en réponse aux bas niveaux d'isntruction auxquels avaient été soumises les classes populaires, et en tant qu'instrument culturel pour atteindre des objectifs plus larges. [...]
Adult schools, as they are conceived today, grew out of the context of the people's movement in the last stages of Francoism, as a response by the movement itself to the low leveIs of instruction suffered by the masses, but also as a cultural instrument with more far-reaching objectives. [...]

1989
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 1 (1989) , p. 33-61  
4.
26 p, 133.8 KB Continuidad y ruptura en el cruce de culturas / Botey Vallès, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
1997
Revista CIDOB d'afers internacionals, N. 36 (1997) , p. 99-124  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
46 p, 8.3 MB Samuel Ruiz : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona el dia 11 de març de l'any 1997. / Ruiz, Samuel ; Botey Vallès, Jaume. ; Grasa, Rafael, 1953-
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 1997. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentación de Samuel Ruiz / per Jaume Botey ; Presentació de Samuel Ruiz / per Rafael Grasa ; Discurs de Samuel Ruiz.  


Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.