Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
452 p, 3.7 MB L2 english young learners' oral production skills in CLIL and EFL settings: A longitudinal study / Bret Blasco, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
L'objectiu d'aquesta tesi és analitzar els efectes d'un programa AICLE d'exposició mínima (1 hora setmanal) en la producció oral en anglès d'un grup d'alumnes catalans de primària i traçar-ne el seu desenvolupament durant un període de dos anys acadèmics. [...]
This thesis aims at analysing the effects of minimal CLIL exposure programmes (1 hour a week) on Catalan young learners' oral output in English to trace its development over a period of two academic years. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
2.
70 p, 983.6 KB Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills / Bret Blasco, Anna ; Victori Blaya, Mia ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students' L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). [...]
Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. [...]

2011  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.