Resultats globals: 29 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 120.1 KB Alteracions del Llenguatge Derivades de Trastorns del Neurodesenvolupament [44394] / Brun Gasca, Carme ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest modul és proporcionar a l'estudiant coneixements actualitzats del fenotip conductual, especialment en l'àrea de llenguatge i parla de dos trastorns del neurodesenvolupament: la discapacitat intel·lectual i els trastorns de l'espectre de l'autisme. [...]
The objective of this module is to provide the student with updated knowledge of the behavioral phenotype, especially in the area of language and speech, of two neurodevelopmental disorders: Intellectual Disability and Autism Spectrum Disorders. [...]
El objetivo de este módulo es proporcionar al estudiante conocimientos actualizados del fenotipo conductual, especialmente en el área de lenguaje y habla de dos trastornos del neurodesarrollo: Discapacidad intelectual y Trastornos del Espectro del Autismo. [...]

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
2.
7 p, 110.2 KB Alteracions del llenguatge associades a altres patologies [101722] / Brun Gasca, Carme ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura pretén formar l'estudiant en el coneixement de les característiques de conducta i llenguatge associades als següents trastorns: discapacitat intel·lectual, trastorns de l'espectre de l'autisme, paràlisi cerebral i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat. [...]
The subject aims to offer students knowledge of the behaviour and language features associated with the following disorders: intellectual disability, autism spectrum disorders, cerebral palsy, attention deficit disorders with or without hyperactivity. [...]
La asignatura pretende formar al estudiante en el conocimiento de las características de conducta y lenguaje asociadas a los sigüientes trastornos: discapacidad intelectual, trastornos del espectro del autismo, parálisis cerebral y trastornos de déficit de atención con y sin hiperactividad. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
3.
5 p, 105.4 KB Pràcticum IV [101695] / Cambra Verges, Cristina ; Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius són, fonamentalment, els següents: - Conèixer les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques de les persones ateses al centre. - Conèixer les necessitats que presenten les famílies de les persones ateses i els recursos adequats per fer-hi front. [...]
The main aims are: To know the test and the strategies needed for each case. To know the resources to help the families to overcome any situation. To know the social and educational environment in which the families live.
Los objetivos formativos son, fundamentalmente, los siguientes: - Conocer las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico segun las características de los sujetos atendidos en el centro. - Conocer las necesidades que presentan las familias de los sujetos y los recursos adecuados para afrontarlos. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
3 p, 113.8 KB Pràctiques de Recerca [44392] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col·laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel·les concretes de les recerques de l'equip. [...]
The aim of this subject is to acquire basic research skills. The students join a research team and their function will be to collaborate, taking responsibility for specific tasks of the team's work. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
5.
4 p, 104.5 KB Alteracions del Llenguatge Derivades de Trastorns del Neurodesenvolupament [44394] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest modul és proporcionar a l'estudiant coneixements actualitzats del fenotip conductual, especialment en l'àrea de llenguatge i parla de dos trastorns del neurodesenvolupament: la discapacitat intel·lectual i els trastorns de l'espectre de l'autisme. [...]
El objetivo de este módulo es proporcionar al estudiante conocimientos actualizados del fenotipo conductual, especialmente en el área de lenguaje y habla de dos trastornos del neurodesarrollo: Discapacidad intelectual y Trastornos del Espectro del Autismo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
6.
3 p, 98.8 KB Pràctiques de Recerca [44392] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col·laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel·les concretes de les recerques de l'equip. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
7.
6 p, 109.0 KB Alteracions del llenguatge associades a altres patologies [101722] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura pretén formar l'estudiant en el coneixement de les característiques de conducta i llenguatge associades als següents trastorns: discapacitat intel·lectual, trastorns de l'espectre de l'autisme, paràlisi cerebral i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat. [...]
La asignatura pretende formar al estudiante en el conocimiento de las características de conducta y lenguaje asociadas a los sigüientes trastornos: discapacidad intelectual, trastornos del espectro del autismo, parálisis cerebral y trastornos de déficit de atención con y sin hiperactividad. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
8.
5 p, 105.2 KB Pràcticum IV [101695] / Cambra Verges, Cristina ; Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius són, fonamentalment, els següents: - Conèixer les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques de les persones ateses al centre. - Conèixer les necessitats que presenten les famílies de les persones ateses i els recursos adequats per fer-hi front. [...]
Los objetivos formativos son, fundamentalmente, los siguientes: - Conocer las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico segun las características de los sujetos atendidos en el centro. - Conocer las necesidades que presentan las familias de los sujetos y los recursos adecuados para afrontarlos. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
9.
3 p, 97.5 KB Pràcticum de Recerca en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43617] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col·laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel·les concretes de les recerques de l'equip. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
10.
6 p, 108.3 KB Alteracions del llenguatge associades a altres patologies [101722] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura pretén formar l'estudiant en el coneixement de les característiques de conducta i llenguatge associades als següents trastorns: discapacitat intel·lectual, autisme, paràlisi cerebral i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat. [...]
La asignatura pretende formar al estudiante en el conocimiento de las características de conducta y lenguaje asociadas a los sigüientes trastornos: discapacidad intelectual, autismo, parálisis cerebral y trastornos de déficit de atención con y sin hiperactividad. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.