Resultats globals: 21 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 18 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
15 p, 344.5 KB Obstacles to sustainable entrepreneurship amongst tourism students : a gender comparison / Butkouskaya, Vera (Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera) ; Romagosa Casals, Francesc (Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera) ; Noguera, Maria (Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera)
Students' start-ups are making a significant contribution towards sustainable entrepreneurship development. Thus, this article examines the obstacles to sustainable entrepreneurship amongst university students of tourism and focuses on gender difference. [...]
2020 - 10.3390/su12051812
Sustainability, Vol. 12 Núm. 5 (january 2020) , p. 1-15  
2.
18 p, 662.1 KB Entrepreneurial Orientation (EO), Integrated Marketing Communications (IMC), and Performance in Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) : Gender Gap and Inter-Country Context / Butkouskaya, Vera (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Llonch i Andreu, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Alarcón del Amo, María del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Expanding and maintaining the number of Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) is directly related to sustainable economic, social, and individual development. However, SMEs are vulnerable to competition. [...]
2020 - 10.3390/su12177159
Sustainability, Vol. 12 Núm. 17 (2020) , p. 7159  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
101 p, 1.8 MB Antecedents and consequences of integrated marketing communications (IMC): testing a theoretical model from firms' and customers' perspectives in Spain and Belarus / Butkouskaya, Vera ; Llonch i Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Alarcón del Amo, María del Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
La Tesis Doctoral trata sobre las Comunicaciones Integradas de Marketing (CIM) y se compone de tres partes interrelacionadas que estudian: los antecedentes y las consecuencias del concepto CIM desde el punto de vista de la empresa, el concepto CIM como mediador y los factores que influyen en su efectiva implementación, y CIM basado en la percepción del consumidor. [...]
The Thesis consists of three interrelated parts, which study Integrated Marketing Communications (IMC): the antecedents and consequences of the IMC concept from the company point of view, the IMC concept as a mediator and factors influencing on its implementation effectiveness, and, IMC based on the customer perception. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Materials acadèmics 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 106.2 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
5 p, 107.5 KB Direcció Estratègica de l'Empresa Turística [104955] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Crear un negoci no és fàcil, com tampoc ho és que aquest funcioni, i que a sobre ho faci millor que els teus competidors. No obstant això, hi ha empreses que són capaços de fer-ho. Aquesta assignatura no pretén presentar receptes màgiques per aconseguir-ho, però sí donar-los una guia de mètodes i tècniques que possibiliten tenir èxit en una empresa no s'hagi de únicament i exclusivament a la bona sort. [...]
Creating a business from scratch is not an easy task. And neither is its survival after a few years or that it ends up performing better than its competitors. However, there are many companies that are able to achieve it. [...]
Crear un negocio no es fácil, como tampoco lo es que este funcione, y que encima lo haga mejor que tus competidores. Sin embargo, hay empresas que son capaces de hacerlo. Esta asignatura no pretende presentar recetas mágicas para conseguirlo, pero sí darles una guía de métodos y técnicas que posibilitan que tener éxito en una empresa no se deba única y exclusivamente a la buena suerte. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
5 p, 106.3 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo Martínez, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
4.
5 p, 104.8 KB Gestió dels recursos humans [101232] / Butkouskaya, Vera ; Torrez Meruvia, Harold Rolando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquesta assignatura s'emmarca dins del grup d'assignatures del Grau en Turisme que tenen a veure amb la gestió i desenvolupament de persones en les organitzacions, concretament la gestió de Recursos Humans (RRHH) a les empreses del sector turístic. [...]
This subject is framed within the group of studies in the Degree in Tourism relating to the management and development of people within organizations, specifically that of Human-Resources (HR) in tourism-related companies. [...]
Esta asignatura se enmarca dentro del grupo de asignaturas del Grado en Turismo que tienen que ver con la gestión y desarrollo de personas en las organizaciones, concretamente la gestión de Recursos Humanos (RRHH) en las empresas del sector turístico. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 106.3 KB Comptabilitat de gestió [101201] / Noguera Noguera, Maria ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Proporcionar els coneixements necessaris que permetin a l'alumne identificar i entendre el context econòmic-financer de la comptabilitat de costos, familiaritzant-lo amb la seva terminologia i aplicacions. [...]
1. Provide basic understanding of the economic and financial context of cost accounting and management accounting, and to introduce students to its basic terminology and purposes. 2. Help students discover and learn to use the relationship between costs, activity level and profit of a business. [...]
1. Proporcionar los conocimientos necesarios que permitan al alumno identificar y entender el contexto económico-financiero de la contabilidad de costes, familiarizándolo con su terminología y aplicaciones. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
6.
5 p, 105.8 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2020-21
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
7.
5 p, 107.2 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
8.
5 p, 107.3 KB Direcció Estratègica de l'Empresa Turística [104955] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Crear un negoci no és fàcil, com tampoc ho és que aquest funcioni, i que a sobre ho faci millor que els teus competidors. No obstant això, hi ha empreses que són capaços de fer-ho. Aquesta assignatura no pretén presentar receptes màgiques per aconseguir-ho, però sí donar-los una guia de mètodes i tècniques que possibiliten tenir èxit en una empresa no s'hagi de únicament i exclusivament a la bona sort. [...]
Crear un negocio no es fácil, como tampoco lo es que este funcione, y que encima lo haga mejor que tus competidores. Sin embargo, hay empresas que son capaces de hacerlo. Esta asignatura no pretende presentar recetas mágicas para conseguirlo, pero sí darles una guía de métodos y técnicas que posibilitan que tener éxito en una empresa no se deba única y exclusivamente a la buena suerte. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
9.
4 p, 103.5 KB Gestió dels recursos humans [101232] / Butkouskaya, Vera ; Torrez Meruvia, Harold Rolando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquesta assignatura s'emmarca dins del grup d'assignatures del Grau en Turisme que tenen a veure amb la gestió i desenvolupament de persones en les organitzacions, concretament la gestió de Recursos Humans (RRHH) a les empreses del sector turístic. [...]
Esta asignatura se enmarca dentro del grupo de asignaturas del Grado en Turismo que tienen que ver con la gestión y desarrollo de personas en las organizaciones, concretamente la gestión de Recursos Humanos (RRHH) en las empresas del sector turístico. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
10.
5 p, 125.2 KB Comptabilitat de gestió [101201] / Noguera Noguera, Maria ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Proporcionar els coneixements necessaris que permetin a l'alumne identificar i entendre el context econòmic-financer de la comptabilitat de costos, familiaritzant-lo amb la seva terminologia i aplicacions. [...]
1. Proporcionar los conocimientos necesarios que permitan al alumno identificar y entender el contexto económico-financiero de la contabilidad de costes, familiarizándolo con su terminología y aplicaciones. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Materials acadèmics : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.