Results overview: Found 9 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Course materials, 8 records found
Research literature 1 records found  
1.
101 p, 1.8 MB Antecedents and consequences of integrated marketing communications (IMC): testing a theoretical model from firms' and customers' perspectives in Spain and Belarus. / Butkouskaya, Vera, autor. ; Llonch i Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Alarcón del Amo, María del Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa.
La Tesis Doctoral trata sobre las Comunicaciones Integradas de Marketing (CIM) y se compone de tres partes interrelacionadas que estudian: los antecedentes y las consecuencias del concepto CIM desde el punto de vista de la empresa, el concepto CIM como mediador y los factores que influyen en su efectiva implementación, y CIM basado en la percepción del consumidor. [...]
The Thesis consists of three interrelated parts, which study Integrated Marketing Communications (IMC): the antecedents and consequences of the IMC concept from the company point of view, the IMC concept as a mediator and factors influencing on its implementation effectiveness, and, IMC based on the customer perception. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Course materials 8 records found  
1.
5 p, 122.7 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
5 p, 122.3 KB Direcció Estratègica de l'Empresa Turística [104955] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Crear un negoci no és fàcil, com tampoc ho és que aquest funcioni, i que a sobre ho faci millor que els teus competidors. No obstant això, hi ha empreses que són capaços de fer-ho. Aquesta assignatura no pretén presentar receptes màgiques per aconseguir-ho, però sí donar-los una guia de mètodes i tècniques que possibiliten tenir èxit en una empresa no s'hagi de únicament i exclusivament a la bona sort. [...]
Crear un negocio no es fácil, como tampoco lo es que este funcione, y que encima lo haga mejor que tus competidores. Sin embargo, hay empresas que son capaces de hacerlo. Esta asignatura no pretende presentar recetas mágicas para conseguirlo, pero sí darles una guía de métodos y técnicas que posibilitan que tener éxito en una empresa no se deba única y exclusivamente a la buena suerte. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
5 p, 120.3 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Seda Gombau, Gemma ; Butkouskaya, Vera ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2019-20
1416 [1416]
3 documents
4.
4 p, 118.6 KB Gestió dels recursos humans [101232] / Butkouskaya, Vera ; Torrez Meruvia, Harold Rolando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquesta assignatura s'emmarca dins del grup d'assignatures del Grau en Turisme que tenen a veure amb la gestió i desenvolupament de persones en les organitzacions, concretament la gestió de Recursos Humans (RRHH) a les empreses del sector turístic. [...]
Esta asignatura se enmarca dentro del grupo de asignaturas del Grado en Turismo que tienen que ver con la gestión y desarrollo de personas en las organizaciones, concretamente la gestión de Recursos Humanos (RRHH) en las empresas del sector turístico. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 140.3 KB Comptabilitat de gestió [101201] / Noguera Noguera, Maria ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Proporcionar els coneixements necessaris que permetin a l'alumne identificar i entendre el context econòmic-financer de la comptabilitat de costos, familiaritzant-lo amb la seva terminologia i aplicacions. [...]
1. Proporcionar los conocimientos necesarios que permitan al alumno identificar y entender el contexto económico-financiero de la contabilidad de costes, familiarizándolo con su terminología y aplicaciones. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
6.
7 p, 156.8 KB Sistemes d'informació turística (TIS) [101237] / Butkouskaya, Vera ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
Aquest curs capacitarà als estudiants amb les habilitats que necessiten per promocionar els productes o serveis de la seva empresa, o la seva pròpia marca personal amb mitjans socials. A més, els aprenents obtindran una comprensió de com poden utilitzar els mitjans socials per gestionar la reputació electrònica i mesurar l'eficàcia d'aquests esforços. [...]
2018-19 (Bachelor's Degree in Tourism)  
7.
6 p, 178.3 KB Planificació estratègica de l'empresa turística [101208] / Butkouskaya, Vera ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
Al final de l'assignatura els alumnes haurien de ser capaços de: 1. Identificar els factors econòmics, socials, polítics o tecnològics que condicionen l'estratègia d'una empresa i / o un sector. [...]
2018-19 (Grau en Turisme)  
8.
6 p, 443.8 KB Gestió dels Recursos Humans [101232] / Torres Baró, Melissa ; Torrez Meruvia, Harold Rolando ; Butkouskaya,Vera ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç de: 1. Conèixer els models teòrics més rellevants i els conceptes claus de la gestió de persones a les organitzacions. 2. Conèixer les tècniques principals de gestió de persones a les organitzacions. [...]
On completing this subject, students should be able to: 1. Understand the most relevant theoretical models and key concepts in Human Resources Management within organizations. 2. Understand the principle techniques concerning people management within organizations. [...]

2016-17 (Grau en Turisme) (Bachelor's Degree in Tourism)
2 documents

See also: similar author names
1 Butkouskaya, Vera,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.