Results overview: Found 3 records in 0.01 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 2 records found
Articles 1 records found  
1.
42 p, 3.3 MB Clinical validation of eye vergence as an objective marker for diagnosis of ADHD in children / Varela Casal, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Esposito, Flavia Lorena (Universitat de Barcelona) ; Morata Martínez, Imanol (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Capdevila, Alba (Hospital de Mataró) ; Solé Puig, Maria (Universitat de Barcelona) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Ezpeleta, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Perera Lluna, Alexandre (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Supèr, Hans (Universitat de Barcelona) ; Cañete, Jose (Hospital de Mataró)
Objective: ADHD youth show poor oculomotor control. Recent research shows that attention-related eye vergence is weak in ADHD children. Method: To validate vergence as a marker to classify ADHD, we assessed the modulation in the angle of vergence of children (n = 43) previously diagnosed with ADHD while performing an attention task and compared the results with age-matched clinical controls (n = 19) and healthy peers (n = 30). [...]
2018 - 10.1177/1087054717749931
Journal of attention disorders, 2018  

Research literature 2 records found  
1.
250 p, 2.6 MB Diferències entre els jugadors patològics online i els jugadors patològics de màquines escurabutxaques : estudi de les característiques sociodemogràfiques, clíniques (psicopatologia, personalitat i intel·ligència) i relatives al perfil de joc i dels factors predictors d'abandonament prematur de la teràpia / Cristina Martínez Viana ; Director: Dr. Josep Cañete Crespillo ; Tutora: Dra. Lourdes Ezpeleta Ascaso. / Martínez Viana, Cristina, autor. ; Cañete Crespillo, José, supervisor acadèmic. ; Ezpeleta, L., supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut.
L'any 1977 es van legalitzar els jocs d'atzar a Espanya i des d'aleshores han aparegut de forma creixent les diverses modalitats de jocs d'atzar i d'apostes. L'any 2011 es va legalitzar el joc online i totes dues legalitzacions han donat lloc a una major accessibilitat i una major publicitat dels jocs, que s'ha traduït en un increment enorme de la quantitat de persones que acaben desenvolupant una addicció als jocs d'atzar. [...]
In 1977, gambling was legalized in Spain and since then the different modalities of gambling have emerged. In 2011 online gambling was legalized and both legalizations have led to greater accessibility and greater advertising, which has resulted in a huge increase in the number of people who end up developing a gambling disorder. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
66 p, 4.4 MB Control remoto (web) de un robot Aibo / Cañete Poyatos, José Manuel ; Vitrià i Marca, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
El robot Aibo disposa de la llibreria Aibo Remote Framework per controlar-lo remotament mitjançant un PC i una xarxa inalàmbrica, també per accedir a informació d'estat del robot, o per veure les imatges que l'Aibo capta. [...]
El robot Aibo dispone de la librería Aibo Remote Framework para controlarlo remotamente mediante un PC y una red inalámbrica, también para acceder a información de estado del robot, o para ver las imágenes que éste capta. [...]
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2006  

See also: similar author names
1 Cañete, Josep
3 Cañete, Juan D.
3 Cañete, Juan D.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.