Resultats globals: 18 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 18 registres trobats
Materials acadèmics 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 111.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andres ; Fernández Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Pons Bauzá, Joan ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
5 p, 107.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Chamarro Lusar, Andres ; Pons Bauzá, Joan ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
This basic subject is located in the first year of the degree and it is part of a group of subjects aimed at learning the different basic psychological processes, which is composed of: Motivation and Emotion, Memory, Learning and Conditioning, Thinking and Language, and Attention and Perception. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
7 p, 128.9 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Resina Curado, Paula ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
The aim of this course is to provide students with basic knowledge about two basic subjects in psycholinguistics: how we acquire language in infancy and how we process language. The main objectives of the subject are: - Know the main theoretical frameworks in psycholinguistics - Describe the features and functions of human language - Understand the different phases of human language processing and know the internal representations associated with it. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
6 p, 111.2 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...]
This subject is part of the specialisation Psychoeducative Analysis and Intervention, and is designed for the training of a professional in this field. This subject forms part of freely configurable itineraries towards the acquisition of basic knowledge in the detection of language development difficulties and disorders. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
7 p, 128.4 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Resina Curado, Paula ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
6.
7 p, 111.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana Casas, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
6 p, 110.9 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
5 p, 106.9 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Castellà Mate, Judit ; Moix Queralto, Jenny ; Chamarro Lusar, Andrés ; Pons Bauzá, Joan ; Pina Rios, Rocio ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
7 p, 109.7 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana Casas, Anna ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
5 p, 105.7 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Castellà Mate, Judit ; Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Determinar Pds, A ; Pina Rios, Rocio ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Materials acadèmics : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.