Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
337 p, 4.2 MB La frontera en l'ensenyament i aprenentatge de les ciències socials : la construcció de conceptes en l'alumnat de secundària des d'una anàlisi i interpretació d'entorns geogràfics i històrics / Call Casadesús, M. Teresa, autor. ; Oller, Montserrat, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
Pensar en un ensenyament de les ciències socials que apropi l'alumnat a temes de l'actualitat i a la pròpia realitat demanda un plantejament que incorpori situacions rellevants i significatives que li permeti interpretar el present i participar en la construcció del futur. [...]
To think in a Social Studies teaching that approaches the students to topical issues and the current reality, an approach which includes relevant and significant situations that allows to the students to interpret the present and to participate in the construction of the future is necessary. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.