Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
9 p, 1.8 MB Es pot treballar el currículum a partir d'un element patrimonial? / Callarisa Mas, Joan (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 167-175  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
14.6 MB La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural : estudi de cas d'una mestra d'educació primària / Callarisa Mas, Joan ; González-Monfort, Neus, dir. ; Santisteban, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La tesi doctoral La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural. Estudi de cas d'una mestra d'educació primària té la finalitat de descriure i interpretar el cas d'una mestra de primària que utilitza l'entorn i els seus elements patrimonials per treballar més que continguts a l'aula. [...]
La tesis doctoral La reflexión sobre la práctica de enseñanza del patrimonio cultural. Estudio de caso de una maestra de educación primaria tiene como objetivo describir e interpretar el caso de una maestra de educación primaria que utiliza el entorno y los elementos patrimoniales de éste para trabajar más contenidos en el aula. [...]
The doctoral thesis "Reflection on cultural heritage teaching practice. Case study of a Primary Education teacher" has the purpose to decribe and interpret the case study of a Primary Education teacher who uses the environment and cultural heritage elements to work more than content in classroom. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre de 2019.  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.