Resultados globales: 23 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 23 registros
Materiales académicos Encontrados 23 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 114.8 KB La Recerca Musical en l'Entorn Urbà Contemporani [40829] / Cortes Mir, Francesc D Assi ; Calmell Piguillem, César ; Daufí i Rodergas, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Comparar els procediments metodològics desenvolupats en les tres darreres dècades, en l'estudi de la complexa activitat musical de les societats contemporànies i, especialment, en els entorns urbans. [...]
- Comparar los procedimientos metodológicos desarrollados en las tres últimas décadas, para el estudio de la compleja actividad musical de de las sociedades contemporáneas y, especialmente, en los entornos urbanos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
3 documentos
2.
4 p, 103.7 KB Música en la Societat Contemporània [103564] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalitat d'aquesta assignatura és dotar els estudiants de les eines conceptuals, metodològiques i procedimentals adients per entendre la gènesi i les línies principals d'evolució de la música europea en la seva contextualització en la societat i la cultura dels segles XVIII, XIX i XX. [...]
El principal objetivo de esta asignatura es dotar a los estudiantes con las herramientas conceptuales, metodológicas y procedimentales oportunas entender la génesis y las líneas fundamentales de evolución de la música europea en su contextualización en la sociedad y la cultura de los siglos XVIII, XIX y XX. [...]

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documentos
3.
5 p, 105.2 KB Didàctica de la música [100650] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació musical al llarg de l'Educació Secundària obligatòria i del Batxillerat post-obligatori és un element fonamental que contribueix de forma privilegiada tant al desenvolupament intel·lectual, estètic i emocional dels adolescents com també a promoure processos d'obertura social vers els altres. [...]
La formación musical a lo largo de la etapa secundaria obligatoria y el Bachillerato post-obligatorio es un elemento fundamental que contribuye de forma privilegiada tanto al desarrollo intelectual, estético y emocional de los adolescentes como también a promover procesos de apertura social hacia los demás. [...]

2019-20
Grau en Musicologia [809]
3 documentos
4.
5 p, 107.2 KB Crítica musical [100644] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
Hablar o escribir acerca de la música son actividades que siempre han acompañado la experiencia auditiva y visual del hecho musical. Pero si ambas constituyen medios generales de expresión y de comunicación comunes, en principio, a todas las disciplinas científicas -incluida la musicología-, en el comentario hablado y en la crítica musicales aquellas dos actividades: hablar y escribir, adquieren un cometido muy concreto que comportará la utilización de una metodología específica en la elaboración de sendos discursos oral y escrito: la de informar musicalmente al aficionado -sea cual sea su nivel de competencias musicales-, y la de enriquecer o incentivar su experiencia estética mediante relatos bien expuestos y bien escritos, sólidamente fundamentados, que tienen la característica compartida de poseer un carácter público, es decir, el hecho de que son transmitidos ya sea a través de los medios convencionales de comunicación, ya sea en actos presenciales como pueden ser conferencias, mesas redondas, etc.

2019-20
Grau en Musicologia [809]
3 documentos
5.
2 p, 960.8 KB Teoria i Estructura del Llenguatge Musical [20771] / Calmell Piguillem, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos
6.
8 p, 99.5 KB La Recerca Musical en l'Entorn Urbà Contemporani [40829] / Cortes Mir, Francesc D Assi ; Calmell Piguillem, César ; Gan Quesada, Germán ; Daufí i Rodergas, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Comparar els procediments metodològics desenvolupats en les tres darreres dècades, en l'estudi de la complexa activitat musical de les societats contemporànies i, especialment, en els entorns urbans. [...]
2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documentos
7.
5 p, 81.8 KB Crítica musical [100644] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2018-19
Grau en Musicologia [809]  
8.
4 p, 77.9 KB Didàctica de la música [100650] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació musical al llarg de l'Educació Secundària obligatòria i del Batxillerat post-obligatori és un element fonamental que contribueix de forma privilegiada tant al desenvolupament intel·lectual, estètic i emocional dels adolescents com també a promoure processos d'obertura social vers els altres. [...]
2018-19
Grau en Musicologia [809]  
9.
5 p, 79.3 KB Música en la Societat Contemporània [103564] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalitat d'aquesta assignatura és dotar els estudiants de les eines conceptuals, metodològiques i procedimentals adients per entendre la gènesi i les línies principals d'evolució de la música europea en la seva contextualització en la societat i la cultura dels segles XVIII, XIX i XX. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]  
10.
7 p, 94.2 KB La Recerca Musical en l'Entorn Urbà Contemporani [40829] / Cortes Mir, Francesc D Assi ; Calmell Piguillem, César ; Gan Quesada, Germán Gan Quesada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Comparar els procediments metodològics desenvolupats en les tres darreres dècades, en l'estudi de la complexa activitat musical de les societats contemporànies i, especialment, en els entorns urbans. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documentos

Materiales académicos : Encontrados 23 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.