Results overview: Found 10 records in 0.02 seconds.
Articles, 5 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 4 records found
Articles 5 records found  
1.
4 p, 77.1 KB Anàlisi de la comprensió per part de l’alumnat sord dels documents televisius subtitulats i criteris de millora / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Leal García, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia)
Aquest article analitza com l'alumnat sord entén els dibuixos animats subtitulats de la televisió de Catalunya. Els resultats indiquen que l'alumnat amb sordesa te dificultats per comprendre els dibuixos animats no sols perquè la velocitat dels subtítols és excessiva, sinó també perquè la subtitulació literal no els permet mirar la imatge i extreure'n una significació del seu contingut. [...]
This article analyses how deaf students understand subtitled cartoon programmes on Catalan television. Results indicate that students with deafness have problems in understanding cartoons, not only because the subtitles are too fast, but because literal subtitling does not allow them to look at the image and extract meaning from its content. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 31-32 (Juny 2009) , p. 145-148  
2.
13 p, 220.8 KB The interpretation and visual attention of hearing impaired children when watching a subtitled cartoon / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Leal García, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
The article analyses how hearing impaired children interpret a subtitled cartoon, taking into account their visual attention to both sources of information (the images and the subtitles), and the auditory information from the oral language. [...]
2013
JoSTrans: Journal of Specialised Translation, Núm. 20 (2013) , p. 134-146  
3.
1 p, 50.3 KB Vidusign, projecte europeu que promou l’ús creatiu del vídeo entre les persones sordes / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL)
Les professores Núria Silvestre, Cristina Laborda, Cristina Cambra i Carrasumada Serrano de la Facultat de Psicologia i de Ciències de l’Educació del CER-GISTAL de la UAB, especialitzat en la investigació de la comunicació i el desenvolupament psicoeducatiu de les persones amb sordesa, participen en un projecte europeu que s'emmarca en l'àmbit de la sordesa i la multimèdia juntament amb altres partners de Granada, Alemanya, Àustria, Gran Bretanya i Eslovènia. [...]
2014
UAB divulga, Octubre 2014  
4.
14 p, 680.3 KB Percepción de la sordera y la integración por parte del alumnado sin necesidades educativas especiales / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Una de les questions socioafectives que preocupa especialment els professionals dedicats al’educació de l’alumnat sord és el grau d’acceptació d’aquests estudiants a l’aula ordinaria. L’objectiu d’aquest estudi és avaluar la percepció de l’alumnat sense necessitats educatives especials del deficit auditiu i de la integració de l’alumnat sord a l’aula, i veure si existiesen diferencies en lunció de l’edat. [...]
Acceptance of deaf students by their hearing peers in regular classrooms is one of the socio-affective questions which interests specialists on education of the deaf. This study evaluates non-special educational needs students’ perception of deafness and integration of deaf children in regular classrooms. [...]
Una de las cuestiones socioafectivas que preocupa especialmente a los profesionales dedicados a la educación del alumnado sordo es el grado de aceptación de estos estudiantes en el aula ordinaria. El objetivo de este estudio es evaluar la percepción del alumnado sin necesidades educativas especiales del déficit auditivo y de la integración del alumnado sordo en el aula, y ver si existen diferencias en función de la edad. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.202
Educar, N. 36 (2005) p. 155-168  
5.
5 p, 26.0 KB Funció del mestre en l'aplicació de l'aprenentatge cooperatiu en una aula d'integració amb alumnes sords / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Amb l'objectiu d'explorar l'efecte de l'aprenentatge cooperatiu, vist com una via alternativa al sistema tradicional d'adquisició de continguts escolars i com una eina facilitadora de la integració dels alumnes sords o amb deficiències auditives, es vol observar com actua en les relacions interpersonals d'aquest tipus d'alumnat. [...]
Con el objetivo de explorar el efecto del aprendizaje cooperativo, visto como una vía alternativa al sistema tradicional de adquisición de contenidos escolares y como una herramienta facilitadora de la integración de los alumnos sordos o con deficiencias auditivas, se quiere observar como actúa en las relaciones interpersonales de este tipo de alumnado. [...]
The aim of the present article is to explore the effect of co-operative learning -considering it as an alternative way to the traditional system of acquiring knowledge at school as well as a means to integrate totally or partially deaf students. [...]

1998 - 10.5565/rev/educar.363
Educar, N. 22-23 (1998) , p. 295-299  

Research literature 1 records found  
1.
48 p, 10.0 MB Implicacions de la sordesa en l'autoconcepte a l'etapa de l'adolescència / Cambra i Vergés, Cristina ; Silvestre, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
23 documents

Course materials 4 records found  
1.
3 p, 22.0 KB Desenvolupament psicològic durant el cicle vital [23871] / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Diplomat en Logopèdia [177]  
2.
3 p, 27.7 KB Desenvolupament psicològic durant el cicle vital [23871] / Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Diplomat en Logopèdia [177]  
3.
3 p, 27.7 KB Desenvolupament psicològic durant el cicle vital [23871] / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2007-08
Diplomat en Logopèdia [177]  
4.
3 p, 27.7 KB Desenvolupament psicològic durant el cicle vital [23871] / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2007-08
Diplomat en Logopèdia [177]  
 UAB restricted access

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.