Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
La realitat de la crisi dels mitjans / Campistol Agustí, Anna ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es pregunta quins són els veritables orígens de la crisi dels mitjans i quines conseqüències ha tingut la recessió en el món de la comunicació. Els grans mitjans justifiquen la seva davallada culpant a la crisi econòmica global, la digitalització, la competència i la publicitat. [...]
Este proyecto se pregunta cuáles son los verdaderos orígenes de la crisis de los medios y qué consecuencias ha tenido la crisis en el mundo de la comunicación. Los grandes medios justifican su caída culpando a la crisis económica global, la digitalización, la competencia y la publicidad. [...]
This project tends to analyze the real origins of the media crisis and the consequences of this recession in the communication world. The big media justify their fall blaming the global economic crisis, the digitalization, the competence and the publicity. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.