visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Campmany Muñoz, Miquel
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
26
registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca
,
9
registres trobats
Materials acadèmics
,
17
registres trobats
Documents de recerca
9
registres trobats
1.
244 p, 20.3 MB
JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista
/
Blasco Claramonte, Maria
;
Contreras Pineda, Andrea
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.
2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
2.
171 p, 39.0 MB
Creació d'una marca personal : Lemon Studio
/
Sánchez Zafra, Cristina
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques.
El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas.
The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.
2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
3.
108 p, 15.8 MB
Psicología del inversor y redes sociales en el mercado de las criptomonedas
/
Fernández Arrebola, Gerard
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació busca conèixer que ha fet del mercat de les criptomonedes un dels més atractius per a inversors no professionals i com Internet, les xarxes socials i els seus algoritmes poden influir en el pensament dels inversors sobre aquest tipus de productes financers.
Este trabajo de investigación busca conocer que ha hecho del mercado de las criptomonedas uno de los más atractivos para inversores no profesionales y cómo Internet, las redes sociales y sus algoritmos pueden influir en el pensamiento de los inversores sobre este tipo de productos financieros.
This research work seeks to find out what has made the cryptocurrency market one of the most attractive for non-professional investors and how the Internet, social networks and their algorithms can influence investors' thinking about this type of financial product.
2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
4.
371 p, 203.2 MB
Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació
/
Buxó Escoté, Helena
;
Comas Gallardo, Mariona
;
Moreno Martín, Marta
;
Vives Gay, Jana
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...]
Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...]
This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]
2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
5.
125 p, 6.2 MB
Plan de Comunicación para una academia de baile online
/
Ferrer Castillo, Maria
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. [...]
El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. [...]
The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. [...]
2021
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
6.
224 p, 17.0 MB
Plan de comunicación de una App intermediaria para el sector del taxi adaptada a la situación actual
/
Pérez Berrio, Cristina
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació per a una nova aplicació. Sorgeix a partir de la desconfiança acumulada en el sector del taxi que va créixer després dels esdeveniments que van passar a les vagues del 2018 i 2019 contra les VTC. [...]
El proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación para una nueva aplicación. Surge a partir de la desconfianza acumulada en el sector del taxi que creció después de los eventos que pasaron en las huelgas del 2018 y 2019 contra las VTC. [...]
The project consists of creating a communication plan for a new app. It arises from the accumulated distrust in the taxi community that grew after the strikes against VTC users in 2018-2019 . The case has been studied before, and then, it has come to a solution that consists of an app that promotes transparency in the taxi sector and that adapts to the new consumer, creating a brand strategy and a communication plan for its launch.
2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
7.
117 p, 19.4 MB
Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería
/
Gelabert Maroto, Anna
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...]
This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]
2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
8.
169 p, 5.8 MB
Quetzal : pla de comunicació d'una marca de roba infantil sense gènere
/
Carreté Berriozábal, Núria
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte gira en torn a Quetzal, una marca de roba sense gènere per a infants creada amb l'objectiu de deconstruir els estereotips de gènere que es transmeten mitjançant la roba entre aquest públic. [...]
Este proyecto gira en torno a Quetzal, una marca de ropa sin género para infantes creada con el objetivo de deconstruir los estereotipos de género que se transmiten mediante la ropa entre este público. [...]
This project focuses on Quetzal, a genderless fashion brand for children created with the purpose of deconstructing gender stereotypes conveyed to this public through clothing. The project comprends all the phases of the brand construction: starting in the previous investigation, continuing in the brand and communication strategy and concluding in the action plan.
2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
9.
115 p, 6.3 MB
Creació d'una marca i un pla de comunicació per una galeria d'art online
/
Quintas Codina, Guillermo
;
Campmany Muñoz, Miquel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en la creació de la marca d'un negoci totalment nou, en aquest cas una galeria d'art en línia, així com també un pla de comunicació per la etapa de llançament. Fent us d'una investigació prèvia i un marc teòric adequat al tema, es relaten els diferents passos per la construcció d'aquests dos aspectes.
El siguiente proyecto consiste en la creación de la marca de un negocio totalmente nuevo, en este caso una galería de arte en línea, así como también un plan de comunicación para su etapa de lanzamiento. [...]
This project consists in the creation of the brand of a totally new business, an online art gallery, as well as a communication plan for the launch of the brand. With a previous investigation and a theoretical framework, the making of this two elements is detailed step by step.
2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
Materials acadèmics
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 117.2 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula Payet, Anna
;
Martorell Castellano, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 104.7 KB
La Planificació Estratègica i el 'Planner'
[
43401
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Barrio Fraile, Estrella
;
Luján Bellon, Patricia
;
Júdez Fuentes, Samanta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.
2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 117.1 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula, Anna
;
Martorell Castellano, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
4.
4 p, 104.8 KB
La Planificació Estratègica i el 'Planner'
[
43401
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Barrio Fraile, Estrella
;
Luján Bellon, Patricia
;
Júdez Fuentes, Samanta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.
2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 116.4 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
6.
4 p, 100.9 KB
La Planificació Estratègica i el 'Planner'
[
43401
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
;
Júdez Fuentes, Samanta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.
2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 115.4 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Menal Casas, Jorge
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
8.
3 p, 96.7 KB
La Planificació Estratègica i el 'Planner'
[
43401
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Júdez Fuentes, Samanta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.
2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 113.5 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Menal Casas, Jorge
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar L'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
10.
3 p, 67.2 KB
La Planificació Estratègica i el 'Planner'
[
43401
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Júdez Fuentes, Samanta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.
2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
2 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.