Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
Los fondos de identidad y el tercer espacio. Una estrategia de legitimación cultural y diálogo para la escuela intercultural / Lalueza Sazatornil, José Luis, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zhang-Yu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García-Díaz, Sarai (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Camps-Orfila, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
La inclusión en la escuela de alumnos procedentes de la inmigración y de grupos racializados supone afrontar los retos planteados por las discontinuidades entre la cultura escolar y la familiar, indicadoras de unas relaciones de poder asimétricas por las que la cultura familiar y comunitaria del alumno no es legitimada en tanto que se mantiene fuera del aula e incluso es estigmatizada. [...]
The inclusion in the school of students from immigrant and racialized groups entails facing the challenges related with discontinuities between school and family culture, which are indicators of asymmetric power relations for which the student's family and community culture are not legitimized. [...]

2019 - 10.4067/S0718-07052019000100061
Estudios Pedagogicos, Vol. 45 Núm. 1 (2019) , p. 61-81  
2.
3 p, 471.1 KB Fons d'identitat : com fer significativa la pràctica escolar en entorns d'exclusió social / Lalueza Sazatornil, José Luis, (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Zhang-Yu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; García-Díaz, Sarai (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Camps Orfila, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Marín-Suazo, Carolayn (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; García Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI))
Les estratègies de recerca-acció, basades en els Fons de Coneixement (FdC) i els Fons d'Identitat (FdI), s'orienten a la construcció d'una escola inclusiva mitjançant la connexió de l'esfera familiar i comunitària amb l'escolar, propiciant l'aprenentatge significatiu en entorns on el fracàs i l'abandonament escolar són endèmics. [...]
Las estrategias de investigación-acción, basadas en los Fondos de Conocimiento (FdC) y los Fondos de Identidad (FdI), se orientan a la construcción de una escuela inclusiva mediante la conexión de la esfera familiar y comunitaria con la escolar, propiciando el aprendizaje significativo en entornos donde el fracaso y abandono escolar son endémicos. [...]

2020
UAB divulga, Maig 2020
2 documents

Research literature 1 records found  
1.
28 p, 2.7 MB Mateixos pares, mateix divorci... mateix impacte? / Camps Orfila, Sílvia ; Rubio García, Remedios, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Malgrat que actualment nombroses investigacions es centren en la recerca dels factors que expliquin com el divorci pot afectar els fills, la majoria es fixen en les diferències entre famílies, parlant de factors com la conflictivitat entre els pares. [...]
Although at present several investigations are focused on researching factors that could explain how divorce can affect children, the majority encompasses differences between families. They talk about factors like conflict between parents. [...]

2017
Grau en Psicologia [954]  

Course materials 1 records found  
1.
6 p, 110.9 KB Psicologia Cultural i de la Comunicació [102564] / Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Camps Orfila, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part tant de la Menció Anàlisi i Intervenció Psicosocial, com de la Menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa. La comunicació és un procés central en la construcció social i personal; un procés en el que es produeixen i negocien significats dins d'un context cultural constitutiu i constituït pels mateixos processos comunicatius. [...]
Esta asignatura forma parte tanto de la Mención Análisis e Intervención Psicosocial, como de la Mención Análisis e Intervención Psicoeducativa. La comunicación es un proceso central en la construcción social y personal; un proceso en el que se producen y negocian significados dentro de un contexto cultural constitutivo y constituido por los mismos procesos comunicativos. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.