visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Camps, Anna
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
Fires de bestiar i aviram
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
30
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
13
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
13
registres trobats
Materials acadèmics
,
3
registres trobats
Articles
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
9 p, 265.1 KB
Standardized comparison of cardiovascular risk factors prevalence in spanish women and men living with hiv and in the general population
/
Camps-Vilaró, Anna
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Pérez-Fernández, Silvia
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Subirana, Isaac
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Teira, R.
(Hospital Sierrallana)
;
Estrada, V.
(Hospital Clínico San Carlos (Madrid)) ;
Domingo, Pere
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Degano, Irene R
(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ;
Marrugat, Jaume
1954- (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona
People living with HIV (PLWH) have an increased risk of cardiovascular (CV) disease, likely due to a higher prevalence of CV risk factors. We compared the age-standardized prevalence and management of CV risk factors in PLWH to that of the general population in Spain. [...]
2021 -
10.3390/jpm11111085
Journal of Personalized Medicine
,
Vol. 11 Núm. 11 (november 2021)
, p. 1085
Registre complet
-
2.
9 p, 461.7 KB
Usefulness of Cardiac Computed Tomography in Coronary Risk Prediction : A Five-Year Follow-Up of the SPICA Study (Secure Prevention with Imaging of the Coronary Arteries)
/
Viladés Medel, David
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Degano, Irene R.
(Universitat de Vic) ;
Subirana, Isaac
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Descalzo, Martin
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
;
Padilla, Mireia
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Mundet-Tudurí, Xavier
(Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ;
Carreras Costa, Francesc
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Alomar Serrallach, Xavier
(Clínica Creu Blanca, Barcelona) ;
Camps-Vilaró, Anna
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Elosua, Roberto
(Universitat de Vic) ;
Marrugat, Jaume
1954- (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ;
Leta, Rubén
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Universitat Autònoma de Barcelona
Accurate identification of individuals at high coronary risk would reduce acute coronary syndrome incidence and morbi-mortality. We analyzed the effect on coronary risk prediction of adding coronary artery calcification (CAC) and Segment Involvement Score (SIS) to cardiovascular risk factors. [...]
2022 -
10.3390/jcm11030533
Journal of clinical medicine
,
Vol. 11 (january 2022)
Registre complet
-
3.
15 p, 349.6 KB
Estimated Population Prevalence of Heart Failure with Reduced Ejection Fraction in Spain, According to DAPA-HF Study Criteria
/
Camps-Vilaró, Anna
(Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ;
Delgado-Jiménez, Juan F..
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Farré, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ;
Tizón-Marcos, Helena
(Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques)
;
Alvarez-Garcia, Jesus
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Cinca, Juan
(Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Degano, Irene R.
(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Medicina) ;
Marrugat, Jaume
1954- (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares)
Heart failure (HF) is one of the main causes of morbidity, mortality, and high healthcare costs. Dapagliflozin, a sodium-glucose cotransporter-2 (SGLT2) inhibitor, reduced cardiovascular mortality and hospitalization for HF compared to placebo in patients with chronic HF, and reduced ejection fraction (EF) in the Dapagliflozin and Prevention of Adverse Outcomes in Heart Failure (DAPA-HF) study. [...]
2020 -
10.3390/jcm9072089
Journal of clinical medicine
,
Vol. 9 (july 2020)
Registre complet
-
4.
18 p, 256.6 KB
The role of reference grammars in school : an interview with Anna Camps, researcher on the teaching of grammar and writing, and Maria Josep Cuenca, linguist
/
Troncoso, Marcos Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Cuenca, Maria Josep
Anna Camps is a retired Professor from the Univer-sitat Autònoma de Barcelona. She has been the founder and coordinator of the GREAL research group (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, the Research Group on Language Teaching and Learning). [...]
Anna Camps és catedràtica jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat fundadora i coordinadora del grup de recerca GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües). [...]
Anna Camps es catedrática jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha sido fundadora y coordinadora del grupo de investigación GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, el Grupo de Investigación en Enseñanza y Aprendizaje de Lenguas). [...]
Anna Camps est professeure retraitée à l'Université Autonome de Barcelone. Elle a été la fondatrice et la coordinatrice du groupe de recherche GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, Groupe de recherche sur l'enseignement et l'apprentissage des langues). [...]
2020 -
10.5565/rev/jtl3.906
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020)
, e906 (Interviews)
Registre complet
-
5.
36 p, 398.6 KB
Teachers' concepts on the teaching of grammar in relation to the teaching of writing in spain : a case study
/
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fontich, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This article presents the results of a study conducted in Spain concerning a secondary school teacher's conceptualizations of grammar teaching and its relation to writing. Concepts are considered of the utmost importance when confronting any educational change. [...]
2019 -
10.17239/L1ESLL-2019.19.02.02
L1-educational studies in language and literature
,
Vol. 19 (2019)
, p. 1-36
Registre complet
-
6.
4 p, 150.1 KB
Hacia una renovación de la enseñanza de la composición escrita en la escuela
/
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La enseñanza de la composición escrita se ha movido en general entre dos extremos que pueden quedar reflejados en los términos que se han usado para designar la actividad de escritura realizada en la escuela: la "redacción" por un lado y la ""expresión escrita"" por otro. [...]
1992
Aula de innovación educativa
,
Num. 22 (1992)
, p. 5-9
Registre complet
-
7.
4 p, 160.5 KB
La enseñanza de la lengua : innovación y reforma
/
Zayas, Felipe
;
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Innovación y reforma. En un discurso acerca de la innovación en la enseñanza de la lengua y de la literatura, no se puede obviar la referencia al nuevo marco curricular establecido en la reforma de la enseñanza. [...]
1993
Aula de innovación educativa
,
Num. 14 (1993)
, p. 5-9
Registre complet
-
8.
12 p, 46.5 KB
La construcció del coneixement gramatical dels alumnes de secundària a través de la recerca i el raonament : l'ús del pronom hi en el català oral
/
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Fontich, Xavier
(Escola Escaladei (Cerdanyola del Vallès))
En aquest article partim de la hipòtesi que el funcionament de la llengua pot constituir un objecte de coneixement que interessi els estudiants si són ells mateixos que han de confrontar-s'hi per construir coneixement a través de processos actius de recerca (recollida de dades, observació, comparació, anàlisi, argumentació, sistematització, síntesi dels resultats, etc. [...]
2003
Articles de didàctica de la llengua i de la literatura
,
Núm. 31 (2003)
, p. 99-110
Registre complet
-
9.
17 p, 323.6 KB
Gramática y escritura en la educación secundaria : estudio de caso sobre los conceptos de los profesores
/
Fontich, Xavier
(University of Exeter) ;
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La incidencia de la instrucción gramatical en los escritos de los alumnos es objeto de discusión. Se ha destacado la necesidad de incluir en el debate los procedimientos y los contenidos de enseñanza. [...]
This paper discusses grammar instruction in students' writing. The need to include teaching procedures and contents in the discussion has been underscored. In this article we deal with these aspects from the perspective of teachers' concepts. [...]
2015
Tejuelo. Didáctica de la Lengua y la Literatura
,
Vol. 22 (2015)
, p. 11-27
Registre complet
-
10.
34 p, 1.0 MB
Towards a rationale for research into grammar teaching in schools
/
Fontich, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Camps, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This article hopes to bring new insights to the debate about the effect of grammar knowledge on language use, especially writing. It raises the question of the need to look more closely at the following three questions: (1) What is the aim of grammar teaching?; (2) How capable are students of conceptualising about language and how is their metalinguistic activity shown in their language use?; and finally, (3) Which approach is most suitable for students to be able to develop their own knowledge, with emphasis on the role of interaction in the classroom? The article concludes with ten key points which provide a basic outline for progressing in grammar teaching research.
2014 -
10.1080/02671522.2013.813579
Research papers in education
,
Vol. 29, núm. 5 (2014)
, p. 598-625
Registre complet
-
Articles :
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
4 p, 81.2 KB
Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics
/
Casas i Vilalta, Montserrat
coord. ;
Creus Solà, Teresa
;
Valls, Carme
;
Bosch Mestres, Dolors
;
Bonil, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Camps, Anna
;
Font, Raquel
;
López del Castillo, Lluís
;
Prat Grau, Maria
;
Ribas Seix, Teresa
;
Sanmartí, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004
Registre complet
-
Documents de recerca
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
561 p, 2.9 MB
Los Géneros discursivos en situación de escritura académica
/
Uribe Gutiérrez, Patricia
;
Camps, Anna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
En esta investigación accedemos al conocimiento que intenta explicar cómo se integran las actividades de escritura en el aprendizaje de las disciplinas en el área de las ciencias sociales. La indagación basada en una serie hechos que ocurren en un aula de pregrado de una universidad chilena, consiste en explorar los hechos, acciones y procesos de diversa índole que realizan los estudiantes implicados durante la enseñanza y aprendizaje de contenidos disciplinares. [...]
In this research we attempt to explain how writing activities are integrated into the learning process of disciplines in the area of social sciences. The research is based on the observation of events, actions and processes performed by students involved in the teaching and learning activities of disciplinary contents. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
2.
404 p, 1.5 MB
Els Valors del subjuntiu : un estudi de cas sobre l'activitat metalingüística dels estudiants de secundària a partir del contrast modal
/
Durán, Carmen
(Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Ribas Seix, Teresa,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present tesi doctoral es pregunta pel concepte de mode verbal que han construït els estudiants de primer a quart de la secundària obligatòria, i analitza el paper que desenvolupa l'activitat metalingüística en l'aprenentatge gramatical, tot partint de la hipòtesi inicial que és a partir de la reflexió que els estudiants poden observar la llengua amb interès, d'una manera activa i significativa, per comprendre com funciona el sistema lingüístic, i que aquesta comprensió repercuteix en la millora dels usos. [...]
The present research aims to examine the concept of mood developed by students from 1st to 4th year in Secondary Compulsory Education, and to analyse the role of metalinguistic activity in learning grammar. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
3.
362 p, 990.9 KB
La Comprensió dels temps verbals a primària : estudi descriptiu dels coneixements dels alumnes de quart i sisè sobre el verb com a codificador temporal
/
Torralba, Mireia
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Guasch, Oriol,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquest estudi se centra en l'exploració dels coneixements sobre el verb i els temps verbals d'alumnes de segona i tercera etapa de primària. Es parteix de cinc supòsits: a) els alumnes tenen un coneixement interioritzat dels elements lingüístics i del seu funcionament en l'ús, fruit de la seva experiència lingüística i de la representació que se'n fan; b) l'aprenentatge significatiu de la gramàtica es produeix quan l'alumne estableix relacions entre els coneixements que ja ha adquirit i els que li són nous; c) l'ensenyament de la gramàtica ha de ser vinculat a l'ús lingüístic; c) la reflexió metalingüística és l'instrument metodològic privilegiat per explorar el coneixement construït, i d) la incidència de la instrucció és fonamental en la construcció del coneixement. [...]
This study aims to assess students' knowledge and awareness of verbs and verb tenses in the second and third stages of Primary education in the Spanish school system. It is based on five assumptions: a) students have an interiorised knowledge of linguistic elements and their usage as a result of their linguistic experience and their own representation of this experience; b) the significant learning of grammar takes places when the student establishes relationships between existing and new knowledge; c) the teaching of grammar has to be linked to the linguistic usage; c) metalinguistic reflection is the preferential methodological tool to explore constructed knowledge; and d) the influence of instruction is key in the construction of knowledge. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
Registre complet
-
4.
116 p, 7.7 MB
La Segmentació del text escrit en infants de primer curs de primària : estudi evolutiu
/
Bigas i Salvador, Montserrat
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
3 documents
Registre complet
-
5.
582 p, 2.3 MB
La Actividad discursiva en la construcción del conocimiento en una situación de escritura en las disciplinas : los géneros académicos en la universidad
/
Murillo Fernández, Mary Edith
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Ribas Seix, Teresa,
dir. (Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Registre complet
-
6.
581 p, 3.8 MB
La Construcció del saber metalingüístic : estudi sobre l'aprenentatge de la gramàtica d'escolars de secundària en el marc d'una seqüència didàctica
/
Fontich, Xavier
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Ribas Seix, Teresa,
dir. (Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquest estudi se centra en la construcció del coneixement gramatical d'alumnes d'ESO en la interacció en petit grup i en el marc d'un model d'intervenció, el de Seqüència Didàctica de Gramàtica (SDG). [...]
Este estudio se centra en la construcción del conocimiento gramatical por parte de alumnos de 4º de la ESO en la interacción en pequeño grupo y en el marco de un modelo de intervención, el de Secuencia Didáctica de Gramática (SDG). [...]
This study focuses on the construction of grammar knowledge by pupils on their last year of compulsory education in Spain (15-16 years). Pupils interact in small group within the framework of a model of intervention, that of Didactic Sequence of Grammar (DSG). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
Registre complet
-
7.
264 p, 7.1 MB
Enseñanza de la lengua escrita en la primera etapa de la escuela básica : estudio de caso descriptivo sobre unas educadoras venezolanas
/
Valle Rodríguez, Lourdes del
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Esta investigación, inscrita en la línea del pensamiento del profesor, versa sobre la enseñanza de la lengua escrita y tiene como objetivo comprender la práctica de enseñanza en esta forma del lenguaje por parte de tres educadoras de los primeros grados de la Escuela Básica venezolana. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
Registre complet
-
8.
96 p, 7.2 MB
Interacció de contextos en el procés de composició escrita en grup
/
Milian, Marta
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La millora dels plantejaments d'ensenyament i aprenentatge de la composició escrita segueix la investigació sobre processos de composició escrita i també sobre processos d'ensenyament i aprenentatge a l'escola i a l'aula. [...]
Improving teaching and learning processes of writing composition follows the path of research on composition processes and on teaching and learning composition in school contexts. Writing instruction faces the challenge of elaborating a theory of writing in school contexts through the observation and analysis of how cognitive benefits of written language are reached, as stressed by Vygotsky and other scholars in relation to the intellectual, personal and social development of human beings. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
8 documents
Registre complet
-
9.
138 p, 8.8 MB
L'Avaluació formativa en l'ensenyament i l'aprenentatge de la composició escrita : anàlisi de la incidència de la pauta d'avaluació en el procés de composició escrita
/
Ribas Seix, Teresa
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta investigació posa en relleu els processos de composició escrita desenvolupats pels alumnes en una situació natural de classe durant una tasca de redacció cooperativa i descriu com es desenvolupa l'avaluació formativa prevista per la professora amb l'ajuda d'una pauta. [...]
Esta investigación pone de relieve los procesos de composición escrita desarrollados por los alumnos en una situación natural de clase durante una tarea de redacción cooperativa para destacar cómo se lleva a término efectivamente la evaluación formativa prevista por la profesora con la ayuda de una pauta. [...]
This research examines the writing process of the students in a classroom situation during a composition task. The aim is to see how the assessment guidelines aid the effectiveness of the formative evaluation planned by the teacher. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
6 documents
Registre complet
-
10.
83 p, 5.1 MB
La Formació del lector literari a través de la literatura infantil i juvenil
/
Colomer, Teresa
;
Camps, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La primera part d'aquest treball va adreçada a delimitar la història dels estudis sobre la literatura infantil i juvenil en els països occidentals i a definir el seu marc conceptual actual. Per això s'estableixen les aportacions més rellevants, en primer lloc, des de la reflexió lligada a la història i difusió dels llibres; en segon lloc, del grans debats dels anys setanta, tant sobre el caràcter pròpiament literari d'aquesta literatura, com sobre la qualitat formativa del folklore i la seva relació amb les obres modernes; i, en tercer lloc, es revisen i conecten les aportacions més pertinents de les diferents perspectives disciplinàries, des de la perspectiva psicològica, sociològica, de les teories literàries i de la didàctica de la literatura. [...]
La primera parte de este trabajo va dirigida a delimitar la historia de los estudios sobre la literatura infantil y juvenil en los países occidentales y a definir su marco conceptual actual. Para ello se establecen las aportaciones más relevantes, en primer lugar, desde la reflexión proveniente de la historia y difusión de los libros; en segundo lugar, de los grandes debates de los años setenta, tanto sobre el carácter propiamente literario de esta literatura, como sobre la calidad formativa del folclore y su relación con las obras modernas; y, en tercer lugar, se revisan y conectan las aportaciones más pertinentes de las diferentes perspectivas disciplinarias, desde la perspectiva psicológica, sociológica, de las teorías literarias y de la didáctica de la literatura. [...]
The first part of this dissertation addresses the evolution of Western Children's Literature Studies and seeks to establish which are the current tendencies of the field. For so doing, the study establishes which are the fundamental contributions to this field of inquiry by looking into the history and circulation children's books; examining the 60's foundational debates about the literary quality of this literature and the relations between children's literature, folklore, and modern literature; and reviewing relevant contributions from different critique perspectives -psychology, sociology, literary theory, and didactics. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
8 documents
Registre complet
-
Documents de recerca :
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
3
registres trobats
1.
6 p, 118.1 KB
Pràcticum III
[
103702
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Vilanova Prats, Mireia
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: 1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars. [...]
This subject aims to give an overview of innovation in education. Specifically, the proposed objectives are: 1. To analyze the characteristics of innovations in education. 2. To analyze the teaching involvement in innovation projects from an individual and collective perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: 1. Analizar las características de las innovaciones en los contextos escolares. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 122.9 KB
Planificació, investigació i innovació
[
102067
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Vilanova Prats, Mireia
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació de l'educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The purpose of this course is to provide an overview of educational research. In this sense, the objectives proposed are: To reflect on the importance of plan, research and innovation for educational practice. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación de la educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
8 p, 22.6 KB
Bases Biològiques del Cos Humà
[
102993
] /
Camps Puig, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
L'assignatura es programa al primer curs del Grau de Fisioteràpia i forma part del grup de les assignatures de formaciò bàsica. Constitueix, per tant, part de la base científica necessària per a la formació del graduat fisioterapeuta. [...]
2011-12
Grau en Fisioteràpia
[
961
]
Registre complet
-
Vegeu també: autors amb noms similars
1
Camps, A.
13
Camps, Anna,
1
Camps, Assumpta
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.