Results overview: Found 34 records in 0.01 seconds.
Articles, 15 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Research literature, 13 records found
Course materials, 5 records found
Articles 15 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
14 p, 1.8 MB Association of circulating microRNAs with coronary artery disease and usefulness for reclassification of healthy individuals : The REGICOR study / Degano, Irene R (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Camps-Vilaró, Anna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Subirana, Isaac (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; García-Mateo, N. (Universidad de Valladolid and Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)) ; Cidad, P. (Universidad de Valladolid and Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)) ; Muñoz Aguayo, Daniel (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Puigdecanet, E. (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Nonell, Lara (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Vila-Domènech, Joan Salvador (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Crepaldi, Felipe Mingorance (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Gonzalo Calvo, David de (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Llorente-Cortés, Vicenta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez-García, M.T. (Universidad de Valladolid and Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)) ; Elosua, Roberto (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Fitó, Montserrat (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Marrugat, Jaume 1954- (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Risk prediction tools cannot identify most individuals at high coronary artery disease (CAD) risk. Oxidized low-density lipoproteins (oxLDLs) and microRNAs are actively involved in atherosclerosis. Our aim was to examine the association of CAD and oxLDLs-induced microRNAs, and to assess the microRNAs predictive capacity of future CAD events. [...]
2020 - 10.3390/jcm9051402
Journal of clinical medicine, Vol. 9 Núm. 5 (may 2020) , p. Article  
2.
9 p, 530.4 KB Socioeconomic Status and Prognosis of Patients With ST-Elevation Myocardial Infarction Managed by the Emergency-Intervention "Codi IAM" Network / Tizón-Marcos, Helena (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Vaquerizo, Beatriz (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Ferré, Josepa Mauri (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Farré, Núria (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Lidón, Rosa-Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Garcia-Picart, Joan (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Regueiro, Ander (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Ariza-Solé, Albert (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Carrillo, Xavier (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Duran-Jordà, Xavier (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Poirier, Paul (Insititut Universitaire de Cardiologie et Pneumologie de Québec) ; Cladellas Capdevila, Mercè (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Camps-Vilaró, Anna (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Ribas, Núria (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Cubero-Gallego, Hector (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Marrugat, Jaume 1954- (Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Despite the spread of ST-elevation myocardial infarction (STEMI) emergency intervention networks, inequalities in healthcare access still have a negative impact on cardiovascular prognosis. The Family Income Ratio of Barcelona (FIRB) is a socioeconomic status (SES) indicator that is annually calculated. [...]
2022 - 10.3389/fcvm.2022.847982
Frontiers in Cardiovascular Medicine, Vol. 9 (april 2022)  
3.
9 p, 265.1 KB Standardized comparison of cardiovascular risk factors prevalence in spanish women and men living with hiv and in the general population / Camps-Vilaró, Anna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Pérez-Fernández, Silvia (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Subirana, Isaac (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Teira, R. (Hospital Sierrallana) ; Estrada, V. (Hospital Clínico San Carlos (Madrid)) ; Domingo, Pere (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Degano, Irene R (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Marrugat, Jaume 1954- (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
People living with HIV (PLWH) have an increased risk of cardiovascular (CV) disease, likely due to a higher prevalence of CV risk factors. We compared the age-standardized prevalence and management of CV risk factors in PLWH to that of the general population in Spain. [...]
2021 - 10.3390/jpm11111085
Journal of Personalized Medicine, Vol. 11 Núm. 11 (november 2021) , p. 1085  
4.
9 p, 461.7 KB Usefulness of Cardiac Computed Tomography in Coronary Risk Prediction : A Five-Year Follow-Up of the SPICA Study (Secure Prevention with Imaging of the Coronary Arteries) / Viladés Medel, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Degano, Irene R. (Universitat de Vic) ; Subirana, Isaac (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Descalzo, Martin (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Padilla, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Mundet-Tudurí, Xavier (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Carreras Costa, Francesc (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Alomar Serrallach, Xavier (Clínica Creu Blanca (Barcelona, Catalunya)) ; Camps-Vilaró, Anna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Elosua, Roberto (Universitat de Vic) ; Marrugat, Jaume 1954- (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Leta, Rubén (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Accurate identification of individuals at high coronary risk would reduce acute coronary syndrome incidence and morbi-mortality. We analyzed the effect on coronary risk prediction of adding coronary artery calcification (CAC) and Segment Involvement Score (SIS) to cardiovascular risk factors. [...]
2022 - 10.3390/jcm11030533
Journal of clinical medicine, Vol. 11 (january 2022)  
5.
15 p, 349.6 KB Estimated Population Prevalence of Heart Failure with Reduced Ejection Fraction in Spain, According to DAPA-HF Study Criteria / Camps-Vilaró, Anna (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ; Delgado-Jiménez, Juan Francisco (Universidad Complutense de Madrid) ; Farré, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Tizón-Marcos, Helena (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Alvarez-Garcia, Jesus (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Cinca, Juan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Degano, Irene R. (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Marrugat, Jaume 1954- (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares)
Heart failure (HF) is one of the main causes of morbidity, mortality, and high healthcare costs. Dapagliflozin, a sodium-glucose cotransporter-2 (SGLT2) inhibitor, reduced cardiovascular mortality and hospitalization for HF compared to placebo in patients with chronic HF, and reduced ejection fraction (EF) in the Dapagliflozin and Prevention of Adverse Outcomes in Heart Failure (DAPA-HF) study. [...]
2020 - 10.3390/jcm9072089
Journal of clinical medicine, Vol. 9 (july 2020)  
6.
18 p, 256.6 KB The role of reference grammars in school : an interview with Anna Camps, researcher on the teaching of grammar and writing, and Maria Josep Cuenca, linguist / Troncoso, Marcos Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cuenca, Maria Josep
Anna Camps is a retired Professor from the Univer-sitat Autònoma de Barcelona. She has been the founder and coordinator of the GREAL research group (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, the Research Group on Language Teaching and Learning). [...]
Anna Camps és catedràtica jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat fundadora i coordinadora del grup de recerca GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües). [...]
Anna Camps es catedrática jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha sido fundadora y coordinadora del grupo de investigación GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, el Grupo de Investigación en Enseñanza y Aprendizaje de Lenguas). [...]
Anna Camps est professeure retraitée à l'Université Autonome de Barcelone. Elle a été la fondatrice et la coordinatrice du groupe de recherche GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, Groupe de recherche sur l'enseignement et l'apprentissage des langues). [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.906
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020) , e906 (Interviews)  
7.
36 p, 398.6 KB Teachers' concepts on the teaching of grammar in relation to the teaching of writing in spain : a case study / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article presents the results of a study conducted in Spain concerning a secondary school teacher's conceptualizations of grammar teaching and its relation to writing. Concepts are considered of the utmost importance when confronting any educational change. [...]
2019 - 10.17239/L1ESLL-2019.19.02.02
L1-educational studies in language and literature, Vol. 19 (2019) , p. 1-36  
8.
4 p, 150.1 KB Hacia una renovación de la enseñanza de la composición escrita en la escuela / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La enseñanza de la composición escrita se ha movido en general entre dos extremos que pueden quedar reflejados en los términos que se han usado para designar la actividad de escritura realizada en la escuela: la "redacción" por un lado y la ""expresión escrita"" por otro. [...]
1992
Aula de innovación educativa, Num. 22 (1992) , p. 5-9  
9.
4 p, 160.5 KB La enseñanza de la lengua : innovación y reforma / Zayas, Felipe ; Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Innovación y reforma. En un discurso acerca de la innovación en la enseñanza de la lengua y de la literatura, no se puede obviar la referencia al nuevo marco curricular establecido en la reforma de la enseñanza. [...]
1993
Aula de innovación educativa, Num. 14 (1993) , p. 5-9  
10.
12 p, 46.5 KB La construcció del coneixement gramatical dels alumnes de secundària a través de la recerca i el raonament : l'ús del pronom hi en el català oral / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Escola Escaladei (Cerdanyola del Vallès))
En aquest article partim de la hipòtesi que el funcionament de la llengua pot constituir un objecte de coneixement que interessi els estudiants si són ells mateixos que han de confrontar-s'hi per construir coneixement a través de processos actius de recerca (recollida de dades, observació, comparació, anàlisi, argumentació, sistematització, síntesi dels resultats, etc. [...]
2003
Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 31 (2003) , p. 99-110  

Articles : 15 records found   1 - 10next  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas i Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat Grau, Maria ; Ribas Seix, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Research literature 13 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
561 p, 2.9 MB Los Géneros discursivos en situación de escritura académica / Uribe Gutiérrez, Patricia ; Camps, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
En esta investigación accedemos al conocimiento que intenta explicar cómo se integran las actividades de escritura en el aprendizaje de las disciplinas en el área de las ciencias sociales. La indagación basada en una serie hechos que ocurren en un aula de pregrado de una universidad chilena, consiste en explorar los hechos, acciones y procesos de diversa índole que realizan los estudiantes implicados durante la enseñanza y aprendizaje de contenidos disciplinares. [...]
In this research we attempt to explain how writing activities are integrated into the learning process of disciplines in the area of social sciences. The research is based on the observation of events, actions and processes performed by students involved in the teaching and learning activities of disciplinary contents. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
404 p, 1.5 MB Els Valors del subjuntiu : un estudi de cas sobre l'activitat metalingüística dels estudiants de secundària a partir del contrast modal / Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Ribas Seix, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present tesi doctoral es pregunta pel concepte de mode verbal que han construït els estudiants de primer a quart de la secundària obligatòria, i analitza el paper que desenvolupa l'activitat metalingüística en l'aprenentatge gramatical, tot partint de la hipòtesi inicial que és a partir de la reflexió que els estudiants poden observar la llengua amb interès, d'una manera activa i significativa, per comprendre com funciona el sistema lingüístic, i que aquesta comprensió repercuteix en la millora dels usos. [...]
The present research aims to examine the concept of mood developed by students from 1st to 4th year in Secondary Compulsory Education, and to analyse the role of metalinguistic activity in learning grammar. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
3.
362 p, 990.9 KB La Comprensió dels temps verbals a primària : estudi descriptiu dels coneixements dels alumnes de quart i sisè sobre el verb com a codificador temporal / Torralba, Mireia ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Guasch, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquest estudi se centra en l'exploració dels coneixements sobre el verb i els temps verbals d'alumnes de segona i tercera etapa de primària. Es parteix de cinc supòsits: a) els alumnes tenen un coneixement interioritzat dels elements lingüístics i del seu funcionament en l'ús, fruit de la seva experiència lingüística i de la representació que se'n fan; b) l'aprenentatge significatiu de la gramàtica es produeix quan l'alumne estableix relacions entre els coneixements que ja ha adquirit i els que li són nous; c) l'ensenyament de la gramàtica ha de ser vinculat a l'ús lingüístic; c) la reflexió metalingüística és l'instrument metodològic privilegiat per explorar el coneixement construït, i d) la incidència de la instrucció és fonamental en la construcció del coneixement. [...]
This study aims to assess students' knowledge and awareness of verbs and verb tenses in the second and third stages of Primary education in the Spanish school system. It is based on five assumptions: a) students have an interiorised knowledge of linguistic elements and their usage as a result of their linguistic experience and their own representation of this experience; b) the significant learning of grammar takes places when the student establishes relationships between existing and new knowledge; c) the teaching of grammar has to be linked to the linguistic usage; c) metalinguistic reflection is the preferential methodological tool to explore constructed knowledge; and d) the influence of instruction is key in the construction of knowledge. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
4.
116 p, 7.7 MB La Segmentació del text escrit en infants de primer curs de primària : estudi evolutiu / Bigas i Salvador, Montserrat ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
3 documents
5.
582 p, 2.3 MB La Actividad discursiva en la construcción del conocimiento en una situación de escritura en las disciplinas : los géneros académicos en la universidad / Murillo Fernández, Mary Edith ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Ribas Seix, Teresa, dir. (Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
6.
581 p, 3.8 MB La Construcció del saber metalingüístic : estudi sobre l'aprenentatge de la gramàtica d'escolars de secundària en el marc d'una seqüència didàctica / Fontich, Xavier ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Ribas Seix, Teresa, dir. (Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquest estudi se centra en la construcció del coneixement gramatical d'alumnes d'ESO en la interacció en petit grup i en el marc d'un model d'intervenció, el de Seqüència Didàctica de Gramàtica (SDG). [...]
Este estudio se centra en la construcción del conocimiento gramatical por parte de alumnos de 4º de la ESO en la interacción en pequeño grupo y en el marco de un modelo de intervención, el de Secuencia Didáctica de Gramática (SDG). [...]
This study focuses on the construction of grammar knowledge by pupils on their last year of compulsory education in Spain (15-16 years). Pupils interact in small group within the framework of a model of intervention, that of Didactic Sequence of Grammar (DSG). [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
7.
264 p, 7.1 MB Enseñanza de la lengua escrita en la primera etapa de la escuela básica : estudio de caso descriptivo sobre unas educadoras venezolanas / Valle Rodríguez, Lourdes del ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Esta investigación, inscrita en la línea del pensamiento del profesor, versa sobre la enseñanza de la lengua escrita y tiene como objetivo comprender la práctica de enseñanza en esta forma del lenguaje por parte de tres educadoras de los primeros grados de la Escuela Básica venezolana. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
8.
96 p, 7.2 MB Interacció de contextos en el procés de composició escrita en grup / Milian, Marta ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La millora dels plantejaments d'ensenyament i aprenentatge de la composició escrita segueix la investigació sobre processos de composició escrita i també sobre processos d'ensenyament i aprenentatge a l'escola i a l'aula. [...]
Improving teaching and learning processes of writing composition follows the path of research on composition processes and on teaching and learning composition in school contexts. Writing instruction faces the challenge of elaborating a theory of writing in school contexts through the observation and analysis of how cognitive benefits of written language are reached, as stressed by Vygotsky and other scholars in relation to the intellectual, personal and social development of human beings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
8 documents
9.
138 p, 8.8 MB L'Avaluació formativa en l'ensenyament i l'aprenentatge de la composició escrita : anàlisi de la incidència de la pauta d'avaluació en el procés de composició escrita / Ribas Seix, Teresa ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta investigació posa en relleu els processos de composició escrita desenvolupats pels alumnes en una situació natural de classe durant una tasca de redacció cooperativa i descriu com es desenvolupa l'avaluació formativa prevista per la professora amb l'ajuda d'una pauta. [...]
Esta investigación pone de relieve los procesos de composición escrita desarrollados por los alumnos en una situación natural de clase durante una tarea de redacción cooperativa para destacar cómo se lleva a término efectivamente la evaluación formativa prevista por la profesora con la ayuda de una pauta. [...]
This research examines the writing process of the students in a classroom situation during a composition task. The aim is to see how the assessment guidelines aid the effectiveness of the formative evaluation planned by the teacher. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
6 documents
10.
83 p, 5.1 MB La Formació del lector literari a través de la literatura infantil i juvenil / Colomer, Teresa ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La primera part d'aquest treball va adreçada a delimitar la història dels estudis sobre la literatura infantil i juvenil en els països occidentals i a definir el seu marc conceptual actual. Per això s'estableixen les aportacions més rellevants, en primer lloc, des de la reflexió lligada a la història i difusió dels llibres; en segon lloc, del grans debats dels anys setanta, tant sobre el caràcter pròpiament literari d'aquesta literatura, com sobre la qualitat formativa del folklore i la seva relació amb les obres modernes; i, en tercer lloc, es revisen i conecten les aportacions més pertinents de les diferents perspectives disciplinàries, des de la perspectiva psicològica, sociològica, de les teories literàries i de la didàctica de la literatura. [...]
La primera parte de este trabajo va dirigida a delimitar la historia de los estudios sobre la literatura infantil y juvenil en los países occidentales y a definir su marco conceptual actual. Para ello se establecen las aportaciones más relevantes, en primer lugar, desde la reflexión proveniente de la historia y difusión de los libros; en segundo lugar, de los grandes debates de los años setenta, tanto sobre el carácter propiamente literario de esta literatura, como sobre la calidad formativa del folclore y su relación con las obras modernas; y, en tercer lugar, se revisan y conectan las aportaciones más pertinentes de las diferentes perspectivas disciplinarias, desde la perspectiva psicológica, sociológica, de las teorías literarias y de la didáctica de la literatura. [...]
The first part of this dissertation addresses the evolution of Western Children's Literature Studies and seeks to establish which are the current tendencies of the field. For so doing, the study establishes which are the fundamental contributions to this field of inquiry by looking into the history and circulation children's books; examining the 60's foundational debates about the literary quality of this literature and the relations between children's literature, folklore, and modern literature; and reviewing relevant contributions from different critique perspectives -psychology, sociology, literary theory, and didactics. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
8 documents

Research literature : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 5 records found  
1.
7 p, 119.2 KB Pràcticum III [103702] / Díaz Vicario, Anna ; Ciraso Calí, Anna ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: Analitzar les característiques de la innovació educativa. [...]
This subject aims to provide an overview of educational innovation. Specifically, the proposed objectives are: Analyze the characteristics of educational innovation. Analyze teaching involvement in innovation projects from an individual and group perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: Analizar las características de la innovación educativa. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
9 p, 128.5 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Díaz Vicario, Anna ; Ciraso Calí, Anna ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació i innovació en educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The subject aims to give an overview of educational research about the processes of planning and innovation in education. In this sense, we propose the following objectives: To reflect on the importance of planning, research and innovation for educational practice. [...]
La asignatura pretende dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación e innovación en educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 118.1 KB Pràcticum III [103702] / Díaz Vicario, Anna ; Vilanova Prats, Mireia ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: 1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars. [...]
This subject aims to give an overview of innovation in education. Specifically, the proposed objectives are: 1. To analyze the characteristics of innovations in education. 2. To analyze the teaching involvement in innovation projects from an individual and collective perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: 1. Analizar las características de las innovaciones en los contextos escolares. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
7 p, 122.9 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Díaz Vicario, Anna ; Vilanova Prats, Mireia ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació de l'educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The purpose of this course is to provide an overview of educational research. In this sense, the objectives proposed are: To reflect on the importance of plan, research and innovation for educational practice. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación de la educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
8 p, 22.6 KB Bases Biològiques del Cos Humà [102993] / Camps Puig, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura es programa al primer curs del Grau de Fisioteràpia i forma part del grup de les assignatures de formaciò bàsica. Constitueix, per tant, part de la base científica necessària per a la formació del graduat fisioterapeuta. [...]
2011-12
Grau en Fisioteràpia [961]  

See also: similar author names
1 Camps, A.
1 Camps, Angela
13 Camps, Anna,
1 Camps, Assumpta
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.