Resultats globals: 26 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 25 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
494 p, 2.0 MB El producte i la seva vinculació amb la presència del model humà en la publicitat : una anàlisi de la publicitat televisiva durant la dècada 1970-1980 / Camps Monsech, Joan Ramon ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En aquesta tesi doctoral s'analitza la presència i el protagonisme de l'objecte/producte dels espots publicitaris espanyols durant la dècada 1970-1980. L'objectiu de la present investigació està centrat en determinar o no el protagonisme de l'objecte/producte en la publicitat televisiva durant el període estudiat i, saber al mateix temps, quina és la vinculació que aquest estableix amb la presència del model humà. [...]
En esta tesis doctoral se analiza la presencia y el protagonismo del objecto/producto en los espots publicitarios españoles durant la dècada 1970-1980. El objetivo de la presente investigación está centrado en determinar o no el protagonismo del objecto/producto en la publicidad televisiva durante el periodo estudiado y, saber al mismo tiempo, cuál es la vinculación que éste establece con la presencia del modelo humano. [...]
This thesis analyses the presence and leading role of object/product in televison commercials during 70's decade in Spain. The objective of this research was to draw the leading role of object/product during this decade and to know his linking with the human model. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materials acadèmics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 190.4 KB Estratègia Creativa [20675] / Wakefield, Richard M ; Roca, David ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
2.
4 p, 562.1 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
3.
5 p, 535.4 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
4.
4 p, 1.4 MB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 1007.7 KB Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi [20696] / Puig, Quim ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Soler, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
4 p, 682.2 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1996-97
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
2 p, 292.3 KB Mitjans de comunicacio publicitaria [10287] / Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1996-97
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
3 p, 236.5 KB Estratègia Creativa [20675] / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Wakefield, Richard M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
4 p, 37.0 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
10.
3 p, 238.9 KB Estratègia Creativa [20675] / Wakefield, Richard M ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Materials acadèmics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
7 Camps, J.
17 Camps, Jordi
1 Camps, Josep
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.