1.
|
10 p, 127.1 KB |
Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140]
/
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...] The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...] Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]
2023-24 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 112.4 KB |
Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568]
/
Soler Vilageliu, Olga ;
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...] This subject is part of the specialisation Psychoeducative Analysis and Intervention, and is designed for the training of a professional in this field. This subject forms part of freely configurable itineraries towards the acquisition of basic knowledge in the detection of language development difficulties and disorders. [...] Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]
2023-24 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
3.
|
7 p, 113.8 KB |
Adquisició i processament del llenguatge [101730]
/
Soler Vilageliu, Olga ;
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra Elisa ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...] The aim of this course is to provide students with basic knowledge about two basic subjects in psycholinguistics: how we acquire language in infancy and how we process language. The main objectives of the subject are: - Know the main theoretical frameworks in psycholinguistics 1 - Describe the features and functions of human language - Understand the different phases of human language processing and know the internal representations associated with it. [...] Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]
2023-24 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
4.
|
9 p, 123.7 KB |
Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140]
/
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...] The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...] Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]
2022-23 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 113.0 KB |
Adquisició i processament del llenguatge [101730]
/
Soler Vilageliu, Olga ;
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...] The aim of this course is to provide students with basic knowledge about two basic subjects in psycholinguistics: how we acquire language in infancy and how we process language. The main objectives of the subject are: - Know the main theoretical frameworks in psycholinguistics - Describe the features and functions of human language - Understand the different phases of human language processing and know the internal representations associated with it. [...] Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]
2022-23 Grau en Logopèdia [1383] Grau en Logopèdia [828]
3 documents
|
|
6.
|
9 p, 122.5 KB |
Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140]
/
Aparici Aznar, Melina ;
Camus Torres, Alondra ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...] The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...] Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]
2021-22 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
9 p, 122.1 KB |
Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140]
/
Aparici Aznar, Melina ;
Pons Bauzá, Joan ;
Camus Torres, Alondra ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...] Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]
2020-21 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
10.
|
|