Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
13 p, 1.2 MB La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials / Cantó i Gargallo, Berta (Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya))
L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. [...]
2019
Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 71-83  
2.
15 p, 875.1 KB La catalanitat a les marques de begudes catalanes / Cantó i Gargallo, Berta
Aquest tesina posa de manifest la gran importància que té la publicitat per a configurar els imaginaris col·lectius, així com identitaris, i la manera com aquests serveixen per identificar-nos com a grup. [...]
Esta tesina pone de manifiesto la gran importancia que tiene la publicidad para configurar los imaginarios colectivo e identitario, y el modo como éstos sirven para identificarnos como grupo. Por medio de análisis de las campañas publicitarias y de la lengua del etiquetaje, del dominio web, los patrocinios, las colaboraciones y las iniciativas que cada marca lleva a término, el lector consumidor se hace una idea de cuáles son los elementos icónicos y verbales que nos definen como pueblo y de qué manera las emplea para transmitir su versión de catalanidad.
This thesis highlights the importance of advertising as a way of configuring collective stereotypes and identity, and how it recognizes us as a group. Through the analysis of, not only the advertising campaigns, but also the language of labeling, web domain, sponsorships, collaborations and initiatives each brand carries out, readers and consumers are able to identify some verbal and iconic elements wich define us as a nation and how each one uses it to convey their version of the Catalan identity.

2014 - 10.5565/rev/grafica.19
Grafica, Vol. 2 Núm. 4 (2014) , p. 123-137  
3.
4 p, 350.1 KB La catalanitat a les marques de begudes catalanes / Cantó i Gargallo, Berta
2014 - 10.5565/rev/grafica.17
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 57-59  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
167 p, 4.1 MB El discurs publicitari en català : la catalanitat a les marques de begudes catalanes / Cantó i Gargallo, Berta ; Bassols i Puig, M. Margarida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia
Aquest tesina posa de manifest la gran importància que té la publicitat per a configurar els imaginaris col·lectius, així com identitaris, i la manera com aquests serveixen per identificar-nos com a grup. [...]
2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.