Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 473.9 KB El género en las revistas de educación científica, análisis de una década de investigación : 2005-2015 / Cantero, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lodhi, Atif (Universitat de Barcelona)
Los estudios sobre ciencia y género abarcan un amplio abanico de disciplinas, pero existen pocas revisiones en la literatura de educación científica en castellano. Por ello, realizamos un análisis de los artículos aparecidos entre 2005-2015 en 4 de las revistas internacionales del área : International Journal of Science Education (IJSE), Journal of Research in Science Teaching (JRST), Science Education (SE) y Research in Science Education (RSTE). [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 5557-5564  
2.
6 p, 150.4 KB ¿Qué dice la prensa sobre el SIDA? Sociedad y contenidos científicos / Cantero, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; García, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
361 p, 3.0 MB Inclusión del género en la enseñanza de las ciencias / Cantero Riveros, Beatriz ; Izquierdo i Aymerich, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Esta tesis se enmarca en los estudios de ciencia y género, que tiene una especial repercusión para la enseñanza de las ciencias a nivel escolar. La menor representación de las mujeres en las carreras cientifico técnicas se explica por el androcentrismo de las ciencias y los estereotipos sexistas, que no fomentan el interés de las alumnas por esta área, además de la escasez de modelos femeninos conocidos en las ciencias. [...]
Aquesta tesi s'emmarca en els estudis de ciència i gènere que té una especial repercussió per a l'ensenyament de les ciències a nivell escolar. La menor representació de les dones a les carreres científicotècniques s'explica per l'androcentrisme de les ciències i els estereotips sexistes, que no fomenten l'interès de les alumnes per aquesta àrea, a banda de l'escassetat de models femenins coneguts a les ciències. [...]
This thesis is inscribed within the science and gender studies, with special impact in the teaching of science at school level. The lesser representation of females in technical and scientific careers can be explained by the androcentered character of sciences and sexist stereotypes, in addition to the scarcity of female models in the sciences, which do not foster the interest in these areas among female students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.