Resultats globals: 37 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 28 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Materials de curs 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 504.6 KB Gramàtica anglesa [100225] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
8 p, 429.9 KB Sintaxi anglesa [100223] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat ; Coll, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
7 p, 398.6 KB Història i cultura dels Estats Units [100191] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
6.
10 p, 245.2 KB Adquisició de la llengua anglesa [100199] / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
7 p, 164.6 KB Sintaxi anglesa [100223] / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
13 p, 297.1 KB Gramàtica anglesa [100225] / Tubau Muntañá, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
5 p, 71.4 KB Sintaxi anglesa [100223] / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
10.
6 p, 85.1 KB Gramàtica descriptiva anglesa II [100257] / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Reeves, Alan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  

Materials de curs : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
37 p, 743.9 KB Language Learning in Formal Instruction Contexts. The Effect of (A)Symmetrical Peer Interaction on Language Related Episodes / Casany Muñoz, Judit ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the differences that arise across matching and mixed proficiency dyads in terms of meta-linguistic discourse (LREs). Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Catalan in their process of learning English as a foreign language (FLA). [...]
Aquest estudi pretén analitzar les diferències que sorgeixen entre parelles del mateix nivell i parelles en què s’hi combinen dos nivells diferents. En concret, la recerca es focalitza en les diferències que s’originen entre aquests dos grups en termes de discurs metalingüístic. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
41 p, 790.5 KB The Acquisition of Phrasal Verbs by Catalan Learners of English. Preference for One-Word verbs rather than Two-word combinations / Rovira Diaz, Meritxell ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
English phrasal verbs have been considered one of the most difficult structures for ESL students to master as a counterpart is rarely found in the L1. Existing literature on the field seems to provide evidence for avoidance inducing factors such as the structural differences between L1-L2 and the highly idiomatic nature of phrasal verbs (Dagut and Laufer 1985; Gaston, 2004; Hulstijn and Marchena,1989; Laufer and Eliasson, 1993; Liao and Fukuya, 2004). [...]
Durant el procés d’ adquisició de l’anglès com a segona llengua o com a llengua estrangera, una de les majors dificultats per els estudiants són els anomenats phrasal verbs. Aquest tipus d’estructures només es troben en la família de llengües germàniques i per tant no es troba una forma equivalent en les llengües no-germàniques. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
25 p, 1.0 MB Third language acquisition: cross-linguistic influence from L1 and L2 / Duhalde Solís, Javiera Paz ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Third Language Acquisition (TLA) has recently drawn the attention of many scholars (Hammarberg 1998, Bardel & Falk 2010, among others) who have had to face many inconsistencies surrounding this new subject of study. [...]
Tercera llengua d’adquisició (TLA) recentment ha cridat l’atenció de molts investigadors (Hammarberg 1998, Bardel & Falk 2010, entre altres). Aquests investigadors han hagut d’afrontar moltes inconsistències al voltant d’aquest nou camp d’estudi. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
46 p, 3.0 MB The acquisition of the 3rd person singular –s in english : exploring its use by L2 learners of english in written and oral register. / Picón Jara , Laura ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The acquisition of the 3rd person singular inflection in English has been analyzed through different perspectives and theoretical frameworks in order to find a suitable explanation to understand why is one of the most difficult grammatical rules to acquire by English L1 and L2 learners. [...]
L’adquisició de la tercera persona del singular en anglès ha sigut analitzada a partir de diferents perspectives i marcs teòrics amb la finalitat de trobar una explicació adequada al fet de ser considerada una de les regles més fàcils d’entendre però a la vegada més difícils d’adquirir per els estudiants d’anglès com a primera llengua i llengua estrangera. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
36 p, 393.5 KB The acquisition of false friends in english as a foreign language : comparison between oral and written output / Gallart Vidal, Maria ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the acquisition of false friends by Catalan speakers learners of English comparing their acquisition in written and oral production. An experiment was conducted to ten Catalan students of English as a foreign language with B1/B2 level of English, who were asked to translate Catalan-English false friends in an oral and a written task. [...]
El present estudi explora l’adquisició dels falsos amics per part d’estudiants d’anglès catalans comparant la seva adquisició en la producció oral i escrita. Es va conduir un experiment a deu estudiants catalans d’angles com a llengua estrangera amb un nivell B1/B2, els quals van haver de traduir falsos amics del català a l’anglès en dues tasques differents, una escrita i l’altra oral. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Articles 3 registres trobats  
1.
19 p, 76.3 KB La pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística : raons i evidència / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
1997
Llengua & Literatura, Núm. 8 (1997) , p. 269-287  
2.
3 p, 124.8 KB Reviews / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Diane BLAKEMORE, Understanding utterances.
1996
Links & Letters, N. 3 (1996) p. 152-154  
3.
4 p, 195.8 KB Reviews / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Andrew RADFORD, Syntactic theory and the acquisition of English syntax : the nature of early child grammars of English.
1994
Links & Letters, N. 1 (1994) p. 129-132  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.