Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
132 p, 14.7 MB Pla de Comunicación per a Gòtic Terapèutic Center / Pérez García, Cantia ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en un pla de comunicació per a un centre especialitzat en dietètica i teràpies naturals, anomenat Gòtic Terapèutic Center. El pla té com a objectiu principal millorar la comunicació del centre a partir d'haver realitzat una investigació sobre el context i la seva competència. [...]
El siguiente proyecto consiste en un plan de comunicación para un centro especializado en dietética y terapias naturales, llamado Gòtic Terapèutic Center. El plan tiene como objetivo principal mejorar la comunicación del centro a partir de haber realizado una investigación sobre el contexto y su competencia. [...]
The next project consists of a communication plan for a center specialized in dietetics and natural therapies, called Gòtic Terapèutic Center. The main objective of the plan is to improve the communication of the center by having carried out an investigation into the context and its competence. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
85 p, 1.6 MB Apolítics o ignorants? Estudi sobre el coneixement polític dels i les joves de Badalona / Pérez Díaz, Blanca ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquesta investigació és el coneixement polític dels i les joves d'entre 20 i 24 anys de Badalona, a través de l'estudi de tres sistemes: polític, educatiu i mitjans de comunicació. Es realitza una aproximació a la teoria funcionalista de manera teòrica, a partir de l'estudi de diversos/es autors/es, i de manera pràctica mitjançant la hibridació d'entrevistes a caps de comunicació política i enquestes a professors/es i a joves.
El objeto de esta investigación es el conocimiento político de los y las jóvenes de entre 20 y 24 años de Badalona, a través del estudio de tres sistemas: político, educativo y medios de comunicación. [...]
The object of this research is the political knowledge of young people from Badalona aged between 20 and 24, through the study of three systems: the political system, the educational and the media. An approximation to the functionalist theory is carried out theoretically through the study of several authors, and in a practical way through the hybridization of interviews with heads of political communication and surveys to teachers and young people.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
235 p, 6.5 MB Pla de Comunicació Escolàpies Sabadell / Ortiz Moreno, Nerea ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte s'inicia a partir d'una situació de crisi de l'escola Escolàpies de Sabadell i la seva necessitat de solucionar-la. Es planteja un pla de comunicació amb l'objectiu d'aconseguir una millora de la seva imatge, diferenciació de la competència, re-posicionament de la marca i optimització de la seva comunicació. [...]
Este proyecto se inicia a partir de una situación de crisis de la escuela Escolapias de Sabadell y su necesidad de solucionarla. Se plantea un plan de comunicación con el objetivo de conseguir una mejora en su imagen, diferenciación de la competencia, reposición de la marca y optimización de su comunicación. [...]
This project starts from a crisis situation in Pious School in Sabadell and its need to solve it. A communication plan is proposed with the aim of achieving an improvement on its image, differentiation from the competition, re-positioning of the brand and optimization of its communication. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
107 p, 3.1 MB Difusió de l'alarma. Anàlisi dels mitjans de comunicació espanyols en el tractament d'informació sobre videojocs / Giacconi Fernández, Brenda Ariadna ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant el fet de que els mitjans publiquen informació que taca la indústria dels videojocs, es fa un anàlisi d'articles de periòdics generalistes quan tracten sobre el tema per conèixer la seva perspectiva. [...]
Ante el hecho de que los medios publican información que mancha la industria de los videojuegos, se hace un análisis de artículos de periódicos generalistas cuando tratan sobre el tema para conocer su perspectiva. [...]
Given the fact that the media publishes information that blemishes the videogame industry, an analysis is made of articles from generalist newspapers when they deal with the subject in order to know their perspective. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.