Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
20 p, 554.4 KB Augmented reality and journalism : 10 use-case analysis from television, printing and web media platforms / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cardona Mercado, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Augmented reality has inaugurated new developments that enable the creation of content of various kinds. Based on the case study methodology, the work analyzes 10 successful experiences of using augmented reality linked to television, the press and digital media. [...]
La realidad aumentada ha inaugurado nuevos desarrollos que posibilitan la creación de contenidos de diversa índole. A partir de la metodología del estudio de caso, el trabajo analiza 10 experiencias de éxito de uso de la realidad aumentada vinculadas con la televisión, la prensa y los cibermedios. [...]

2020 - 10.12795 / IC.2020.i01.19
IC revista científica de información y comunicación, Núm. 17 (2020), p. 437-455  

Books and collections 1 records found  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.