Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
6 p, 542.3 KB Taula d'observació qualitativa per a la recollida d'informació en entorns d'interacció grupal / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
El col·lectiu de professionals de Barcelona Espai de Supervisió (BES) ha vingut desenvolupant processos de recerca-acció des de finals dels 90' i principis del 2000 amb la intenció clara de fer-se amb eines i instruments que permetin recollir evidències sobre els processos d'intervenció que realitza i contribuir a la seva millora. [...]
2018  
2.
4 p, 273.3 KB Adaptació de l'Escala de Factors Curatius de Yalom a grups multifamiliars de població adolescent i les seves famílies / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
Més enllà dels temes concrets sorgits i abordats en els grups multifamiliars que acompanyen a població adolescent i les seves famílies, els i les participants viuen i experimenten una sèrie de components que es troben en la base de la mateixa dinàmica grupal i que Yalom organitza a mode de factors terapèutics. [...]
2018
2 documents

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
9 p, 132.3 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Silvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació infantil [847]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.