Resultats globals: 41 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 14 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Articles, 8 registres trobats
Materials de curs 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 97.3 KB Seminari d'aplicacions de l'antropologia i anàlisi de polítiques d'intervenció social [101255] / Carrasco Pons, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contextualització: L'assignatura presenta i aprofundeix en els debats sobre el coneixement social aplicat i les polítiques d'intervenció social des de la perspectiva de l'antropologia social i cultural L'assignatura adopta una perspectiva crítica d'anàlisi de les polítiques públiques amb especial atenció a les que s'adrecen als grups vulnerables (entorns de classe treballadora, minories ètniques, poblacions immigrants i altres grups socialment exclosos o definits com "en risc d'exclusió"), tant en contextos europeus com en altres indrets. [...]
2016-17
Antropologia social i cultural [821]  
2.
7 p, 101.2 KB Etnografia escolar [101247] / Carrasco Pons, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Sugerimos que el desarrollo de la Antropología de la Educación como estimulante campo de la Antropología será potenciado si nos retiramos de tendencias actuales que se adaptan más o menos a la definición de investigación antropológica que tienen los pedagogos y retornamos a la etnografía antropológica tradicional (Ogbu, 1993: 147). [...]
2016-17
Antropologia social i cultural [821]  
3.
7 p, 120.1 KB Etnografia escolar [101247] / Carrasco Pons, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Sugerimos que el desarrollo de la Antropología de la Educación como estimulante campo de la Antropología será potenciado si nos retiramos de tendencias actuales que se adaptan más o menos a la definición de investigación antropológica que tienen los pedagogos y retornamos a la etnografía antropológica tradicional (Ogbu, 1993: 147). [...]
2014-15
Antropologia social i cultural [821]
Antropologia social i cultural [1267]  
4.
9 p, 84.5 KB Etnografia escolar [101247] / Carrasco Pons, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Antropologia social i cultural [821]  
5.
2 p, 970.2 KB Història i Antropologia de l'alimentació [21338] / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
1997-98
Llicenciat en Ciència i Tecnologia dels Aliments [84]  
6.
2 p, 830.3 KB Història i Antropologia de l'alimentació [21338] / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
1996-97
Llicenciat en Ciència i Tecnologia dels Aliments [84]  
7.
2 p, 105.4 KB Antropologia de l'Educació [28680] / Carrasco, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Antropologia Social i Cultural [512]  
8.
2 p, 196.2 KB Antropologia Social i Cultural [28750] / Carrasco, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2004-05
Llicenciat en Filosofia [498]  
9.
5 p, 182.4 KB Textos Etnogràfics i Fonts Audiov.per a l'Est.de la Etnograf [28704] / Carrasco, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2004-05
Llicenciat en Antropologia Social i Cultural [512]  
10.
6 p, 225.2 KB Antropologia de l'Educació [28680] / Carrasco, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2004-05
Llicenciat en Antropologia Social i Cultural [512]  

Materials de curs : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
77 p, 2.1 MB La mediació en l'àmbit escolar / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villà Taberner, Rita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Casañas Adam, Elisenda (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol presenta els resultats de l’estudi sobre l’estat actual de la mediació en l’àmbit escolar a Catalunya. Els resultats s’han obtingut a partir d’un doble abordatge quantitatiu i qualitatiu que ens permet obtenir dades de la seva implantació i de les seves característiques i alhora conèixer les motivacions, percepcions i valoracions concretes dels diferents actors dels centres escolars i de l’administració educativa que estan liderant la introducció de la mediació en aquest àmbit. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 437-515
2 documents
2.
1125 p, 22.4 MB Llibre Blanc de la mediació a Catalunya / Casanovas, Pompeu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Magre Ferran, Jaume, dir. ; Lauroba Lacasa, Ma. Elena, dir. ; Ortuño Muñoz, Pascual ; Mauri, Joan ; Díaz, Leonardo ; Vilalta, Aura Esther ; Ruiz, Juan Antonio ; Tarrazón, Mercedes ; Luque, Manuel ; Barral, Immaculada ; Vall, Anna Maria ; Munné, Maria ; Carrasco, Sílvia ; Armandans, Immaculada ; Cano, Francisca ; Brugué, Joaquim ; Lemkov, Louis ; Nieto, Juan Emilio ; Lauroba, Mª Elena ; Ayuso, Mercedes ; Poblet, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Noriega, Pablo ; Guillén, Montserrat ; Galera, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; García Álvarez, Néstor ; Teodoro, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Montilla, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; González Conejero, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Gabarró, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; García Gálvez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Boqué, Carme ; Tapada, M. Teresa ; Redorta, Josep ; Blanco, Ismael ; Jiménez Terrer, Javier ; Pérez Cobos, Manuel ; Campos, Jaume del ; Balanzó, Iago de ; Favale, Rocco ; Mullerat, Ramon ; Cazorla M. José ; Giró, Concepció ; Martínez Sagrera, Gemma ; Fité, Josep ; Solà, Blanca ; Catalunya. Departament de Justícia
L’estudi que es presenta ara és fruit de gairebé dos anys de treball. Una cartografia completa de les experiències en mediació en tots els àmbits socials, de les escoles als hospitals, de les empreses als nuclis familiars, de la mediació comunitària als conflictes de consum o laborals, de la mediació penal a la mediambiental. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
2 documents
3.
64 p, 2.0 MB Guia de recomanacions per la millora dels models i actuacions de gestió de la diversitat en els àmbits d'educació, mercat laboral i salut / Solé, Carlota, 1944- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alcalde, Rosalina ; Ballestin, Beatriz ; Carrasco, Sílvia ; Bertrán, Marta ; Flecha, Ainhoa ; Hernando, Cristina ; Pàmies, Jordi ; Parella, Sònia ; Petroff, Alisa ; Ponferrada, Maribel ; Roca, Núria ; Serradell, Olga ; Sordé, Teresa ; Vega, Carme ; Márquez, Jennifer ; Segura, Óscar ; Girona, Marina
Aquesta recerca ha utilitzat diverses tècniques de recollida i anàlisi de la informació, tals com l’explotació de fonts secundàries, entrevistes focalitzades a experts i entrevistes en profunditat a joves amb experiències familiars d’immigració d’origen marroquí, romanès i equatorià en dos municipis: Badalona i El Vendrell. [...]
A team of researchers, part of the CER-Migracions and specialists in migration studies from a wide range of disciplinary backgrounds, has elaborated this guide of recommendations. The CER-Migrations is a research center of the UAB, founded in 2009 and focused on interdisciplinary research in international migrations. [...]

Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. CER MIGRACIONS, Servei de Publicacions 2016 (Focus on international migration ; 3)  
4.
274 p, 907.7 KB Polítiques de l'islam i models d'Europa / Poblet, Marta ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Casanovas, Pompeu ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Ben Salem, Leila ; Chaïb, Mohammed ; Cañabate, Josep ; Carrasco, Sílvia ; Dupret, Baudouin ; Ferrié, Jean_Noël ; Goytisolo, Juan ; Khader, Bichara ; Mateo, Josep Lluís ; Moreras, Jordi ; Ros, Adela ; Cicle Aranguren(per una cultura democràtica) (6è : Sabadell, Catalunya) 2003) :
Sabadell : Fundació Caixa Sabadell, 2006 (Aula de ciència i cultura ; 24)  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
551 p, 7.5 MB "The Associations are all we have" : comparative study of the Romani associationism and ethnic mobilization in Spain and Colombia / Mirga-Kruszelnicka, Anna, autor ; Carrasco, Silvia, supervisor acadèmic ; Ábel Bereményi, Bálint, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
El objetivo de esta tesis es explorar la naturaleza de la movilización étnica, su dinámica, los elementos característicos que la componen y para evaluar cómo el entorno político (asociado con el surgimiento y variación en la estructura de oportunidades políticas) influye en el nacimiento y el desarrollo de los movimientos étnicos. [...]
The objective of this thesis is to explore the nature of ethnic mobilization, its underlying dynamics, the characteristic elements that compose it and to assess how the political environment (associated with emerging and shifting political opportunities) influences the birth and development of ethnic movements. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
78 p, 733.3 KB Parent participation in schools: limits, logics and possibilities third sector organizations, immigrant families and special education / Paniagua Rodríguez, Alejandro ; Carrasco, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
La importancia de la participación de las familias en la escuela ha sido históricamente un argumento clave a la hora de analizar los problemas educativos y proponer reformas e iniciativas. Durante los últimos años, esta noción ha cobrado nueva fuerza como consecuencia de la crisis económica, el incremento de la diversidad de los estudiantes en las aulas y la creciente presión que reciben las escuelas para mejorar sus resultados. [...]
The importance of the participation of families in schools has long been a key idea to discuss educational problems and to advance new reforms and initiatives. During the last years, this notion has received a renewed attention due to the financial crisis, the increase of diversity in classrooms and the growing pressure directed towards schools to improve their effectiveness. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
443 p, 3.6 MB Conflicte, discriminació i mediació a l'escola. Representacions, experiències i participació dels joves d'origen immigrant als centres de secundària / Villà Taberner, Rita ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Aquesta tesi doctoral aborda l'anàlisi de la mediació escolar en relació a les experiències de participació i representació dels joves d'origen immigrant als instituts de secundària, amb l'objectiu de discernir si aquestes poden constituir un exemple de racisme institucional. [...]
This thesis analyses school mediation in relation to participation experiences and representation of children of immigrants in high schools. Its goal is to obverse if these can be considered an example of institutional racism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
512 p, 2.8 MB Chicas y poder en la escuela. Identidades académicas, sociales y de género entre jóvenes de la periferia / Ponferrada Arteaga, Maribel ; Carrasco, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
El aparente mayor éxito escolar de las jóvenes en la mayoría de niveles educativos enmascara la permanencia de dificultades y de exclusiones que todavía viven las chicas a su paso por la escuela. [...]
The apparently greater success at school of girls at most levels of education mask the permanence of difficulties and exclusions that they still experience as they go through school. Also, young working-class youths, now of different origins and in a context of old and new migrations, as is the case in Catalonia, suffer greater school failure and find it harder to find employment in relation to their level of studies and in comparison with other social classes. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
5.
145 p, 6.9 MB Desencontres a l'escola, encontres a la cultura. Els docents com a subjectes culturals i la transformació de les relacions sòcio-educatives / Soto Marata, Josefa ; Carrasco, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Primer estudi d'Antropologia Educativa centrat, des del punt de vista teòric i etnogràfic, en els docents, realitzat a España. La investigació es divideix en dues parts: A)Anàlisi de les relacions sòcioeducatives com a contextos de desigualtat social i com espais per a potenciar una acció transformadora. [...]
Primer estudio de Antropología Educativa que se centra en los docentes, desde el punto de vista teórico y etnográfico, realizado en España. La investigación se divide en dos partes:A) Análisis de las relaciones socio-educativas como contextos de desigualdad social y como espacios para potenciar una acción transformadora. [...]
This is the first anthropological study carried out in Spain focussing on teachers both from a theoretical and an ethnographic perspectives. The research is divided in two parts:A) In the first part, the author analyzes social and educational relations as contexts of inequality and as a privileged arena to promote a transformative action. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
4 documents
6.
270 p, 9.9 MB De les expectatives a les relacions: infants, maternitat i atenció a la infància en una Barcelona diversa / Bertran, Marta ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Les estratègies parentals d’enculturació són processos adaptatius en base als objectius parentals propis i el context socio-ecològic específic. En la Catalunya actual, les transformacions dels darrers decennis han conduït a l’existència d’una diversitat familiar complexa. [...]
Enculturation strategies of parents are adaptive processes based on own parental ethnotheory and socio-ecological context. Catalonia have a complex society with an enormous family diversity. School is compulsory for six years and almost all children are schooled to three years. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
2 documents
7.
452 p, 2.6 MB Construint identitats flexibles : joves adults d'origen extracomunitari entre processos d'inclusió i exclusió social / Roca i Caparà, Núria ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Prehistòria) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Prehistòria
L'augment dels flux migratoris dels darrers anys ha generat canvis demogràfics, culturals i socials. Les migracions internacionals modifiquen les identitats globals i les personals. Un dels col·lectius que viu més processos de transformació són els fills i filles de famílies immigrades extracomunitàries. [...]
The increase in migratory flows in recent years has led to demographic, cultural and social changes. International migrations modify global and personal identities. One of the groups that experiences most transformation processes is that of the children of immigrant families from non-EU member countries. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
8.
424 p, 1.4 MB Antropología de los problemas alimentarios contemporáneos : etnografía de la intervención alimentaria en la región de la Araucanía, Chile / Carrasco Henríquez, Noelia G. ; Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Durán Pérez, Teresa, dir.
La investigación ha sido realizada en el periodo comprendido entre diciembre de 2002 - julio de 2004. Ha contado con tres fases de trabajo de campo en la novena región de Chile, a partir de las cuales ha sido posible construir una etnografía de la situación enunciada. [...]
The research has been carried out between December 2002 - July 2004. It has consisted in three fieldwork phases in the ninth region of Chile, from which has been possible to build an ethnography of the situation affecting the Mapuche. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
9.
570 p, 4.2 MB "Claro hijo, vaya a la escuela y si se aburre lo sacamos" : relaciones y experiencias de los gitanos de Badalona y los rom de Bogotá con la educación escolar / Ábel Bereményi, Bálint ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Hace dos décadas la minoría étnico-cultural (formalmente nunca reconocida como tal) del estado, y que era objeto principal de las preocupaciones y medidas socio-educativas, eran los gitanos. Hoy en día, esta minoría se ha disimulado detrás del gran ruido originado en los medios de comunicación y en la vida política, alrededor de la escolarización de la población inmigrante procedente de países pobres. [...]
Up until two decades ago, though never recognized as such, the main ethnic-cultural minority of the Spanish State was the Gypsy. By now, however, this minority has been hidden behind the great «noise» generated by mass media and public politics about the schooling situation of immigrants from poor countries. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
10.
732 p, 4.1 MB Dinámicas escolares y comunitarias de los hijos e hijas de familias inmigradas marroquíes de la Yebala en la periferia de Barcelona / Pàmies Rovira, Jordi ; Carrasco, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
La escolarización de los hijos e hijas de familias inmigradas marroquíes en Cataluña se ha asociado, con carácter indefectible y casi natural, al aumento de la conflictividad en las aulas, a la ralentización en los procesos de enseñanza-aprendizaje y a las dificultades académicas. [...]
The schooling of the sons and daughters of Moroccan immigrant families in Catalonia is commonly associated, with an indefectible and almost natural character, with the increase of onflict in classrooms, the slowing down in the educational learning processes and to academic difficulties. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 8 registres trobats  
1.
106 p, 11.0 MB La escolarización de hijos e hijas de inmigrantes y de minorías étnico-culturales en España / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
La presencia creciente de hijos e hijas de inmigrantes en las aulas reabre y actualiza dilemas y debates en torno a cuestiones de multiculturalidad y educación, en relación con otros colectivos minoritarios en ventaja múltiple frente a la escuela –los españoles gitanos–, y en aspectos más generales de representación de la diversidad cultural. [...]
«Schooling of Immigrants and ethnic-cultural minorities' sons and daughters». The growing presence of immigrants' sons and daughters in classrooms reopens and updates dilemmas and debates about multiculturalism and education, relative to other minority collectives who have a multiple advantage regarding school –Spanish gypsies— and to more general aspects of representation of cultural diversity. [...]

2003
Revista de educación (Madrid), Num. 330 (2003) , p. 99-136  
2.
5 p, 150.6 KB Usos y abusos del concepto de cultura / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
La cultura debe entenderse como adaptación y aprendizaje y, en cambio, tendemos a percibirla como algo estético y cerrado. Esta incomprensión afecta también al sistema educativo, donde se registran discontinuidades entre los planteamientos culturales de la escuela y los de los colectivos minoritarios, tanto en los objetivos de socialización como en los contenidos intelectuales y de actitud. [...]
1997
Cuadernos de pedagogía, Dec 1997  
3.
4 p, 137.8 KB Un programa interdisciplinar de formación de formadores sobre las relaciones interculturales y el papel de la escuela / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Tovías, Susana ; Soto Marata, Josefa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
La Universitat Autònoma de Barcelona y el Departament d´Ensenyament de la Generalitat de Catalunya llevan a cabo un programa de formación de formadores en el ámbito de las relaciones interculturales. [...]
1997
Cuadernos de pedagogía, 1997  
4.
6 p, 2.2 MB Comentaris al voltant de la cultura alimentaria / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Les reflexions d'una antropòloga a l'entorn del fenomen alimentari són del tot necessàries en un dossier com aquest. En efecte, al marge del tipus e menjar, hi ha sempre un aspecte social i cultural que és el que, conscientment o inconscientment, a tots ens influeix a l'hora d'escollir els nostres àpats quotidians. [...]
1989
Dovella, Núm. 33 (1989) , p. 27-32  
5.
26 p, 211.3 KB Segregación escolar e inmigración en Cataluña : aproximaciones etnográficas / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Pàmies, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Ballestín González, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA)
Este artículo ha sido realizado en el marco del Proyecto I+D MCYT SEJ 2005-09333-CO2-CO1 Familias transnacionales, relaciones interculturales e integración socioeducativa de niños y jóvenes de origen extranjero. [...]
Este artículo describe y analiza algunas de las dinámicas informales y de las estrategias formales recurrentes de separación del alumnado dentro de las escuelas, desde los servicios educativos destinados a la pequeña infancia hasta la finalización de la educación obligatoria, desde la perspectiva de sus distintos efectos sobre el alumnado de origen extranjero más allá de esta última. [...]
This paper describes and analyzes some recurrent informal dynamics and formal strategies that separate students within the school, including educational services devoted to early childhood through the end of compulsory education, from the perspective of their different effects on immigrant students in stages beyond. [...]

2007
EMIGRA working papers, Núm. 126 (2007) , p. 1-26  
6.
31 p, 972.4 KB Más allá de la «matrícula viva». La movilidad del alumnado y la gestión local de la escolarización en Cataluña / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Pàmies, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Bereményi, Ábel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA) ; Casalta, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA)
El aumento de la movilidad del alumnado de las etapas preuniversitarias y, en especial, en los niveles de enseñanza obligatoria, se ha considerado una de las problemáticas más destacadas de la última década en España. [...]
The increase in student mobility in pre-university education, and especially within compulsory education, has been regarded as one of the most challenging problems in the last decade in Spain. Processes to incorporate students in mobility programmes and the management of their mobility are viewed and addressed differently by regional and local administrations as well as by schools. [...]

2012 - 10.5565/rev/papers/v97n2.394
Papers : revista de sociologia, Vol. 97, Núm. 2 (abril-juny 2012) , p. 311-341  
7.
7 p, 425.0 KB Sobre l'organització i la cultura alimentàries. Reflexions des de l'evidència i de les hipòtesis de l'etnografia de la caça, la recol·lecció i l'agricultura / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
1996
Cota Zero : revista d'arqueologia i ciència, Núm. 12 (1996) , p. 8-14  
8.
11 p, 55.2 KB Interculturalitat i educació : aportacions per a un debat entre l'antropologia social i la pedagogia / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
L'article fa una reflexió crítica sobre els objectius i els plantejaments de la interculturalitat en medis educatius, a partir d'una proposta de principis per a una educació intercultural. S'hi afirma que l'antropologia de l'educació, a partir de la necessitat de reformular-se les idees clau, ha de sumar-se a la recerca de relacions interculturals en els contextos educatius, a partir de l'estudi dels entorns d'aprenentatge. [...]
El artículo hace una reflexión crítica sobre los objetivos y los planteamientos de la interculturalidad en medios educativos, a partir de una propuesta de principios para una educación intercultural. [...]
At first, the article proposes some principles promoting an intercultural education in order to think critically over the educational frame of interculturality and its objectives, proposes, etc. , in educational environments. [...]

1998
Educar, N. 22-23 (1998) , p. 217-227  

Vegeu també: autors amb noms similars
23 Carrasco, Silvia
14 Carrasco, Silvia,
1 Carrasco, Silviano
1 Carrasco, Silviano; Universidad de Extremadura
14 Carrasco, Sílvia,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.