Resultats globals: 147 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles, 144 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
93 p, 1.3 MB Los vídeos virales en la agenda mediática : ¿noticia o fascinación? / Tutuman, Ionut ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació inclouen amb freqüència continguts virals dins de la seva agenda per atreure el seu públic. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar deu vídeos virals i, amb l'ajuda de cinc professionals de la comunicació, determinar els criteris que han de complir per ésser inclosos a l'agenda mediàtica i observar si tenen alguna relació amb l'infoentreteniment.
Los medios de comunicación incluyen con frecuencia contenidos virales dentro de su agenda para atraer a su público. El objetivo principal de este trabajo es analizar diez vídeos virales y, con la ayuda de cinco profesionales de la comunicación, determinar los criterios que deben cumplir para ser incluidos en la agenda mediática y observar si tienen alguna relación con el infoentretenimiento.
The mass media often include viral content within their agenda in order to attract their public. The main objective of this work is to analyze ten viral videos and, with the help of five communication professionals, determine the criteria that need to be met to be included in the agenda media and observe if they have any relation with the infoentertainment.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
98 p, 2.9 MB Lifecasting : la vida en directo / Vicente Massanet, Sandra ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació pretén analitzar el sorgiment de les noves formes de comunicació en el panorama digital on l'usuari s'ha convertit en productor i consumidor al mateix temps. L'estudi es centra concretament en el fenomen del lifecasting i en les seves característiques principals, com són l'exhibició en directe d'aspectes propis de la intimitat, un alt grau d'interacció i la manera en que es presenta la "realitat". [...]
La investigación pretende analizar el surgimiento de las nuevas formas de comunicación en el panorama digital en las que el usuario se ha convertido en productor y consumidor al mismo tiempo. El estudio se centra concretamente en el fenómeno del lifecasting y en sus características principales, como son la exhibición en directo de aspectos propios de la intimidad, un alto grado de interacción y la manera en la que se presenta la "realidad". [...]
The research aims to analyse the emergence of new forms of communication in the digital space in which the user has become a producer and consumer at the same time. The study focuses specifically on the phenomenon of lifecasting and its main characteristics, such as the live exhibition of privacy aspects, a high interaction and the way in which "reality" is presented. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
378 p, 4.6 MB El Xou nostrat : l'infoentreteniment en el contingut i la recepció del periodisme electoral a Catalunya en els casos de les eleccions de 2008 i 2010 / Carrillo Pérez, Nereida ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La nostra recerca estudia la influència de l'entreteniment en la informació política i electoral a Catalunya i aborda tant les característiques d'aquest fenomen en el contingut dels mitjans com la recepció i la percepció per part dels usuaris. [...]
This research examines the influence of entertainment in political and electoral information in Catalonia and addresses both the characteristics of this phenomenon in media content and the reception and perception of users. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Articles 144 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 211.7 KB Cíborgs : l’art de dissenyar-se a un mateix / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2382 (26 de juny de 2017) , p. 40-41  
2.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
3.
2 p, 106.1 KB Ets dels meus o dels altres? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2368 (12 de juny de 2017) , p. 40-41  
4.
2 p, 610.9 KB Se’ns acaba la paciència / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2346 (21 de maig de 2017) , p. 70-71  
5.
2 p, 269.1 KB Robots, la nova classe treballadora que ja és aquí / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2326 (1 de maig de 2017) , p. 4-5  
6.
2 p, 199.2 KB Xarxes antisocials : per evitar trobades incòmodes / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2316 (21 d'abril de 2017) , p. 40-41  
7.
1 p, 161.9 KB Fent els deures amb un robot / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2306 (10 d'abril de 2017) , p. 17  
8.
2 p, 240.6 KB Rebel·lió pel dret a la intimitat / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2305 (9 d'abril de 2017) , p. 62-63  
9.
3 p, 368.7 KB Desconnectar no és una missió impossible / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2043 (27 de juliol de 2016)
Ara estiu, Núm. 04 (27 de juliol de 2016) , p. 1-3  
10.
4 p, 659.3 KB El futur és sènior / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2139 (23 d'octubre de 2016)
Ara diumenge, Núm. 129 (23 d'octubre de 2016) , p. 4-7  

Articles : 144 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.