Resultats globals: 188 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 180 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 180 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 10.4 MB Creix l’esgotament digital, un mal del segle XXI / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2852 (14 d'octubre de 2018) , p. 62-63  
2.
2 p, 2.1 MB Extraescolars en família : per què no? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2851 (13 d'octubre de 2018)
Ara criatures, (13 d'octubre de 2018) , p. 8-9  
3.
2 p, 7.8 MB ¿Sexe sense cossos? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2829 (21 de setembre de 2018) , p. 40-41  
4.
2 p, 9.5 MB Plou! 10 idees per refer els plans d’estiu / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2795 (18 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 35 (18 d'agost de 2018) , p. 4-5  
5.
2 p, 10.4 MB On són les dones a les rutes turístiques? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2788 (11 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 28 (11 d'agost de 2018) , p. 4-5  
6.
2 p, 8.5 MB El plaer de llegir a l’aire lliure / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2780 (3 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 20 (3 d'agost de 2018) , p. 4-5  
7.
2 p, 8.6 MB Ooooomm! Per un estiu de pau tecnològica / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2767 (21 de juliol de 2018)
Ara estiu, Núm. 7 (21 de juliol de 2018) , p. 4-5  
8.
2 p, 9.3 MB Secrets per passar-s’ho bé / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2748 (2 de juliol de 2018) , p. 40-41  
9.
4 p, 3.7 MB Els pescadors que sembren el mar / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2747 (1 de juliol de 2018)
Ara diumenge, Núm. 218 (1 de juliol de 2018) , p. 14-17  
10.
2 p, 2.3 MB Quan els joves decideixen, malgrat tot / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2739 (23 de juny de 2018)
Ara criatures, (23 de juny de 2018) , p. 12-13  

Articles : 180 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
142 p, 1.6 MB L'Escola Rural : d'escola oblidada a escola de referència. Projecte documental sobre el mètode acadèmic de l'entorn rural a Catalunya / Boet i Espona, Anna ; Clavero Polo, Júlia ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
“L'escola rural: d'escola oblidada a escola de referència” és la preproducció d'un projecte documental audiovisual sobre el mètode educatiu i pedagògic empleat a l'entorn rural de Catalunya. [...]
“La escuela rural: de escuela olvidada a escuela de referencia” es la preproducción de un proyecto documental audiovisual sobre el método educativo y pedagógico empleado en el entorno rural de Cataluña. [...]
“The rural school: from school forgotten to school of reference” is the preproduction of an audiovisual documentary project of the educational method and pedagogical employee to the rural surroundings of Catalonia. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
145 p, 38.3 MB Som crítics? Atreveix-te a descobrir-ho : Curs d'educació mediàtica per alumnes de 4t d'ESO / Simó i Morales, Estel ; Carrillo Pérez, Nereida, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte "Som crítics?" és un curs didàctic que pretén despertar el raonament i l’esperit d’anàlisi cap als mitjans de comunicació, entre estudiants de 4t d’ESO. S’ofereixen continguts i activitats de suport al professorat, dividits en quatre blocs formatius. [...]
El proyecto "Som crítics?" es un curso didáctico que pretende despertar el razonamiento y el espíritu de análisis hacia los medios de comunicación, entre estudiantes de 4º de la ESO. Se ofrecen contenidos y actividades de soporte al profesorado, divididos en cuatro bloques formativos. [...]
"Som critics" project is a didactic course that aims for the increase of reasoning and analytic spirit towards the media amongst the 4th year ESO students. To teachers, will be offered support help and contents, divided into 4 blocks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
30 p, 3.2 MB El tractament dels fets de l'1 d'octubre a la premsa europea : anàlisi del cas de The Times, el Corriere della Sera i Le Monde / Martínez Giner, Laura ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau pretén analitzar el tractament informatiu per part de la premsa europea del referèndum celebrat l’1 d’octubre de 2018 a Catalunya. La transcendència dels fets dins la història recent de Catalunya i el paper fonamental que Europa hi pot desenvolupar han motivat aquest estudi, que es realitzarà a partir de l’anàlisi de les peces informatives i interpretatives publicades als diaris The Times (Gran Bretanya), Corriere della Sera (Itàlia) i Le Monde (França) entre els dies 28 de setembre i 4 d’octubre.
Este trabajo de fin de grado pretende analizar el tratamiento informativo por parte de la prensa europea del referéndum celebrado el 1 de octubre de 2018 en Cataluña. La trascendencia de los hechos en la historia reciente de Cataluña y el papel fundamental que Europa puede desarrollar han motivado este estudio, que se realizará a partir del análisis de las piezas informativas e interpretativas publicadas en los periódicos The Times (Gran Bretaña), Corriere della Sera (Italia) y Le Monde (Francia) entre los días 28 de septiembre y 4 de octubre.
This project aims to analyze the informative coverage by the European press of the referendum held on October 1, 2018 in Catalonia. The transcendence of the events in recent history of Catalonia and the fundamental role that Europe can play on it have motivated this study, which will be based on the analysis of the informative and interpretative pieces published in The Times (Great Britain), Corriere della Sera (Italy) and Le Monde (France) between September 28 and October 4.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
79 p, 5.0 MB On son les dones negres? : Feminisme africà i la representació de les dones africanes a la premsa catalana / Duodu, Beatrice ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un retrat del paper històric del feminisme africà i de la important labor que fa actualment permet comparar-lo amb la representació de les dones africanes a la premsa catalana. Veiem així, si relació corresponent o si està distorsionada per factors relacionats amb la història, els estereotips o la mateixa estructura dels diaris. [...]
Un retrato del papel histórico del feminismo africano y de la importante labor que hace actualmente permite compararlo con la representación de las mujeres africanas en la prensa catalana. Vemos así si la relación correspondiente o si está distorsionada por factores relacionados con la historia, los estereotipos o la misma estructura de los periódicos. [...]
A portrait of the historical role of african feminism and the important work that it is doing at the present time allows the comparison with the representation of african women in catalan press. It is possible to observe if this relation is correspondent or if it is distorted by factors related with history, stereotypes or the newspaper structure. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
93 p, 1.3 MB Los vídeos virales en la agenda mediática : ¿noticia o fascinación? / Tutuman, Ionut ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació inclouen amb freqüència continguts virals dins de la seva agenda per atreure el seu públic. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar deu vídeos virals i, amb l'ajuda de cinc professionals de la comunicació, determinar els criteris que han de complir per ésser inclosos a l'agenda mediàtica i observar si tenen alguna relació amb l'infoentreteniment.
Los medios de comunicación incluyen con frecuencia contenidos virales dentro de su agenda para atraer a su público. El objetivo principal de este trabajo es analizar diez vídeos virales y, con la ayuda de cinco profesionales de la comunicación, determinar los criterios que deben cumplir para ser incluidos en la agenda mediática y observar si tienen alguna relación con el infoentretenimiento.
The mass media often include viral content within their agenda in order to attract their public. The main objective of this work is to analyze ten viral videos and, with the help of five communication professionals, determine the criteria that need to be met to be included in the agenda media and observe if they have any relation with the infoentertainment.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
98 p, 2.9 MB Lifecasting : la vida en directo / Vicente Massanet, Sandra ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació pretén analitzar el sorgiment de les noves formes de comunicació en el panorama digital on l'usuari s'ha convertit en productor i consumidor al mateix temps. L'estudi es centra concretament en el fenomen del lifecasting i en les seves característiques principals, com són l'exhibició en directe d'aspectes propis de la intimitat, un alt grau d'interacció i la manera en que es presenta la "realitat". [...]
La investigación pretende analizar el surgimiento de las nuevas formas de comunicación en el panorama digital en las que el usuario se ha convertido en productor y consumidor al mismo tiempo. El estudio se centra concretamente en el fenómeno del lifecasting y en sus características principales, como son la exhibición en directo de aspectos propios de la intimidad, un alto grado de interacción y la manera en la que se presenta la "realidad". [...]
The research aims to analyse the emergence of new forms of communication in the digital space in which the user has become a producer and consumer at the same time. The study focuses specifically on the phenomenon of lifecasting and its main characteristics, such as the live exhibition of privacy aspects, a high interaction and the way in which "reality" is presented. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
378 p, 4.6 MB El Xou nostrat : l'infoentreteniment en el contingut i la recepció del periodisme electoral a Catalunya en els casos de les eleccions de 2008 i 2010 / Carrillo Pérez, Nereida ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La nostra recerca estudia la influència de l'entreteniment en la informació política i electoral a Catalunya i aborda tant les característiques d'aquest fenomen en el contingut dels mitjans com la recepció i la percepció per part dels usuaris. [...]
This research examines the influence of entertainment in political and electoral information in Catalonia and addresses both the characteristics of this phenomenon in media content and the reception and perception of users. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.