Results overview: Found 222 records in 0.02 seconds.
Articles, 208 records found
Research literature, 12 records found
Course materials, 2 records found
Articles 208 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
2 p, 4.0 MB Enric Puig, «Falta voluntat política, i imaginació, per repensar el que havíem considerat normal» / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3594 (1 de novembre de 2020)
Ara Diumenge, (1 de novembre de 2020) , p. 14-15  
2.
2 p, 5.4 MB No em feu fotos, sisplau! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 340 (2 de setembre de 2020) , p. 32-33  
3.
9 p, 957.4 KB Estrategias de espectacularización en las tertulias políticas televisivas. Caso de la cobertura de las elecciones municipales de Barcelona de 2015 / Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La tertulia política se considera un género opinativo coral sin una codificación clara. Su amplia presencia en el ecosistema mediático español y sus niveles de audiencia son factores que apuntan al papel central de estos espacios en las programaciones convencionales de televisión y radio. [...]
Political talk shows -called "tertulias" (media gatherings) in Spain- are a dialogical opinion genre without a clear codification. Their wide-ranging presence and large audiences in the Spanish media system are the reason for the central role of this type of programming in radio and television. [...]

2017 - 10.3145/epi.2017.jul.06
El Profesional de la información, Vol. 26 Núm. 4 (2017) , p. 621-629  
4.
7 p, 4.6 MB La vida després de tocar el cel / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Ara, Núm. 3218 (20 d'octubre de 2019)
Ara Diumenge, (20 d'octubre de 2019) , p. 4-9  
5.
3 p, 2.2 MB Moure's lliure per créixer millor / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3327 (8 de febrer de 2020)
Ara Criatures, (8 de febrer de 2020) , p. 4-5  
6.
2 p, 2.4 MB Mare, pare, i per què jo no? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3292 (4 de gener de 2020)
Ara Criatures, (4 de gener de 2020) , p. 8-9  
7.
2 p, 10.2 MB 'Matxitrols': el masclisme es fa sentir a les xarxes / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3356 (8 de març de 2020) , p. 62-63  
8.
2 p, 5.0 MB Els 'youtubers' porten la ciència a milions de mòbils / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3322 (3 de febrer de 2020)  
9.
2 p, 10.3 MB Aplis que reforcen els estereotips / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3300 (12 de gener de 2020) , p. 54-55  
10.
2 p, 5.2 MB Més càstigs i educació contra l'assetjament digital als docents / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Ara, Núm. 3288 (30 de desembre de 2019) , p. 15  

Articles : 208 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Research literature 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
150 p, 2.3 MB Estudi de recepció d'un programa d'infosàtira en la joventut catalana : el cas del Polònia / Talavera Prat, Mar ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la recepció del Polònia per part de la joventut catalana, partint de l'estudi de l'infoentreteniment i de la diagnosi d'aquesta generació amb dos punts de referència, el món audiovisual i la seva connexió amb la política. [...]
El presente trabajo analiza la recepción del Polonia por parte de la juventud catalana, partiendo del estudio del infoentretenimento y de la diagnosis de esta generación con dos puntos de referencia, el mundo audiovisual y su conexión con la política. [...]
The current work analyses the Polonia's reception of Catalan youth, based on the research of the infotainment and the diagnosis of this generation with two landmarks, the audiovisual world and its connection with politics. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
106 p, 1.5 MB "Presencia y uso del infoentretenimiento en el periodismo deportivo a partir de las propuestas de 'El Chiringuito' y 'Charlas de Fútbol'" / Muñoz Fortó, Alejandro ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu és un dels que més s'ha vist afectat per l'auge de l'infoentreteniment, un gènere que, com el seu nom indica, uneix informació i entreteniment fins al punt que el producte periodístic perd la seva raó de ser i es converteix pràcticament en un xou. [...]
El periodismo deportivo es uno de los que más se ha visto afectado por el auge del infoentretenimiento, un género que, como su nombre indica, une información y entretenimiento hasta el punto de que el producto periodístico pierde su razón de ser y se convierte prácticamente en un show. [...]
The sportive journalism is one of the most affected by the boom of the infotainment, a genus that, like his name signifies, joins information and entertainment until the point that the journalistic product misses his reason of being and converts it practically at a show. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
80 p, 1.6 MB Els rols de gènere i la representació de les relacions afectivo-amoroses a les teen series. El cas d' Élite i Sex Education (Netflix) / Homs Farell, Xènia ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'actitud cap al sexe i les relacions amoroses és producte de l'experiència i de la immersió cultural i familiar pròpies de cada persona. Tenint en compte aquesta premissa, el present estudi s'interessa per analitzar la influència de les ficcions seriades protagonitzades i dirigides per a adolescents en l'establiment de rols de gènere i actituds estereotipades en les seves relacions personals. [...]
La actitud hacia el sexo y las relaciones amorosas es producto de la experiencia y de la inmersión cultural y familiar propias de cada persona. Teniendo en cuenta esta premisa, el presente estudio se interesa por analizar la influencia de las ficciones seriadas protagonizadas y dirigidas para adolescentes en el establecimiento de roles de género y actitudes estereotipadas en sus relaciones personales. [...]
The attitude towards sexual and amorous relationships is the product of each individual's experience and their cultural and family immersion. Taking this premise into account, the study is interested in analyzing the influence of fictional series starred and targeted to adolescents in establishing gender roles and stereotypical attitudes in their personal relationships. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
120 p, 1.4 MB "Y tú, ¿qué sabes del sexo?" : Un reportaje sobre la carencia de educación sexo afectiva en la sociedad / Poveda Rodríguez, Maria ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén investigar per què Espanya pateix una carència d'educació sexe afectiva i com la pornografia o les famílies són determinants en l'educació sexual dels joves.
Este trabajo pretende investigar por qué España padece una carencia de educación sexo afectiva y como la pornografía o las familias son determinantes en la educación sexual de los jóvenes.
This report has the aim of investigate why Spain has such a lack of sex education in their schools and how pornography and families are decisve in sex education.

2019
Grau en Periodisme [971]  
5.
142 p, 1.6 MB L'Escola Rural : d'escola oblidada a escola de referència. Projecte documental sobre el mètode acadèmic de l'entorn rural a Catalunya / Boet i Espona, Anna ; Clavero Polo, Júlia ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"L'escola rural: d'escola oblidada a escola de referència" és la preproducció d'un projecte documental audiovisual sobre el mètode educatiu i pedagògic empleat a l'entorn rural de Catalunya. Amb el gènere documental com a font informativa, es pretén donar veu a una alternativa d'aprenentatge que va més enllà del mètode acadèmic tradicional de les escoles ordinàries, organitzat per assignatures i per classes amb alumnes de la mateixa edat. [...]
"La escuela rural: de escuela olvidada a escuela de referencia" es la preproducción de un proyecto documental audiovisual sobre el método educativo y pedagógico empleado en el entorno rural de Cataluña. [...]
"The rural school: from school forgotten to school of reference" is the preproduction of an audiovisual documentary project of the educational method and pedagogical employee to the rural surroundings of Catalonia. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
145 p, 38.3 MB Som crítics? Atreveix-te a descobrir-ho : Curs d'educació mediàtica per alumnes de 4t d'ESO / Simó i Morales, Estel ; Carrillo Pérez, Nereida, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte "Som crítics?" és un curs didàctic que pretén despertar el raonament i l'esperit d'anàlisi cap als mitjans de comunicació, entre estudiants de 4t d'ESO. S'ofereixen continguts i activitats de suport al professorat, dividits en quatre blocs formatius. [...]
El proyecto "Som crítics?" es un curso didáctico que pretende despertar el razonamiento y el espíritu de análisis hacia los medios de comunicación, entre estudiantes de 4º de la ESO. Se ofrecen contenidos y actividades de soporte al profesorado, divididos en cuatro bloques formativos. [...]
"Som critics" project is a didactic course that aims for the increase of reasoning and analytic spirit towards the media amongst the 4th year ESO students. To teachers, will be offered support help and contents, divided into 4 blocks. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
30 p, 3.2 MB El tractament dels fets de l'1 d'octubre a la premsa europea : anàlisi del cas de The Times, el Corriere della Sera i Le Monde / Martínez Giner, Laura ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau pretén analitzar el tractament informatiu per part de la premsa europea del referèndum celebrat l'1 d'octubre de 2018 a Catalunya. La transcendència dels fets dins la història recent de Catalunya i el paper fonamental que Europa hi pot desenvolupar han motivat aquest estudi, que es realitzarà a partir de l'anàlisi de les peces informatives i interpretatives publicades als diaris The Times (Gran Bretanya), Corriere della Sera (Itàlia) i Le Monde (França) entre els dies 28 de setembre i 4 d'octubre.
Este trabajo de fin de grado pretende analizar el tratamiento informativo por parte de la prensa europea del referéndum celebrado el 1 de octubre de 2018 en Cataluña. La trascendencia de los hechos en la historia reciente de Cataluña y el papel fundamental que Europa puede desarrollar han motivado este estudio, que se realizará a partir del análisis de las piezas informativas e interpretativas publicadas en los periódicos The Times (Gran Bretaña), Corriere della Sera (Italia) y Le Monde (Francia) entre los días 28 de septiembre y 4 de octubre.
This project aims to analyze the informative coverage by the European press of the referendum held on October 1, 2018 in Catalonia. The transcendence of the events in recent history of Catalonia and the fundamental role that Europe can play on it have motivated this study, which will be based on the analysis of the informative and interpretative pieces published in The Times (Great Britain), Corriere della Sera (Italy) and Le Monde (France) between September 28 and October 4.

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
79 p, 5.0 MB On son les dones negres? : Feminisme africà i la representació de les dones africanes a la premsa catalana / Duodu, Beatrice ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un retrat del paper històric del feminisme africà i de la important labor que fa actualment permet comparar-lo amb la representació de les dones africanes a la premsa catalana. Veiem així, si relació corresponent o si està distorsionada per factors relacionats amb la història, els estereotips o la mateixa estructura dels diaris. [...]
Un retrato del papel histórico del feminismo africano y de la importante labor que hace actualmente permite compararlo con la representación de las mujeres africanas en la prensa catalana. Vemos así si la relación correspondiente o si está distorsionada por factores relacionados con la historia, los estereotipos o la misma estructura de los periódicos. [...]
A portrait of the historical role of african feminism and the important work that it is doing at the present time allows the comparison with the representation of african women in catalan press. It is possible to observe if this relation is correspondent or if it is distorted by factors related with history, stereotypes or the newspaper structure. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
93 p, 1.3 MB Los vídeos virales en la agenda mediática : ¿noticia o fascinación? / Tutuman, Ionut ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació inclouen amb freqüència continguts virals dins de la seva agenda per atreure el seu públic. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar deu vídeos virals i, amb l'ajuda de cinc professionals de la comunicació, determinar els criteris que han de complir per ésser inclosos a l'agenda mediàtica i observar si tenen alguna relació amb l'infoentreteniment.
Los medios de comunicación incluyen con frecuencia contenidos virales dentro de su agenda para atraer a su público. El objetivo principal de este trabajo es analizar diez vídeos virales y, con la ayuda de cinco profesionales de la comunicación, determinar los criterios que deben cumplir para ser incluidos en la agenda mediática y observar si tienen alguna relación con el infoentretenimiento.
The mass media often include viral content within their agenda in order to attract their public. The main objective of this work is to analyze ten viral videos and, with the help of five communication professionals, determine the criteria that need to be met to be included in the agenda media and observe if they have any relation with the infoentertainment.

2017
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 2 records found  
1.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
4 p, 125.6 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.