Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
4 p, 245.3 KB Ensenyant el còmic / Gómez Salamanca, Daniel ; Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
En esta reseña presentamos las reflexiones sobre la secuencia didáctica Hagamos un cómic ¡Historietistas en Acción!.
En aquesta ressenya presentem les reflexions al voltant de la seqüència didàctica Hagamos un cómic ¡Historietistas en Acción!.
In this review we present reflections on the teaching sequence Hagamos un cómic ¡Historietistas en Acción!.

2016 - 10.5565/rev/grafica.48
Grafica, Vol. 4 Núm. 7 (2016) , p. 61-64 (Ensayos y Reseñas)  
2.
19 p, 241.4 KB Estudi de cas sobre el tractament integrat del verb en una aula d'educació secundària / Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta investigació parteix de la tesi que és positiu dur a terme un tractament integrat en l'ensenyament de llengües, però cal veure fins a quin punt aquesta afirmació ha tingut una incidència sobre la pràctica docent diària. [...]
This paper is based on the assumption that it is positive to teach languages in an integrated way. Nevertheless, we must find out to what an extent this statement has an incidence on the daily practice of teachers. [...]
Este estudio parte de la tesis de que es positivo realizar un tratamiento integrado en la enseñanza de lenguas, pero es necesario ver hasta qué punto esta afirmación ha tenido una incidencia sobre la práctica docente diaria. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.626
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 43-61 (Articles)  
3.
5 p, 162.6 KB Interview : Grammar instruction and writing skills at secondary school. An interview with Debra Myhill / Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
Debra Myhill is Associate Dean in Research and Knowledge Transfer at College of Social Sciences and International Studies, University of Exeter (UK) where she is the Subject Leader of English with Media. [...]
Debra Myhill es Vice-Decana de Investigación y Transferencia del Conocimiento de la Facultad de Ciencias Sociales y Estudios Internacionales de la Universidad de Exeter (Reino Unido), donde es la coordinadora del curso de medios de comunicación en Inglés. [...]
Debra Myhill és Vice-Degana de Recerca i Transferència del Coneixement de la Facultat de Ciències Socials i Estudis Internacionals de la Universitat d'Exeter (Regne Unit), on és la coordinadora del curs de mitjans de comunicació en anglès. [...]
Debra Myhill est vice-doyen à la recherche et le transfert des connaissances, Faculté des sciences sociales et des études internationales à l'Université d'Exeter (Royaume-Uni), où il est le coordonnateur de stage de médias en anglais. [...]

2014 - 10.5565/rev/jtl3.578
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 2 (May-June 2014) , p. 89-93  
4.
5 p, 136.8 KB Ressenya / Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
Obra ressenyada: Joan-Lluís LLUÍS, A cremallengua. Elogi de la diversitat lingüística. Barcelona : Viena Edicions, 2011.
2014 - 10.5565/rev/jtl3.577
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 2 (May-June 2014) , p. 84-88  
5.
11 p, 275.2 KB Nota de l'editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Casadellà Matamoros, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.579
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 2 (May-June 2014) , p. i-xi  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.