Resultados globales: 26 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 4 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 20 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
7 p, 841.5 KB Ryming the Rythm and Measuring the Metre : Pooling Music & Language in the Classroom / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Songs are part of the teaching-learning processes of the language. However, music can contribute much more, in line with the proposals of the European Music Portfolio project: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Les cançons formen part dels processos d'ensenyament-aprenentatge de la llengua. Amb tot, la música pot aportar molt més, en la línia de les propostes del projecte European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Las canciones forman parte de los procesos de enseñanza-aprendizaje de la lengua. Con todo, la música puede aportar mucho más, en la línea de las propuestas del proyecto European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.6
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 37-43 (Articles)  

Documentos de investigación Encontrados 4 registros  
1.
248 p, 2.8 MB Música tradicional en el aula : las bandas de bronces de Tarapacá y sus aportaciones a la educación musical escolar : diseño, implementación y evaluación de una propuesta para trabajar en el aula / Valverde Ocáríz, Ximena, autor. ; Godall, Pere, supervisor acadèmic. ; Casals Ibañez, Albert, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.
Esta investigación comprende a la educación musical como una disciplina esencialmente interdisciplinar y, de esta forma, la convierte en una aportación para el desarrollo humano de forma integral. [...]
This research assumes the music education as an essentially interdisciplinary discipline, and, in this way, it turns on a contribution to human development in an integral way. For this end, the use of resources that come from traditional music makes of the learning experience an enriching and meaningful moment for the participants of the process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
119 p, 2.5 MB The music teachers' competencies from school to school / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibáñez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This project titled The music teachers' competencies from school to school seeks to identify whether the competences of a music teacher are different according to the school methodologies. For this purpose, we made a qualitative study and contrasted literature review, three interviews of music teachers that work in schools with different methodologies and the observation of their classes. [...]
El Treball de Fi de Grau titulat The music teachers' competencies from school to school pretén valorar si les competències d'un mestre de música són diferents segons l'escola on treballen. Per aquest objectiu, s'ha realitzat un estudi qualitatiu on hem contrastat bibliografia, tres entrevistes a tres mestres de música que treballen a escoles diferents en metodologia i n'hem observat les seves classes. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
3.
43 p, 757.3 KB Dansant aprenentatges : la creació de dansa a l'escola d'educació primària / Codina i Corrons, Mariona ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El meu Treball de Fi de Grau el centro en el paper que té i pot tenir la dansa dins l'escola d'educació primària i, en concret, en l'apartat de creació de dansa per part de l'alumnat. El treball consta de tres parts diferenciades on, primerament, s'analitza el marc teòric existent sobre dansa i, en concret, sobre dansa a l'escola. [...]
Mi Trabajo de Fin de Grado lo centro en el papel que tiene y puede tener la danza dentro de la escuela de educación primaria y, en concreto, en el apartado de creación de danza por parte del alumnado. [...]
I will base my final project on the role that dance has and may have in primary education schools and, specifically, in the field of dance creation by the students. The project is divided into three different parts in which, firstly, the existing theoretical field about dance and, specifically, about dance at school is studied. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
4.
56 p, 1.5 MB Música i matemàtiques : "Disseny, implementació i anàlisi d'una intervenció interdisciplinària a 3r de Primària" / Palou Sueiras, Maria ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les relacions entre la música i les matemàtiques són naturals i innegables. Diversos estudis i investigacions així ho demostren. Tot i això, a nivell educatiu no sempre s'aprofita aquesta ben entesa, i ens trobem amb comptades aportacions i propostes que integrin ambdues àrees. [...]
The relationship between music and mathematics are naturals and undeniable. Several studies and investigations prove it. However, in the educational level this advantage is not always well understood, and we only find a few contributions and proposals that include both areas. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
6 p, 198.4 KB Música y aprendizaje de lenguas en el marco competencial / Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Suárez Vilagran, Maria del Mar (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
En este contexto educativo actual, en que se potencia la interdisciplinariedad y se observa también la adquisición de competencias, observamos que el aprendizaje de lenguas puede ayudarse de la música en todos sus modos de expresión. [...]
2011  

Materiales académicos Encontrados 20 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 104.5 KB Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190] / Roquer Gonzalez, Jordi ; Martinez Trabal, Santos ; Gonzalez Martin, Cristina ; Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...]
Aplicar las metodologías de investigación según los criterios propios de la investigación en etnomusicología. Conocer las principales tecnologías aplicadas a la investigación en el ámbito de la etnomusicología. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
3 documentos
2.
6 p, 112.9 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Godall Castell, Pere ; Casals Ibáñez, Albert ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
. Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
3 documentos
3.
7 p, 119.2 KB Didàctica de la música I [102039] / Casals Ibáñez, Albert ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre els principis bàsics que fonamenten l'educació musical a les etapes d'Infantil i Primària 2. Conèixer i practicar els processos d'ensenyament-aprenentatge específics de l'àrea en les diferents etapes i cicles.
1. Comprender los principios básicos que fundamentan la educación musical en las etapas de Infantil y Primaria. 2. Conocer y practicar los procesos de enseñanza y aprendizaje específicos del área en las distintas etapas y ciclos.

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
5 p, 104.5 KB Didàctica de la música II [102038] / Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Coneixer i comprendre l'enfocament de la programacio de l'area en el marc curricular vigent: de les competencies a la programacio d'aula (continguts, objectius d'aprenentatge, criteris d'avaluacio, atencio a la diversitat). [...]
- Conocer y comprender el enfoque de la programación del área dentro del marco curricular vigente: de las competencias generales a la programación de aula (objetivos, contenidos, criterios de evaluación, etc. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
5 p, 76.8 KB Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190] / Roquer Gonzalez, Jordi ; Martinez Trabal, Santos ; Martinez Garcia, Sílvia ; Casals Ibáñez, Albert ; Badal Pérez-Alarcón, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. 1 -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...]
2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  
6.
5 p, 73.6 KB Didàctica de la música II [102038] / Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Coneixer i comprendre l'enfocament de la programacio de l'area en el marc curricular vigent: de les competencies a la programacio d'aula (continguts, objectius d'aprenentatge, criteris d'avaluacio, atencio a la diversitat). [...]
- To know and understand the approach to programme music within the current curriculum: from the competences to the classroom planning (objectives, contents, evaluation criteria, etc. ) - To know and develop appropriate class designs with respect to different educational realities - To reflect and learn the "know how to act" as a teacher through different ways of practice.
- Conocer y comprender el enfoque de la programación del área dentro del marco curricular vigente: de las competencias generales a la programación de aula (objetivos, contenidos, criterios de evaluación, etc. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
7 p, 92.5 KB Didàctica de la música I [102039] / Casals Ibáñez, Albert ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre els principis bàsics que fonamenten l'educació musical a les etapes d'Infantil i Primària 2. Conèixer i practicar els processos d'ensenyament-aprenentatge específics de l'àrea en les diferents etapes i cicles.
1. To know and understand the key principles that support music education in Early Childhood and Primary 2. To know and practise the music teaching-learning processes in the different educational stages and levels.
1. Comprender los principios básicos que fundamentan la educación musical en las etapas de Infantil y Primaria. 2. Conocer y practicar los procesos de enseñanza y aprendizaje específicos del área en las distintas etapas y ciclos.

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
10 p, 109.2 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón Velasco, Mar ; González Martín, Cristina ; Mora Romagosa, Josep Oriol ; Casals Ibáñez, Albert ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
5 p, 81.4 KB Metodologia de la Recerca en Ciències de la Música i Aplicació Interpretativa de la Recerca [42203] / Ballester Gibert, Jordi ; Rifé Santaló, Jordi ; Roquer Gonzalez, Jordi ; Getino Díez, Julia ; Casals Ibáñez, Albert ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) Demostrar el coneixement i la comprensió a un nivell avançat els fonaments teoricopràctics i les aplicacions metodològiques de la investigació en musicologia, en educació i en interpretació musicals. [...]
1) Demostrar el conocimiento y la comprensión a un nivel avanzado los fundamentos teórico-prácticos y las aplicaciones metodológicas de la investigación en musicología, en educación y en interpretación musicales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documentos
10.
6 p, 84.3 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Duran Gisbert, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  

Materiales académicos : Encontrados 20 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.