Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
17 p, 193.1 KB Trajectòries d'èxit i continuïtat acadèmica entre joves marroquins a Catalunya / Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Narciso Pedro, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Aoullad Sellam, Mustapha (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Casalta, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La literatura sobre l'aprofitament escolar de joves d'origen marroquí a Catalunya permet constatar la seva situació de desavantatge i el seu impacte en un menor rendiment i continuïtat acadèmica en nivells postobligatoris. [...]
La littérature sur la mise à profit de la scolarité de jeunes d'origine marocaine en Catalogne permet de constater leur situation de désavantage et l'impact de celle-ci sur un rendement et une continuité académiques moindres aux niveaux post-obligatoires. [...]

2013
Temps d'educació, Núm. 44 (2013) , p. 191-207  
2.
31 p, 972.4 KB Más allá de la «matrícula viva». La movilidad del alumnado y la gestión local de la escolarización en Cataluña / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Bereményi, Ábel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Casalta, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA))
El aumento de la movilidad del alumnado de las etapas preuniversitarias y, en especial, en los niveles de enseñanza obligatoria, se ha considerado una de las problemáticas más destacadas de la última década en España. [...]
The increase in student mobility in pre-university education, and especially within compulsory education, has been regarded as one of the most challenging problems in the last decade in Spain. Processes to incorporate students in mobility programmes and the management of their mobility are viewed and addressed differently by regional and local administrations as well as by schools. [...]

2012 - 10.5565/rev/papers/v97n2.394
Papers : revista de sociologia, Vol. 97, Núm. 2 (abril-juny 2012) , p. 311-341  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.