1.
|
103 p, 2.4 MB |
YO, PERIODISMO : periodismo Independiente en Redes Sociales
/
Zambrana Castro, Antonio ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Jo, Periodisme és un curs en línia que tracta de preparar tots aquells periodistes que vulguin treballar de forma independent a xarxes socials. Aquest TFG consisteix en un pla d'empresa que permet emprendre així com treure el curs formatiu al mercat. Yo, Periodismo es un curso online que trata de preparar a todos aquellos periodistas que deseen trabajar de forma independiente en redes sociales. Para ello, este TFG consiste en un plan de empresa que permite emprender así como sacar el curso formativo al mercado. Me, Journalism is an online course that aims to prepare all those journalists who wish to work independently on social media. This TFG consists of a business plan that allows entrepreneurship as well as to bring the training course to the market.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
|
3.
|
135 p, 20.2 MB |
Les narratives periodístiques a Tiktok : anàlisi de casos i creació d'El lloro de TikTok
/
Minguella Ayuso, Laura ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fa una anàlisi dels comptes de Tik Tok d'Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que serveix de base per crear El lloro de TikTok, un compte en aquesta plataforma per difondre continguts informatius en català i adreçats a la generació Z. Este trabajo hace una análisis de las cuentas de Tik Tok de Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que sirve de base para crear El lloro de TikTok, una cuenta en esta plataforma para difundir contenidos informativos en catalán y pensados para la generación Z. This paper analizes the Tik Tok accounts of Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 and Catalunya Ràdio as a basis to create El lloro de TikTok, an account on this platform to disseminate informative contents in catalan and designed for gen Z.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
117 p, 6.9 MB |
La Fórmula : com crear una revista de Formula-1 de distribució nacional
/
Martín Moreno, Carles ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball avalua la viabilitat de crear una revista de Formula-1 de distribució nacional. En primer lloc, analitza el sector i la situació en què es troben consumidors, anunciants i competència. [...] Este trabajo evalúa la viabilidad de crear una revista de Formula-1 de distribución nacional. En primer lugar, analiza el sector y la situación en la que se encuentran consumidores, anunciantes y competencia. [...] This project evaluates the feasibility of creating a nationally distributed Formula-1 magazine. First, it analyses the sector and the situation of consumers, advertisers and competition. Then, it studies the economic profitability and shows the contents and design.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
|
6.
|
144 p, 7.2 MB |
La creación de un podcast: "Hoy se Sale"
/
Eguren Villar, Ana ;
Hurtado Inocencio, Alejandro ;
Israel Martínez, Lara ;
Mimbrero Gallardo, Gemma ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació del podcast "Hoy se Sale" neix amb l'objectiu apropar als joves el format radiofònic a través del mercat del podcast, que actualment es troba en auge. Un producte que pot ser consumit en qualsevol moment i espai, a més a més, de ser una forma fàcil i econòmica de captar audiència. [...] La creación del podcast "Hoy se Sale" nace con el objetivo de acercar a los jóvenes el formato radiofónico a través del mercado del podcast, que actualmente esta en auge. Un producto que puede ser consumido en cualquier momento y lugar, además de ser una forma fácil y económica de captar audiencia. [...] The creation of the podcast "Hoy se Sale" was born with the aim to bring the radio format closer to the youth through the podcast market, which is currently booming. A product that can be consumed at any time and place, as well as being an easy and inexpensive way to attract an audience. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
141 p, 2.7 MB |
Las nuevas plataformas de consumo de series de ficción televisivas
/
Villar Garrido, Clara ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, ens trobem en un moment de creixement extrem pel que fa al consum i la producció de sèries de ficció televisiva. La creixent demanda dins aquest àmbit ha estat la principal causant del sorgiment i evolució dramàtics de les noves plataformes de video on demand, que no tan sols estan revolucionant els hàbits de consum, sinó el futur de la televisió tal com la coneixem. [...] Actualmente, nos hallamos en un momento de auge en cuanto al consumo y producción de series de ficción televisiva. La creciente demanda en este ámbito ha sido la principal causante del surgimiento y evolución dramáticos de las nuevas plataformas de video on demand, que no sólo están revolucionando los hábitos de consumo, sino el futuro de la televisión tal y como la conocemos. [...] In this right moment, we are living a moment of growth in consumption and production of television fiction series. The growing demand in this same area has been the main cause of the dramatic emergence and evolution of new services of video on demand, which are not just revolutionizing consumer's habits but the future of television as we know. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
82 p, 7.8 MB |
Pla d'empresa per a responsable de comunicació especialitzat en activitats culturals
/
Salvador Vilella, Oriol ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau conté un pla d'empresa en el que es defineixen les característiques d'un projecte professional propi anomenat "SALVADOR I Communication & PR", que té per objectiu posicionar-me en el mercat professional dels sectors de la comunicació i la cultura com a responsable de comunicació - relació amb mitjans, gestió de xarxes socials, etc. [...] Este Trabajo Fin de Grado contiene un plan de empresa en el que se definen las características de un proyecto profesional propio, llamado "ORIOL SALVADOR I Communication & PR", que tiene por objetivo posicionarme en el mercado profesional de los sectores de la comunicación y la cultura como responsable de comunicación - relación con medios, gestión de redes sociales, etc. [...] This final project contains a business plan that describes the characteristics of a personal professional project named "ORIOL SALVADOR / Communication & PR" which aims to position myself in the labor market in the sectors of communication and culture as defined responsible communication - media relations, social media management, etc. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
105 p, 1.8 MB |
Els nois de Sabac: d'alumnes a campions d'Europa
/
Graell Núñez, Aleix ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és començar un reportatge narratiu sobre la Metaloplastika de Sabac. Conta amb 3 perspectives, la documentació acadèmica de les tècniques i estil del periodisme narratiu, treballar sobre context històric del tema escollit (Iugoslàvia anys 1980) i finalment, el disseny d'estratègies de promoció i producció del reportatge en l'entorn professional actual del periodisme a l'Estat Espanyol. El objetivo del presente trabajo es empezar un reportaje narrativo sobre la Metaloplastika de Sabac. Tiene 3 facetas: la documentación académica de las técnicas y estilo del periodismo narrativo, trabajar el contexto histórico del tema escogido (Yugoslavia años 1980) y finalmente el diseño de estrategias de promoción y producción del reportaje en el entorno económico del periodismo actual en el Estado Español. This paper aims to produce a narrative article about Metaloplastika Sabac. It has three faces; one hand, the academic research about the techniques and style of narrative journalism, plus the research about the History about the article's theme (Yugoslavia in the 1980'). [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|