Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
629 p, 2.8 MB Canvi i continuïtat : conceptes clau en l'ensenyament de les ciències socials en l'educació secundària obligatòria / Pons, Manel ; Casas Vilalta, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'objectiu general de la tesi és investigar els encerts i les dificultats que tenen els alumnes d'Educació Secundària Obligatòria en la construcció dels conceptes clau de canvi i continuïtat. L'opció d'ordenar el currículum escolar de Ciències Socials a partir dels conceptes clau, formulada en el seu moment al món educatiu anglosaxó, ha estat introduïda i defensada al nostre país per la doctora Pilar Benejam. [...]
This Ph. D. Thesis aims to investigate how secondary students construct the key social concept of «continuity and change». We are especially interested in examining the cases in which they manage to build up such knowledge and also the problem-solving processes they go through. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
2 documents
2.
531 p, 2.2 MB Las Condiciones del cambio en la enseñanza de la geografía : análisis de innovaciones operadas en el temario de la geografía escolar por un grupo de docentes que participaron de la capacitación en la ciudad de Buenos Aires durante 2002-2004 / Fernández Caso, María Victoria ; Casas Vilalta, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El objetivo de esta investigación ha sido explorar las condiciones del cambio curricular a partir de la identificación, análisis e interpretación de las concepciones y prácticas vinculadas con la innovación de un grupo de profesores de secundaria con formación inicial no universitaria, que participó de la capacitación en el Centro de Pedagogías de Anticipación (CePA) de la Ciudad de Buenos Aires. [...]
The research examines an innovative experience undertaken by a group of high-school teachers trained at the Center for Anticipatory Learning Techniques (Centro de Pedagogías de Anticipación, CePA) of Buenos Aires City, who were not initially university graduates, in order to explore the conditions surrounding curricular change through the identification, analysis and interpretation of the conceptual and practical dimensions underpinning their experience. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.