Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
28 p, 311.7 KB La construcció del coneixement gramaticals en aprenents d'educació primaria i secundària : algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb / Casas i Deseures, Mariona (Universitat de Vic) ; Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El verb és una de les categories que una gramàtica escolar ha d’abordar necessàriament, tant pel que fa al coneixement de la noció i de la seva relació amb altres categories, com per la funció fonamental que pren en l’escriptura. [...]
The verb is one of the categories that a school grammar must necessarily face, not only in terms of the knowledge of the concept and the relationship with other categories, but also in terms of the role it plays in writing. [...]

2017 - 10.7203/Caplletra.63.10396
Caplletra, Núm. 63 (2017) , p. 111-138  
2.
22 p, 174.9 KB La construcció del coneixement sobre el verb en alumnes de 3r i 6è d’educació primària / Casas i Deseures, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat de Vic
Aquest article explora el coneixement declaratiu i els criteris de reconeixement de la categoria gramatical verb en alumnes de 3r i 6è d’educació primària. La hipòtesi de què parteix és que el verb és una de les nocions lingüístiques més complexes i, per tant, més controvertides com a objecte didàctic. [...]
2012 - 10.5565/rev/jtl3.462
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 43-64  
3.
19 p, 144.4 KB L’actuació discursiva d’un mestre novell en una classe de llengua catalana : gestió de l’aula i construcció del coneixement / Casas i Deseures, Mariona (Universitat de Vic)
Aquest article presenta un estudi de cas que analitza la interacció a l’aula en l’ensenyament-aprenentatge de llengua catalana a quart de primària. Concretament, l’anàlisi se centra en l'actuació discursiva oral d’un mestre novell des del punt de vista de les estratègies que utilitza per gestionar l'aula i per construir coneixement. [...]
Este artículo presenta un estudio de caso que analiza la interacción en el aula en el proceso de enseñanza-aprendizaje de lengua catalana en cuarto de primaria. Concretamente, el análisis se centra en la actuación discursiva oral de un maestro novel desde el punto de vista de las estrategias que utiliza para gestionar el aula y para construir conocimiento. [...]
This article presents a case study analysing interaction in the classroom in Catalan language teaching and learning in the fourth year of primary school. In specific terms, the analysis focuses on the oral discursive behaviour of an inexperienced teacher, and considers the classroom management and knowledge building strategies used. [...]
Cet article présente une étude de cas qui analyse l’interaction dans la classe dans l’enseignement-apprentissage de langue catalane au Cours Moyen 1ère année (CM1). Concrètement, l’analyse cible l’actuation discursive orale d’un instituteur débutant du point de vue des stratégies qu’il utilise pour gérer sa classe et pour construire de la connaissance. [...]

2009 - 10.5565/rev/jtl3.36
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 1, Núm. 1 ( 2009) , p. 65-85  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.