1.
|
4 p, 99.6 KB |
Aplicacions Forenses: Procediments de Caràcter Penal [44454]
/
Castellà Mate, Judit ;
Cantera Espinosa, Leonor M ;
Casado Gomez, Manuel ;
Garrido Gaitán, Elena ;
Pina Ríos, Rocio
En aquest mòdul treballarem els àmbits d'aplicació forense, aportant a l'alumnat conceptes específics de l'àmbit penal: Estat mental de l'acusat, psicopatologia forense, consum de tòxics, abús sexual infantil, victimització per raó de gènere (sexual i de parella), perfilació criminal, predicció de violència, assessorament i ratificació, assetjament sexual i per raó de gènere. In this module we will work on areas of forensic application, providing students with specific concepts in the criminal field: mental state of the defendant, forensic psychopathology, toxic addiction, child sexual abuse, gender victimization (sexual and partner), criminal profiling, prediction of violence, counseling and ratification, sexual and gender-based harassment. En este módulo trabajaremos los ámbitos de aplicación forense, aportando al alumnado conceptos específicos del ámbito penal: Estado mental del acusado, psicopatología forense, consumo de tóxicos, abuso sexual infantil, victimización por razón de género (sexual y de pareja), perfilación criminal, predicción de violencia, asesoramiento y ratificación, acoso sexual y por razón de género.
2022-23
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 111.4 KB |
Processos Psicològics: Memòria [102604]
/
Castellà Mate, Judit ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Pina Ríos, Rocio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
En semestres anteriors s'han estudiat diferents processos psicològics inclosos percepció, atenció, motivació, emoció i aprenentatge. En aquesta assignatura s'estudien els sistemes, processos i tipus de representació de la memòria humana i la seva relació amb els processos estudiats anteriorment. [...] In previous semesters, different cognitive processes have been studied, including perception, attention, motivation, emotion and learning. In this subject, the systems, processes, and types of representation of human memory and their relationship with other cognitive processes are studied. [...] En semestres anteriores se han estudiado distintos procesos psicológicos incluidos percepción, atención, motivación, emoción y aprendizaje. En esta asignatura se estudian los sistemas, procesos y tipos de representación de la memoria humana y su relación con los procesos estudiados anteriormente. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 107.2 KB |
Gestió del Temps [102562]
/
Castellà Mate, Judit ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...] Time is not a specific stimulus that activates any sensory receptor and, nevertheless, it is still an explicit and implicit dimension of human behaviour. The reality of time is only perceived through changes in the different stimuli, for example in location, texture, shape, etc. [...] El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 114.4 KB |
Processos Psicològics: Memòria [102604]
/
Castellà Mate, Judit ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Pina Rios, Rocio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
En semestres anteriors s'han estudiat diferents processos psicològics inclosos percepció, atenció, motivació, emoció i aprenentatge. En aquesta assignatura s'estudien els sistemes, processos i tipus de representació de la memòria humana i la seva relació amb els processos estudiats anteriorment. [...] In previous semesters, different cognitive processes have been studied, including perception, attention, motivation, emotion and learning. In this subject, the systems, processes, and types of representation of human memory and their relationship with other cognitive processes are studied. [...] En semestres anteriores se han estudiado distintos procesos psicológicos incluidos percepción, atención, motivación, emoción y aprendizaje. En esta asignatura se estudian los sistemas, procesos y tipos de representación de la memoria humana y su relación con los procesos estudiados anteriormente. [...]
2021-22 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 108.0 KB |
Gestió del Temps [102562]
/
Castellà Mate, Judit ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...] Time is not a specific stimulus that activates any sensory receptor and, nevertheless, it is still an explicit and implicit dimension of human behaviour. The reality of time is only perceived through changes in the different stimuli, for example in location, texture, shape, etc. [...] El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]
2021-22 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
6.
|
8 p, 119.4 KB |
Processos Psicològics: Memòria [102604]
/
Baqués Cardona, Josep ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Pina Rios, Rocio ;
Castellà Mate, Judit ;
Brunat Parra, Eva ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
En semestres anteriors s'han estudiat diferents processos psicològics inclosos percepció, atenció, motivació, emoció i aprenentatge. En aquesta assignatura s'estudien els sistemes, processos i tipus de representació de la memòria humana i la seva relació amb els processos estudiats anteriorment. [...] En semestres anteriores se han estudiado distintos procesos psicológicos incluidos percepción, atención, motivación, emoción y aprendizaje. En esta asignatura se estudian los sistemas, procesos y tipos de representación de la memoria humana y su relación con los procesos estudiados anteriormente. [...]
2020-21 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 106.9 KB |
Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577]
/
Castellà Mate, Judit ;
Moix Queralto, Jenny ;
Chamarro Lusar, Andrés ;
Pons Bauzá, Joan ;
Pina Rios, Rocio ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...] Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]
2020-21 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 107.4 KB |
Gestió del Temps [102562]
/
Castellà Mate, Judit ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...] El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]
2020-21 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 105.7 KB |
Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577]
/
Castellà Mate, Judit ;
Moix Queralto, Jenny ;
Soler Vilageliu, Olga ;
Chamarro Lusar, Andrés ;
Determinar Pds, A. ;
Pina Rios, Rocio ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...] Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]
2019-20 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
10.
|
4 p, 105.5 KB |
Gestió del Temps [102562]
/
Castellà Mate, Judit ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...] El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]
2019-20 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|