Resultats globals: 22 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 16 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
86 p, 6.8 MB Spotify, gigante de la música en streaming, sigue sin beneficios constantes : Plan de marketing y comunicación para conseguirlos. / Palazón Villarino, Sara ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment (maig 2019), Spotify és el major servei de música en streaming del món amb més de 200 milions d'usuaris. És la referencia musical en el sistema d'implantació del concepte: "tenir música al moment a qualsevol lloc". [...]
Actualmente (mayo 2019), Spotify es el mayor servicio de música en streaming del mundo con más de 200 millones de usuarios. Es la referencia musical en el sistema de implantación del concepto: "tener música al momento y en cualquier lugar". [...]
Today (May 2019), Spotify is the world's largest streaming music service with more than 200 million users. It is the musical reference in the system of implantation of the concept "to have music at the moment and anywhere". [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
81 p, 15.8 MB Creación y desarrollo de un plan de negocio : WeTeam, la startup que ayudará a los deportistas a encontrar equipo. / Boix Sánchez, Marcos ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació i desenvolupament d'una nova línia de negoci que ajudarà tant als apassionats i practicants dels esports d'equip, com als mateixos clubs. Es tracta d'una plataforma web -que comptarà amb la seva pròpia app mòbil- en la qual qualsevol equip d'Europa, independentment del seu nivell, pugui publicar vacants en les seves files i que aquells interessats apliquin per a poder cobrir-les.
El proyecto consiste en la creación y desarrollo de una nueva línea de negocio que ayudará tanto a los apasionados y practicantes de los deportes de equipo, como a los mismos clubes. Se trata de una plataforma web -que contará con su propia app móvil- en la que cualquier equipo de Europa, independientemente de su nivel, pueda publicar vacantes en sus filas y que aquellos interesados apliquen para poder cubrirlas.
The project consists in the creation and development of a new line of business that will help passionate and practitioners of team sports, and the clubs themselves. It treats of a web platform -which will have its own mobile app- in which any team in Europe, regardless of their level, can publish vacancies in their ranks and those who are interested apply to cover them.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
197 p, 56.9 MB Pla de comunicació per als Castellers de Sabadell : una mirada creativa al món casteller / Armengol Vilella, Georgina ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La cultura és un element clau que fomenta el creixement de la humanitat. Els castellers de la societat catalana estan entre totes les agrupacions culturals que vetllen per aquestes necessitats d'autorealització, i s'han convertit al pas del temps en una tradició diferenciadora de la cultura a Catalunya. [...]
La cultura es un elemento clave que fomenta el crecimiento de la humanidad. Los castellers de la sociedad catalana están entre todas las agrupaciones culturales que velan por estas necesidades de autorrealización, y se han convertido en una tradición diferenciadora de la cultura en Cataluña. [...]
Culture is a key element that encourages the growth of humanity. Castellers of the catalan society are among all the cultural groups that look after these needs for self-realization and have become over time a tradition that differentiates culture in Catalonia. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
83 p, 4.2 MB "Ciencia a pie de calle", un programa radiofónico de divulgación científica en Cataluña sobre los avances más recientes explicados en lenguaje coloquial. / León Sánchez, Rocío ; Márquez Abellán, Nicole ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un programa radiofònic de divulgació científica en l'àmbit de Catalunya, emès setmanalment a partir de setembre cada dimecres a les 13:30 h. Cada programa tractarà un nou concepte o avenç científic introduït amb un petit reportatge. [...]
Creación de un programa radiofónico de divulgación científica en el ámbito de Cataluña, emitido semanalmente a partir de septiembre cada miércoles a las 13:30 h. Cada programa tratará un nuevo concepto o avance científico introducido con un pequeño reportaje. [...]
Creation of a radio programme for scientific dissemination in the area of Catalonia, broadcast weekly from September every Wednesday at 13:30 h. Each program will deal with a new concept or scientific advance introduced with a small report. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
5.
51 p, 4.2 MB Creació d'un dating show televisiu : Cita a Prova / Valls Julià, Marta ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un nou programa televisiu de cites. En cada programa, quatre parelles dividides segons la tribu urbana en la que es sentin representats, es sotmetran a una prova de compatibilitat, dirigida per una coach, per trobar la seva ànima bessona. [...]
Creación de un nuevo programa televisivo de citas. En cada programa, cuatro parejas divididas según la tribu urbana en la que se sientan representados, se someterán a una prueba de compatibilidad, dirigida por una coach, para encontrar su alma gemela. [...]
Creation of a new television dating program. In each program, four couples divided according to the urban tribe in whom they feel represented will go trought compatibility test, directed by a coach, to find them soul sister. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
70 p, 3.5 MB Plan estratégico de lanzamiento y comunicación de la marca Milo, de Nestlé, en España / Ariza Soisa, Paula ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Milo, de Nestlé, és una marca de beguda soluble composta per cacau en pols i malt per ser diluïda en llet. Està directament relacionada amb l'esmorzar, l'energia i l'esport, sent en els seus inicis (1934) una beguda dirigida a esportistes. [...]
Milo, de Nestlé, es una marca de bebida soluble compuesta por cacao en polvo y malta para ser diluida en leche. Está directamente relacionada con el desayuno, la energía y el deporte, siendo en sus inicios (1934) una bebida dirigida a deportistas. [...]
Milo, from Nestlé, is a brand of soluble drink composed of cocoa powder and malt to be diluted in milk. It is directly related to breakfast, energy and sports, being in its infancy (1934) a drink aimed at athletes. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 99.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Rabanal Ramirez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
7 p, 109.4 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 85.9 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant un projecte anual algunes de les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante un proyecto anual algunas de las diferentes técnicas creativas de - Crear, producir, realizar algunas piezas creativas bajo el paraguas de un proyecto an.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
7 p, 86.3 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
7 p, 86.3 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant un projecte anual algunes de les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
7 p, 89.6 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
6 p, 88.4 KB Comunicació Comercial [42225] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. [...]
- Planificar y desarrollar campañas de comunicación comercial, con especial énfasis en el desarrollo de una estrategia de marca o un plan de comunicación de una empresa o un producto o servicio. - Tener una actitud creativa e innovadora, y desarrollar habilidades directivas y de comunicación oral y escrita. [...]

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
9.
9 p, 41.2 KB Comunicació Comercial [42225] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. [...]
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
10.
8 p, 117.7 KB Comunicació Comercial [42225] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. [...]
- Planning and developing marketing communication campaigns, with special emphasis on the development of a brand strategy and communication plan of a company or a product or service. - Developing a creative and innovative attitude, management skills and oral and written communication skills. [...]

2014-15
Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.