Results overview: Found 12 records in 0.01 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 10 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
21 p, 74.5 KB La evaluación de la calidad televisiva y su trascendencia social (El caso Español) / Montoya Vilar, Norminanda (LAICOM) ; Rodríguez Bravo, Ángel (LAICOM) ; Mas Manchón, Lluís (LAICOM) ; Gallego Gordo, Miguel Ángel (LAICOM) ; Castellblanque, Mariano R. (LAICOM) ; Fórum Nacional de Professores Jornalismo
"Quality Communication" es un proyecto pionero que pretende crear un protocolo de control de la calidad de los programas de TV. Esto es, tratamos de encontrar el modo de medir los valores sociales educativos y morales de los productos audiovisuales, con el objetivo de otorgar una puntuación y un sello de calidad (QC) con reconocimiento internacional.
2009
Encontro Nacional de Professores de Jornalismo, 12è : 2009  

Research literature 1 records found  
1.
84 p, 9.7 MB El Proceso creativo de la redacción de textos en la comunicación publicitaria / Castellblanque, Mariano R. ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
5 documents

Course materials 10 records found  
1.
4 p, 562.1 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanqué, Mariano R. ; Fajula, Anna ; Camps, Joan R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
2.
5 p, 535.4 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Fajula, Anna ; Camps, Joan R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
3.
7 p, 1.3 MB Teoria i Història de la publicitat [0000] / Herreros Arconada, Mario ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Castellblanque, Mariano Ramiro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1991-92
Llicenciat en Periodisme [72]  
4.
3 p, 319.2 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Ricarte, José Maria ; Castellblanque, Mariano R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1993-94
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
3 p, 321.7 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Ricarte, José Maria ; Castellblanque, Mariano R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1994-95
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
6.
4 p, 680.7 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1995-96
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
9 p, 1.7 MB Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi. [20696] / Herreros Arconada, Mario ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soler, P. ; Castellblanque, Mariano R. ; Ventura, J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
8.
5 p, 812.0 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Barrabino, A. ; Wakefield, R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
5 p, 776.6 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
10.
4 p, 37.0 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Fajula, Anna ; Camps, Joan R. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

See also: similar author names
15 Castellblanque, Mariano
1 Castellblanque, Mariano Ramiro
11 Castellblanqué, Mariano R.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.