Resultats globals: 59 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials acadèmics, 46 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
21 p, 74.5 KB La evaluación de la calidad televisiva y su trascendencia social (El caso Español) / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Mas Manchón, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Gallego Gordo, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Castellblanque, Mariano (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Fórum Nacional de Professores Jornalismo
"Quality Communication" es un proyecto pionero que pretende crear un protocolo de control de la calidad de los programas de TV. Esto es, tratamos de encontrar el modo de medir los valores sociales educativos y morales de los productos audiovisuales, con el objetivo de otorgar una puntuación y un sello de calidad (QC) con reconocimiento internacional.
2009
Encontro Nacional de Professores de Jornalismo, 12è : 2009  

Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
124 p, 27.0 MB El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA / Bernabeu Vara, Èlia ; Crespo Doncel, Daniel ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...]
¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...]
Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
197 p, 4.6 MB E-sports : plan de comunicación para la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) en España / Lobera Arroyo, Helena ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esports electrònics s'han convertit en un fenomen econòmic i social que any rere any creix en ingressos i en audiències, la qual cosa deixa entreveure un gran potencial econòmic i de comunicació. [...]
Los deportes electrónicos se han convertido en un fenómeno económico y social que año tras año crece en ingresos y en audiencias, lo que deja entrever un gran potencial económico y de comunicación. [...]
Electronic sports have become an economic and social phenomenon that is growing year after year in terms of income and audiences, which reveals a great economic and communication potential. This work aims to investigate and analyse the situation of e-sports in Spain, and to develop a specific communication plan for the Liga de Videojuegos Profesional (LVP).

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
181 p, 30.5 MB La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1 / Budó Baides, Judit ; Raluy i Faus, Marc ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. [...]
This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
223 p, 16.9 MB Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real / López Barreto, Amanda ; Mata Torner, Laia ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries).
Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías).
This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
140 p, 97.8 MB Plan de comunicación para posicionar Spotify como plataforma de música en streaming líder en la concienciación sobre el cambio climático / Güell Domingo, Alba ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Spotify, la plataforma de música en streaming amb més subscriptors del món amb 124 milions (maig de 2020), manca de valors socials associats a la marca, la qual cosa la situa per darrere de la seva competència pel que fa a responsabilitat social. [...]
Spotify, la plataforma de música en streaming con más suscriptores del mundo con 124 millones (mayo de 2020), carece de valores sociales asociados a la marca, lo cual la sitúa por detrás de su competencia en cuanto a responsabilidad social. [...]
Spotify, the music streaming platform with most subscribers worlwide with 124 million suscribers (May of 2020), lacks in social values associated to the brand. Consequently, it is positioned behind its competitors in terms of social responsability. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
86 p, 6.8 MB Spotify, gigante de la música en streaming, sigue sin beneficios constantes : plan de marketing y comunicación para conseguirlos / Palazón Villarino, Sara ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment (maig 2019), Spotify és el major servei de música en streaming del món amb més de 200 milions d'usuaris. És la referencia musical en el sistema d'implantació del concepte: "tenir música al moment a qualsevol lloc". [...]
Actualmente (mayo 2019), Spotify es el mayor servicio de música en streaming del mundo con más de 200 millones de usuarios. Es la referencia musical en el sistema de implantación del concepto: "tener música al momento y en cualquier lugar". [...]
Today (May 2019), Spotify is the world's largest streaming music service with more than 200 million users. It is the musical reference in the system of implantation of the concept "to have music at the moment and anywhere". [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
81 p, 15.8 MB Creación y desarrollo de un plan de negocio : WeTeam, la startup que ayudará a los deportistas a encontrar equipo / Boix Sánchez, Marcos ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació i desenvolupament d'una nova línia de negoci que ajudarà tant als apassionats i practicants dels esports d'equip, com als mateixos clubs. Es tracta d'una plataforma web -que comptarà amb la seva pròpia app mòbil- en la qual qualsevol equip d'Europa, independentment del seu nivell, pugui publicar vacants en les seves files i que aquells interessats apliquin per a poder cobrir-les.
El proyecto consiste en la creación y desarrollo de una nueva línea de negocio que ayudará tanto a los apasionados y practicantes de los deportes de equipo, como a los mismos clubes. Se trata de una plataforma web -que contará con su propia app móvil- en la que cualquier equipo de Europa, independientemente de su nivel, pueda publicar vacantes en sus filas y que aquellos interesados apliquen para poder cubrirlas.
The project consists in the creation and development of a new line of business that will help passionate and practitioners of team sports, and the clubs themselves. It treats of a web platform -which will have its own mobile app- in which any team in Europe, regardless of their level, can publish vacancies in their ranks and those who are interested apply to cover them.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
197 p, 56.9 MB Pla de comunicació per als Castellers de Sabadell : una mirada creativa al món casteller / Armengol Vilella, Georgina ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La cultura és un element clau que fomenta el creixement de la humanitat. Els castellers de la societat catalana estan entre totes les agrupacions culturals que vetllen per aquestes necessitats d'autorealització, i s'han convertit al pas del temps en una tradició diferenciadora de la cultura a Catalunya. [...]
La cultura es un elemento clave que fomenta el crecimiento de la humanidad. Los castellers de la sociedad catalana están entre todas las agrupaciones culturales que velan por estas necesidades de autorrealización, y se han convertido en una tradición diferenciadora de la cultura en Cataluña. [...]
Culture is a key element that encourages the growth of humanity. Castellers of the catalan society are among all the cultural groups that look after these needs for self-realization and have become over time a tradition that differentiates culture in Catalonia. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
83 p, 4.2 MB "Ciencia a pie de calle", un programa radiofónico de divulgación científica en Cataluña sobre los avances más recientes explicados en lenguaje coloquial / León Sánchez, Rocío ; Márquez Abellán, Nicole ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un programa radiofònic de divulgació científica en l'àmbit de Catalunya, emès setmanalment a partir de setembre cada dimecres a les 13:30 h. Cada programa tractarà un nou concepte o avenç científic introduït amb un petit reportatge. [...]
Creación de un programa radiofónico de divulgación científica en el ámbito de Cataluña, emitido semanalmente a partir de septiembre cada miércoles a las 13:30 h. Cada programa tratará un nuevo concepto o avance científico introducido con un pequeño reportaje. [...]
Creation of a radio programme for scientific dissemination in the area of Catalonia, broadcast weekly from September every Wednesday at 13:30 h. Each program will deal with a new concept or scientific advance introduced with a small report. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
3 documents
10.
51 p, 4.2 MB Creació d'un dating show televisiu : Cita a Prova / Valls Julià, Marta ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un nou programa televisiu de cites. En cada programa, quatre parelles dividides segons la tribu urbana en la que es sentin representats, es sotmetran a una prova de compatibilitat, dirigida per una coach, per trobar la seva ànima bessona. [...]
Creación de un nuevo programa televisivo de citas. En cada programa, cuatro parejas divididas según la tribu urbana en la que se sientan representados, se someterán a una prueba de compatibilidad, dirigida por una coach, para encontrar su alma gemela. [...]
Creation of a new television dating program. In each program, four couples divided according to the urban tribe in whom they feel represented will go trought compatibility test, directed by a coach, to find them soul sister. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 46 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.0 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Lazaro Pernias, Patrícia ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el rol de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins de l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant a Above The Line (ATL) com a Below The Line (BTL) ideant i escrivint tota mena de peces publicitàries. [...]
To know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and its operational development both in Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces. [...]
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 104.4 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 101.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 100.3 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
7 p, 108.8 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
3 p, 99.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
7 p, 109.4 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
4 p, 562.1 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
5 p, 535.4 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic [20672] / Castellblanque, Mariano ; Fajula, Anna ; Camps Monsech, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Materials acadèmics : 46 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
8 Castellblanque, Mariano,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.