Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
15 p, 289.0 KB La publicidad interactiva en España : inversión y análisis del entorno publicitario / Cea, Nereida (Escuela Superior de Comunicación y Empresa - ESCO (Granada, Andalusia))
En poco más de una década Internet se ha convertido en el primer medio publicitario en los mercados de referencia. El artículo aborda algunos de los hechos más relevantes para el estudio de la economía de la publicidad interactiva, esencialmente desde la perspectiva de la gestión publicitaria. [...]
In little more than a decade the Internet has become the largest advertising medium in the relevant markets. The article discusses some of the most relevant facts in the study of the economics of interactive advertising, primarily from the perspective of advertising management. [...]

2012 - 10.5565/rev/qp.52
Questiones publicitarias, Núm. 17 (2012) , p. 24-38 (Artículos de investigación)  

See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.