Results overview: Found 7 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 4 records found
Course materials, 2 records found
Articles 1 records found  
1.
13 p, 2.1 MB Los iurats de Mallorca y su potestad normativa en la Baja Edad Media / Cerdà Company, Joaquin
1990 - 10.5565/rev/medievalia.224
Medievalia, Núm. 9 (1990) , p. 51-63  

Research literature 4 records found  
1.
10 p, 514.3 KB Quin és el grau d'estratègia del parxís? / Costela Travé, Yaiza ; Otazu Porter, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Quin és el grau d'estratègia del parxís? és un projecte que consisteix en estudiar si, seguint algun tipus d'estratègia al jugar el joc conegut com a "parxís", es pot augmentar el número de victòries i en investigar quina és la que més victòries ens atribuiria. [...]
Which is the amount of strategy in ludo? is a project that consists in studying whether if introducing any type of strategy in playing the game known as "parxís" can give us a higher win percentage and in investigating which strategy would influence the most in the amount of games ending with success. [...]
¿Cuál es el grado de estrategia del parchís? es un proyecto que consiste en estudiar si siguiendo algún tipo de estrategia al jugar al juego conocido como "parchís" se puede aumentar el número de victorias y en investigar cuál es la que más victorias nos atribuiría. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 1.4 MB Might of the Arcane - Videojuego de cartas interactivo por turnos y la implementación de su IA / Casanova Álvarez, Christian ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo he desarrollado un videojuego de cartas por turnos y he implementado su inteligencia artificial, valorando (mediante el uso de heurísticas) el mejor movimiento con el objetivo de ganar la partida al usuario. [...]
In this project I have developed a turn-based card videogame and I have implemented its artificial intelligence, valuating (through the use of heuristics) the best movement in order to win the game to the user. [...]
En aquest treball he desenvolupat un videojoc de cartes per torns i he implementat la seva intel·ligència artificial, valorant (mitjançant l'ús heurístiques) el millor moviment amb l'objectiu de guanyar la partida a l'usuari. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 4.1 MB Altered colour induction in migraine : computational simulation and psychophysical results / Sallent Ruiz, Nilai ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Otazu Porter, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Migraine is a usual headache disorder associated to differences in visual perception. Recent findings suggest that migraineurs could have a deficit in the inhibitory mechanism which plays an important role in visual perception. [...]
La migranya és un transtorn de mal de cap comú associat a diferències en la percepció visual. Descobriments recents suggereixen que els migranyosos poden tenir un dèficit en el mecanisme neuronal d'inhibició que juga un paper important en la percepció visual. [...]
La migraña es un trastorno de dolor de cabeza común asociado a diferencias en la percepción visual. Descubrimientos recientes sugieren que los migrañosos pueden tener un déficit en el mecanismo neuronal de inhibición que juega un papel importante en la percepción visual. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.2 MB Estudi comparatiu del comportament perceptual de diferents algorismes Tone Mapping / Cerdà Company, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Otazu Porter, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
D'experiments diferents per avaluar "tone mapping operators" se n'ha fet de molts tipus diferents i amb molts objectius diferents. Nosaltres, en aquest treball, hem realitzat experiments psicofísics sobre 15 algorismes "tone mapping" diferents per tal d'obtenir un ranking des del punt de vista de la percepció humana. [...]
There are a lot of different experiments to evaluate tone mapping operators. In this work, we performed psycophysics experiments with 15 different tone mapping algorithms to obtain a human perceptual ranking. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  

Course materials 2 records found  
1.
6 p, 92.5 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Valveny Llobet, Ernest ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerdà Company, Joaquin ; Hernandez-Sabaté, Aura ; Gil, Debora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2018-19
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
6 p, 93.7 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerdà Company, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernandez-Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2017-18
Enginyeria Informàtica [958]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.