Resultats globals: 41 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 11 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles, 26 registres trobats
Materials de curs 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 74.2 KB Aplicació d'Instruments d'Avaluació i Tècniques d'Intervenció en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43891] / Palmí i Guerrero, Joan Emili ; Cruz Feliu, Jaume ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest mòdul té dos objectius: Que l'estudiant conegui i sàpigui aplicar els principals sistemes i metodologies d'avaluació utilitzats en la intervenció psicològica aplicada als àmbits de la iniciació esportiva, del rendiment i de l'activitat física saludable. [...]
Un objetivo de este módulo es que el estudiante conozca y sepa aplicar los principales sistemas y metodologías de evaluación utilizados en la intervención psicológica aplicada a los ámbitos de la iniciación deportiva, del rendimiento deportivos y de la actividad física saludable. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
2 documents
2.
4 p, 74.1 KB Activitat Física i Estil de Vida Saludable [43888] / Capdevila Ortis, Lluís ; Chamarro Lusar, Andrés ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és oferir als estudiants un coneixement avançat dels models d'investigació en l'àmbit de l'activitat física i de l'exercici en relació amb la salut. Un altre objectiu és proporcionar coneixement sobre el procés d'estrès / recuperació de l'esforç físic que es relaciona amb la salut dels esportistes i amb una adequada adaptació als entrenaments i les competicions.
El objetivo de este módulo es ofrecer a los estudiantes un conocimiento avanzado de los modelos de investigación en el ámbito de la actividad física y del ejercicio en relación con la salud. Otro objetivo es proporcionar conocimiento sobre el proceso de estrés/recuperación del esfuerzo físico que se relaciona con la salud de los deportistas y con una adecuada adaptación a los entrenamientos y las competiciones.

2017-18
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
2 documents
3.
7 p, 91.7 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín Timoteo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Fernández Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Olivella Quintana, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
4.
4 p, 76.8 KB Estils de Vida i Salut [43876] / Chamarro Lusar, Andrés ; Capdevila Ortis, Lluís ; Gomà Freixanet, Montserrat ; Sánchez Carracedo, David ; Villamarín Cid, Francisco ; Álvarez Moleiro, Maria ; Deus Yela, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el comportament alimentari o la pràctica d'activitat física.
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como el comportamiento alimentario o la práctica de actividad física.

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
2 documents
5.
4 p, 75.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Castellà Mate, Judit ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està integrat per (a banda de la ja esmentada): Processos Psicològics: motivació i emoció Processos Psicològics: memòria Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament Processos Psicològics: pensament i llenguatge Els objectius generals d'aquesta assignatura són: Donar a conèixer als estudiants els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb l'atenció i la percepció. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
7 p, 83.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Aparici Aznar, Melina ; Garau Florit, Adriana ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Conill Purgimon, Berta ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
7.
4 p, 75.1 KB Teoria i Aplicacions de la Psicologia de la Salut [42616] / Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els alumnes aprendran a: • Utilitzar a nivell d'expert dels principals conceptes i models teòrics actuals de la Psicologia la Salut. • Analitzar de forma crítica investigacions de l'àmbit de la Psicologia de la Salut. [...]
2016-17
Recerca en Psicologia Aplicada a les Ciències de la Salut [1132]
2 documents
8.
4 p, 103.7 KB Teoria i Aplicacions de la Psicologia de la Salut [42616] / Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els alumnes aprendran a: • Utilitzar a nivell d'expert dels principals conceptes i models teòrics actuals de la Psicologia la Salut. • Analitzar de forma crítica investigacions de l'àmbit de la Psicologia de la Salut. [...]
2014-15
Recerca en Psicologia Aplicada a les Ciències de la Salut [1132]  
9.
5 p, 107.0 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2013-14  
10.
5 p, 15.2 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Materials de curs : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
32 p, 919.0 KB Relación entre el consumo problemático de drogas y distintas variables socioeconómicas, sociodemográficas y ambientales en la ciudad de Barcelona / Puertolas Gracia, Beatriz ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El consumo de drogas es una cuestión de salud pública muy sensible a la estructura urbana. Se ha asociado con múltiples problemas orgánicos, mentales y sociales. Sin embargo, es un fenómeno difícil de monitorizar, ya que la población consumidora de drogas se halla oculta en la sociedad. [...]
El consum de drogues és una qüestió de salut pública molt sensible a l'estructura urbana. S'ha associat amb múltiples problemes orgànics, mentals i socials. No obstant això, és un fenomen difícil de monitoritzar, ja que la població consumidora de drogues es troba oculta a la societat. [...]

2016
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
255 p, 4.6 MB Efectes d'un programa de rehabilitacio basat en l'exercici aeròbic (PREA) per la millora de la condició física i la qualitat de vida en persones que han patit un ictus / Grau i Pellicer, Montserrat ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. ; Medina Casanovas, Josep, dir. ; Serdà, Bernat-Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
L'ictus és una de les principals causes de discapacitat física en adults. Aquest pot induir dèficits motors severs, generant una disminució progressiva de la condició física que augmenta la discapacitat i el risc cardiovascular. [...]
Stroke is a leading cause of disability in adults. This can lead to severe motor deficits generating a progressive decrease of physical fitness which increases disability and cardiovascular risk. This disability causes limitations in the ability to walk, to carry out basic daily living activities (ADLs) and in the quality of life (QOL) of stroke survivors. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
236 p, 658.7 KB Variables psicosociales y adhesión terapéutica al tratamiento antirretroviral en pacientes reclusos / Herraiz Gonzalo, Félix ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Villamarín Cid, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Introducción: La infección por VIH afecta a un importante número de la población penitenciaria, aproximadamente, a un 20%. A partir de la aparición del TARGA (Tratamiento antirretroviral de gran actividad) se ha reducido considerablemente el número de muertes, convirtiéndose en una enfermedad crónica. [...]
Introduction: HIV infection affects an important number of penitentiary population, 20 % approximately. From the appearance of HAART (High Activity Anti-Retroviral Therapy) the number of deaths has fallen considerably, becoming a chronic disease. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
4.
242 p, 642.1 KB Vínculo afectivo y estrés en la maternidad adolescente : un estudio con metodología combinada / Calesso Moreira, Mariana ; Mitjavila i Garcia, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Esta tesis es resultado de una investigación sobre el patrón vincular afectivo y el estrés en la maternidad adolescente. Se utilizó una muestra de 80 madres (49 adolescentes - de entre 12 y 17 años y 31 jóvenes - de entre 18 y 24 años), provenientes de diversos centros de atención a madres de la provincia de Barcelona. [...]
This dissertation is the result of an investigation about the attachment and emotional stress on teenager's maternity. We used a sample of 80 mothers (49 adolescents between the ages of 12 and 17 and 31 young mothers between 18 and 24 years old), from mother's care centers in the province of Barcelona. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Articles 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 417.5 KB Evaluación del bienestar y la salud de los docentes en centros concertados / Fernández-Puig, Victòria (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Ramon Llull) ; Longás Mayayo, Jordi (Universitat Ramon Llull) ; Segura Bernal, Jordi (Universitat Ramon Llull)
Son poco frecuentes los estudios sobre evaluación del bienestar y de la salud de los docentes y esta evaluación requiere incluir las principales afecciones derivadas de los riesgos específicos de la profesión docente así como los principales indicadores de bienestar en la docencia. [...]
There are not many studies on the assessment of teachers’ wellbeing and work health and this assessment needs to include the main conditions derived from the specific risks of the teaching profession, as well as the key indicators of wellbeing in the profession. [...]

2017 - 10.5209/rev_RCED.2017.v28.n3.50679
Revista complutense de educación, Vol. 28, núm. 3 (2017) , p. 35-52  
2.
11 p, 565.2 KB The problematic use of Information and Communication Technologies (ICT) in adolescents by the cross sectional JOITIC study / Muñoz Miralles, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Ortega González, Raquel (Institut Català de la Salut) ; López Morón, M. Rosa (Institut Català de la Salut) ; Batalla Martínez, Carme (Institut Català de la Salut) ; Manresa i Domínguez, Josep Ma. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Montellà Jordana, Núria (Institut de Investigació en Atenció Primària Jordi Gol (Sabadell)) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Carbonell, Xavier (Universitat Ramon Llull) ; Torán Monserrat, Pere (Institut de Investigació en Atenció Primària Jordi Gol (Sabadell))
Background: The emerging field of Information and Communications Technology (ICT) has brought about new interaction styles. Its excessive use may lead to addictive behaviours. The objective is to determine the prevalence of the problematic use of ICT such as Internet, mobile phones and video games, among adolescents enrolled in mandatory Secondary Education (ESO in Spanish) and to examine associated factors. [...]
2016 - 10.1186/s12887-016-0674-y
BMC Pediatrics, 2016  
3.
12 p, 900.1 KB Gender Stereotypes 2.0 : self-representations of Adolescents on Facebook / Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Renau Ruiz, Vanessa (Universitat Ramon Llull)
Adolescent girls and boys use online networking sites differently, and girls have a higher risk of being harmed by non-adaptive use. The aim of the study was to assess the extent to which adolescents portray themselves according to gender stereotypes on their Facebook profiles. [...]
Chicas y chicos adolescentes hacen un uso diferente de las redes sociales online, y las chicas presentan un mayor riesgo de verse perjudicadas por un uso no adaptativo. El objetivo de este estudio era investigar hasta qué medida los adolescentes se presentan en términos de estereotipos de género en sus perfiles de Facebook. [...]

2016 - 10.3916/C48-2016-08
Comunicar, Núm. 48, 2016  
4.
8 p, 193.7 KB Emotional Intelligence and Social Interest : are they related constructs? / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
In the last 15 years, a new psychological construct has emerged in the field of psychology: Emotional Intelligence. Some models of Emotional Intelligence bear ressemblence with aspects of one of the core constructs of Adlerian Psychology: Social Interest. [...]
En els últims 15 anys, un constructe psicològic s’ha desenvolupat en el camp de la psicologia: Intel·ligència Emocional. Alguns models de la intel·ligència emocional mantenen similituds amb un dels principals constructes de la psicologia Adleriana: Interès Social. [...]
En los últimos 15 años, un constructo psicológico se ha desarrollado en el campo de la psicología: Inteligencia Emocional. Algunos modelos de la inteligencia emocional mantienen similitudes con uno de los principales constructos de la psicología adleriana: Interés Social. [...]

2012
Aloma, Vol. 30 Núm. 1 (2012) , p. 159-166  
5.
10 p, 94.4 KB Aspectos psicológicos del baile : una aproximación desde el enfoque de la pasión / Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martos, Verónica (Universitat Ramon Llull) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
El presente estudio pretende caracterizar a los practicantes de baile en relación al modelo dualístico de la pasión descrito por Vallerand. La pasión se define como una fuerte inclinación de la persona hacia una actividad considerada importante y autodefinitoria. [...]
El present estudi pretén caracteritzar els practicants de ball amb relació al model dualístic de la passió descrit per Vallerand. La passió es defineix com una forta inclinació de la persona vers una activitat considerada important i autodefinitòria. [...]
This study aims to characterize dancers in relation to the dualistic model of passion described by Vallerand. Passion is defined as a person’s strong inclination to an activity considered to be important and self-defining. [...]

2011
Aloma, Núm. 29 (2011) , p. 341-350  
6.
11 p, 660.9 KB Evaluando la salud laboral de los docentes de centros concertados : Cuestionario de Salud Docente / Fernández-Puig, Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Longás Mayayo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Ramon Llull) ; Virgili Tejedor, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo del presente estudio es evaluar las propiedades psicométricas del Cuestionario de Salud Docente (CSD) en una muestra de 6. 208 docentes en activo de centros concertados de Cataluña. El análisis factorial exploratorio dio lugar a seis factores: agotamiento, afectaciones de la voz, afectaciones músculo-esqueléticas, afectaciones cognitivas, satisfacción y autoeficacia. [...]
The aim of the present study was to evaluate the psychometric properties of the Perceived Health Questionnaire for Teachers (CSD) in a sample of 6,208 teachers of subsidised state schools in Catalonia. [...]

2015 - 10.1016/j.rpto.2015.07.001
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones, 2015  
7.
8 p, 344.0 KB Psychometric properties of the Spanish version of the Passion Scale / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fornieles Deu, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Ursula (Universitat Ramon Llull) ; Vallerand, Robert J. (Université du Québec à Montréal) ; Fernández Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
Background: Passion has been shown to be involved in psychological processes that emerge in diverse human activities like physical activity and sports, work, leisure, videogaming, pathological gambling, and interpersonal relationships. [...]
Antecedentes: la pasión es uno de los elementos de los diversos procesos psicológicos presentes en diversas actividades como la actividad física, el deporte, el ocio, el trabajo y las relaciones interpersonales. [...]

2015 - 10.7334/psicothema2015.80
Psicothema, Vol. 27, núm. 4 (2015) , p. 402-409  
8.
8 p, 114.3 KB Adicción a internet y móvil : una revisión de estudios empíricos españoles / Sánchez Carbonell, Xavier (Universitat Ramon Llull) ; Fúster, Héctor (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Ursula (Universitat Ramon Llull)
Determinar los factores que diferencian el uso de Internet y móvil saludable del patológico. Método: Se revisaron doce estudios empíricos publicados por investigadores españoles sobre adicción a Internet y teléfono móvil entre 2002 y 2011, obtenidos a partir de una búsqueda en PsycINFO y en Psicodoc. [...]
Determine the factors that differentiate problematic from healthy use of Internet and mobile. Method: Twelve empirical studies about Internet addiction and mobile phone published by Spanish researchers between 2002 and 2011 were reviewed. [...]

2012
Papeles del psicólogo, Vol. 33, núm. 2 (2012) , p. 82-89
2 documents
9.
8 p, 282.4 KB Problematic internet and cell phone use in Spanish teenagers and young students / Sánchez Carbonell, Xavier (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Griffiths, Mark (Nottingham Trent University. Department of Social Sciences) ; Oberst, Ursula (Universitat Ramon Llull) ; Cladellas i Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Talarn Caparrós, Antoni (Universitat de Barcelona)
Addiction to the Information and Communication Technologies (ICT) has become an important research topic. The aims of the present study were to determine the problematic uses of Internet and cell phones in Spanish teenagers and young students and analyze the predictive capacity of these problematic uses to explain scores on the CERI (Cuestionario de Experiencias Relacionadas con Internet) and CERM (Cuestionario de Experiencias Relacionadas con el Móvil). [...]
Las adicciones a las Tecnologías de la Información y de la Comunicación han devenido una importante área de investigación. Los objetivos del estudio fueron caracterizar el posible uso problemático de Internet y móvil y analizar la capacidad predictiva de estos usos problemáticos para explicar las puntuaciones en el Cuestionario de Experiencias Relacionadas con Internet (CERI) y en el Cuestionario de Experiencias Relacionadas con el Móvil (CERM). [...]

2012 - 10.6018/analesps.28.3.156061
Anales de psicología, Vol. 28, núm. 3 (2012) , p. 789-796  
10.
9 p, 156.7 KB El Cuestionario de Experiencias Relacionadas con los Videojuegos (CERV) : un instrumento para detectar el uso problemático de videojuegos en adolescentes españoles / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Carbonell, Xavier (Unitat de Suport a la Recerca Metropolitana Nord) ; Manresa, Josep Maria (Universitat Ramon Llull) ; Muñoz Miralles, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Ortega González, Raquel (Institut Català de la Salut) ; López Morrón, M. Rosa (Institut Català de la Salut) ; Batalla Martínez, Carme (Institut Català de la Salut) ; Torán Montserrat, Pere (Institut Català de la Salut)
El objetivo del presente estudio es validar el Cuestionario de Experiencias Relacionadas con los Videojuegos (CERV). El cuestionario consta de 17 ítems, desarrollados a partir del CERI de Beranuy y cols. [...]
The aim of this study is to validate the Video Game-Related Experiences Questionnaire (CERV in Spanish). The questionnaire consists of 17 items, developed from the CERI (Internet-Related Experiences Questionnaire - Beranuy and cols. [...]

2014
Adicciones, Vol. 26, núm. 4 (2014) , p. 303-311  

Articles : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.