Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 232.2 KB Identification of barriers to co-create on-line : the perspectives of customers and companies / Chepurna, Maryna (Universitat Autonoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep (Universitat Autonoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Purpose: Value co-creation is an important topic of interest in marketing domain for the past decade. Co-creation via the internet has received a particular attention in the literature (O'Hern and Rindfleisch, 2010). [...]
2018 - 10.1108/JRIM-01-2018-0018
Journal of research in interactive marketing, Vol. 12 Núm. 4 (august 2018) , p. 452-471  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
130 p, 2.9 MB Deterrents to co-creation online / Chepurna, Maryna, autor. ; Rialp Criado, Josep, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La creación conjunta de valores es un tema importante de interés en el dominio de marketing durante la última década. La creación conjunta a través de Internet ha recibido una atención especial en la literatura (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]
Value co-creation is an important topic of interest in marketing domain for the last decade. Co-creation via the Internet has received a particular attention in the literature (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Chepurna, Maryna,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.